2008-10-14, 23:48
Bannlyst
Är sjukt jävla trött på alla 17åringar ifrån hålor ala Eksjö och Ronneby som stup i kvarten ska öppna nya SD ( sverigedemokraterna ) trådar i inrikesforumet.
Det värsta är att istället för att modsen sanktionerar dessa trådar (som man gör med Balkantrådarna i utrikesforumet ) så låter dom trådarna leva vidare.
Var tredje tråd är av någon outbildad så kallad patriot som köra epatraktor och dricker hembränt där han ska skriva om SD.s möte i Landskrona, SDs möte i Sölvesborg, SD i Aftonbladet SD hit och dit.
För helvete, folkpartister har inte 5 nya trådar varje dag, Piratpartiet, Sossarna.
Men SD ska ha det.
Okej mainstream är det då majoriteten under inrikes är outbildade bönder som sympatiserar med SD och tror att Ahmet på pizzerian har 10 bomber under disken.
Men någon jävla måtta får det vara, är väl dags att ni admins och moderatorer tar ert ansvar och håller ställningarna lite bättre.

Finns redan en SDtråd, använd sökfunktionenär ett förslag på hur ni kan motivera er då brist på ideér tydligen råder.
2008-10-14, 23:51
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bubba_bar
Är sjukt jävla trött på alla 17åringar ifrån hålor ala Eksjö och Ronneby som stup i kvarten ska öppna nya SD ( sverigedemokraterna ) trådar i inrikesforumet.
Det värsta är att istället för att modsen sanktionerar dessa trådar (som man gör med Balkantrådarna i utrikesforumet ) så låter dom trådarna leva vidare.
Var tredje tråd är av någon outbildad så kallad patriot som köra epatraktor och dricker hembränt där han ska skriva om SD.s möte i Landskrona, SDs möte i Sölvesborg, SD i Aftonbladet SD hit och dit.För helvete, folkpartister har inte 5 nya trådar varje dag, Piratpartiet, Sossarna.
Men SD ska ha det.
Okej mainstream är det då majoriteten under inrikes är outbildade bönder som sympatiserar med SD och tror att Ahmet på pizzerian har 10 bomber under disken.
Men någon jävla måtta får det vara, är väl dags att ni admins och moderatorer tar ert ansvar och håller ställningarna lite bättre.

Finns redan en SDtråd, använd sökfunktionenär ett förslag på hur ni kan motivera er då brist på ideér tydligen råder.
Och du inbillar dig att nån ska ta ditt kvidande på allvar?
2008-10-14, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av beyond
Och du inbillar dig att nån ska ta ditt kvidande på allvar?

Snälla ta mig på allvar, mitt självförtoende behöver det.
Klämde jag på någon öm tå?
Månne du vara ifrån just Sölvesborg, är det där skon klämmer?
2008-10-14, 23:55
Medlem
Brookuss avatar
SD har nästan 50 % av rösterna i PI. Tänker du längre än vad kverulantblöja sträcker sig så ser du att underlaget finns där.
Finns inget heller som hindrar dig från att starta trådar om Kalle Anka-partiet.
Senast redigerad av Brookus 2008-10-15 kl. 00:01.
2008-10-14, 23:57
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Snälla ta mig på allvar, mitt självförtoende behöver det.
Klämde jag på någon öm tå?
Månne du vara ifrån just Sölvesborg, är det där skon klämmer?
Och så skulle det bevisas...

Vi ses i papperskorgen, lär dig att söka innan du kaskadspyr över tangentbordet nästa gång. Frågeställningen är på intet sätt ny, men den har i alla fall presenterats hundra gånger bättre än din patetiska trådstart.
2008-10-15, 00:01
Medlem
Konrad Haifas avatar
Typisk idiottråd av någon nyreggad tönt som tagit med sig mentaliteten från Familjeliv eller liknande. Förbjud, stoppa, grip in...

Gå du tillbaka dit du kom ifrån om FB inte passar.
2008-10-15, 00:03
Medlem
Dyngbagges avatar
Hah komedi! Snubbe som röstade på bosniska muslimska nationalister i valet i Bosnien har mage att klaga på SD väljare.

Men det är väl inget som hindrar folk att starta trådar om andra partier om de har något intressant för sig för tillfället, är väl bara roligt med mer aktivitet. Dock kan folk som tittar in i PI fort och slängar upp en "jag undrar blablablabla om SD" gott och väl söka först.
2008-10-15, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngbagge
Hah komedi! Snubbe som röstade på bosniska muslimska nationalister i valet i Bosnien har mage att klaga på SD väljare.

Är inte väljarna jag stör mig på utan att det öppnas tusen trådar varje dygn.
Klart som fan det finns underlag, men förstår inte poängen med en tråd om SD.s möte i Umeå och en tråd om deras möte i Almtuna.
Ska man ha en ny tråd om varje stad dom har möte i?
2008-10-15, 00:22
Medlem
ischs avatar
Citat:
Klart som fan det finns underlag, men förstår inte poängen med en tråd om SD.s möte i Umeå och en tråd om deras möte i Almtuna.
Ska man ha en ny tråd om varje stad dom har möte i?

Finns det underlag till diskussioner som spec har att göra med ett möte så ser jag inget problem med det. Fast det är min åsikt som användare då jag inte moddar nämnda forum.
2008-10-15, 00:30
Bannlyst
Det borde finnas en stor tråd där man diskuterar SD och deras möten. TS kan väl göra en stor tråd så att det inte kommer upp massa trådar om samma sak.

"SD - Möten, snack, politik, planer".

I övrigt kan jag inte fatta hur stort SD betraktas här på flashback, 20 år kvar tills de kommer med i riksdagen ändå.
2008-10-15, 00:38
Bannlyst
SDU trotsar vänsterextremismen! Nytt möte i Malmö 18/10!
https://www.flashback.org/showthread.php?t=765363

SD i Landkrona
https://www.flashback.org/showthread.php?t=647204

Sverigedemokreaterna i Skåne
https://www.flashback.org/showthread.php?t=758835

Sverigedemokraternas torgmöte 4/10 störs av massivt kommunistuppbåd
https://www.flashback.org/showthread.php?t=758869

Sverigedemokratisk Ungdom i Debatt 22.00, SVT 9/10
https://www.flashback.org/showthread.php?t=762172

Sverigedemokraterna i media etc.

Första tre trådarna, Sverigedemokratarna i Malmö I Landskrona och Skåne, på bara två sidor i inrikesforumet.
Hade inte räckt med en tråd där???
Eller Sverigedemokraterna i media en tråd sen tusentals nya trådar om varje debatt och radioinslag dom är med i.
För helvete ...
2008-10-15, 01:02
Medlem
HoccultAs avatar
Citat:

Citat:

Citat:
Var tredje tråd är av någon outbildad så kallad patriot som köra epatraktor och dricker hembränt där han ska skriva om SD.s möte i Landskrona, SDs möte i Sölvesborg, SD i Aftonbladet SD hit och dit.

Citat:

Jag tror dig
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in