2008-10-15, 19:48
Medlem
Hej!

Jag har alltid gillat akvarium eftersom jag alltid gillat havet och fiskar, akvarium är även en snygg "möbel" som ger mig någonslags lugn och ro

Jag är en kille på 21år och utåt sett så ger jag nog inte något nördigt intryck vad jag vet Jag super, helgknarkar och knullar brudar med jämna mellanrum (vilket rättfärdigar hur tuff jag är )

Men nu till min fråga!

Är det enligt er nördigt att en 21årig kille gillar och har akvarium (1-2st) i sin lägenhet? Ni som är tjejer kan ju även berätta om ni skulle få något speciellt intryck om en kille i min ålder hade 1-2 akvarium hemma hos sig, är ni likgiltliga, blir ni faschinerade eller kanske till och med avtända?
Senast redigerad av SoPL 2008-10-15 kl. 20:26.
Citera
2008-10-15, 20:00
Medlem
klimpowskijs avatar
kör på. alltid roligt att ha något att titta på ju
Citera
2008-10-15, 20:01
Medlem
qivs avatar
Kör på ett akvarium.
Varför inte en saltvattensburk? Jag vet att det finns ett miniakvarium som lämpar sig för en grupp clownfiskar, en anemon och någon fin sten. Återkommer med namn när jag har hittat mina Kryp & Kräl-tidningar.
Citera
2008-10-15, 20:07
Medlem
schabo-labos avatar
Visst finns det alltid folk som tycker det är nördigt, men varför ska du bry dig? Det verkar som du har bra självkänsla så kör du ditt eget race och skit i sådana löjliga åsikter.
Citera
2008-10-15, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schabo-labo
Visst finns det alltid folk som tycker det är nördigt, men varför ska du bry dig? Det verkar som du har bra självkänsla så kör du ditt eget race och skit i sådana löjliga åsikter.

Ja ärligt talat så kvittar det vad folk tycker, men jag är lite nyfiken på vad folk tycker om det särskilt tjejerna i vårt land

Jag kommer att köpa ett 180liters Juwel möbelakvarium och kanske så återupplivar jag ett gammalt 105liter också om några månader
Citera
2008-10-15, 20:12
Medlem
schabo-labos avatar
Nu är inte jag en tjej, men jag hoppas att en tjej upplever ett akvarium som jag gör.. dvs ett sätt att njuta och koppla av med, ett gött sätt att få sinnesro.
Citera
2008-10-15, 20:21
Medlem
kamrat Gruss avatar
det är klart att du skall ha ett akvarium. Själv har jag ett redseamax 130 liters och trivs bra med det. Vetifan om brudarna blir imponerade av det men annars är det väl bara att skicka några drinkar åt deras håll (alla tjejer gillar att bli bjudna på sprit).
Citera
2008-10-15, 20:21
Medlem
lustigt, jag skaffade akvarium precis.. ett litet 54 liters för femhundringen med pumpar och allt sådant.
kommer nog att skaffa ett större i sinom tid på runt 200l men just nu duger det jag har fint. tre kuhliålar en mal ett par guldfiskar och några schyssta äppelsnäckor är det som bor där....

tycker inte det är direkt nördigt... känns rätt manligt faktiskt.
Citera
2008-10-15, 20:22
Medlem
MrCheebas avatar
Ja det är nerdigt med akvarium, såvida du inte har ett jättelikt akvarium i en flott penthousevåning. Ett akvarium som effektfullt kan skjutas sönder under en maffiauppgörelse.
Allt annat är skit, ämnat för muppar.
Citera
2008-10-15, 20:22
Medlem
Jag tror överlag att tjejer är ganska likgiltliga till om man har 1-2st akvarium. De uppfattar det nog nästan som tråkigt skulle jag tro!
Citera
2008-10-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrCheeba
ämnat för muppar.

låter som du talar av erfarenhet
Citera
2008-10-15, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herr nagel
tycker inte det är direkt nördigt... känns rätt manligt faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av MrCheeba
a det är nerdigt med akvarium, såvida du inte har ett jättelikt akvarium i en flott penthousevåning. Ett akvarium som effektfullt kan skjutas sönder under en maffiauppgörelse.
Allt annat är skit, ämnat för muppar.

Haha redan nu börjar man ana att åsikter och tankar om akvarium är ganska olika
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här