2008-10-15, 13:36
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Vad har svenska korvgubbar med kebabbagare i England att göra?

Och vad fan har en kebabgubbe i England med I&I i Sverige att göra? Men det säger du inget om. Hycklare!
2008-10-15, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Och vad fan har en kebabgubbe i England med I&I i Sverige att göra? Men det säger du inget om. Hycklare!

Word
2008-10-15, 14:02
Medlem
Citat:

Var står det att I&I enbart skall handla om svenska förhållanden? Invandring och "integration" är en global fråga och situationen i flera andra vita västerländska nationer är väldigt lik den som råder i Sverige. Alltså är det relevant att diskutera även utländska I&I-fall.
2008-10-15, 14:07
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Var står det att I&I enbart skall handla om svenska förhållanden? Invandring och "integration" är en global fråga och situationen i flera andra vita västerländska nationer är väldigt lik den som råder i Sverige. Alltså är det relevant att diskutera även utländska I&I-fall.

Är det? Under mina år på FB har I&I varit avsedd för de svenska förhållanden. Många gånger har det som inte har med Sverige att göra fått byta forum eller hamnat i papperskorgen.

Den här tråden skulle kanske göra sig mer rätt i mat-forum eller liknande tråd än här.
2008-10-15, 14:10
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Är det? Under mina år på FB har I&I varit avsedd för det svenska förhållanden. Många gånger har dt som inte har med Sverige att göra fått byta forum eller hamnat i papperskorgen.

Den här tråden skulle kanske göra sig mer rätt i mat-forum eller liknande tråd än här.

Nej, den här tråden handlar ju om snuskiga berikare och deras mathantering. Jag förstår inte varför du har tagit på dig rollen som 'trådpolis' för, bor det månne en liten moderator i dig?

Kebabbaren i England är ett lysande exempel på hur de där berikarna tänker och tycker.
2008-10-15, 14:13
Medlem
109740s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden-Muhammed
Precis och tänk hur underbart du kunde ha det i ditt egna hemland, bara apor som du överallt och inga dumma svenskar som förgiftar dig, varför har du inte åkt hem för????

Ja just det glömde jag ju, ni har ju ingen socialtjänst som försörjer er där.

Exakt. Varför arbeta för 2000kr i månaden i mitt hemland när jag kan sitta hemma och rulla tummarna för 9000 kr i månaden i Sverige Sen kanske jag väljer att jobba svart me, tjäna dryga 20k i månaden och skicka mina 9000 socialbidragcash till brurshurna till mitt fattiga värdelösa hemland. Jag är glad att du förstår hur vårat underbara system fungerar, Hunden.
2008-10-15, 14:18
Medlem
Calico Jacks avatar
Citat:
Nej, den här tråden handlar ju om snuskiga berikare och deras mathantering. Jag förstår inte varför du har tagit på dig rollen som 'trådpolis' för, bor det månne en liten moderator i dig?

Kebabbaren i England är ett lysande exempel på hur de där berikarna tänker och tycker.

Trots att dessa "kebabbaren" är så snuskiga så äter ni som grisar hos dessa kebabare och finansierar deras egendomar.
2008-10-15, 14:19
Medlem
Citat:

Dessutom är det ju så att det ofta är samma typ av berikare det rör sig om i de olika vita nationerna. Det är alltså relevant att diskutera negrers beteende i Norge eller Tyskland eftersom även vi har negrer och negrer generellt överallt beter sig som just negrer. Negrer, zigenare, somalier och andra berikarfolk är gränslösa i sitt beteende och ändrar sig inte bara för att de råkar befinna sig i Sverige istället för Norge eller Holland.
2008-10-15, 14:21
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Trots att dessa "kebabbaren" är så snuskiga så äter ni som grisar hos dessa kebabare och finansierar deras egendomar.

Ja, vi vita, kan tyvärr vara lite naiva och blåögda ibland. Personligen har jag självklart slutat att äta på dussinhaken.

Du kan vara lugn för att allt färre människor kommer att äta berikarmat när sådant här uppdagas samtidigt som berikarna hittar på allsköns skit.
2008-10-15, 14:22
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Varnagel
Dessutom är det ju så att det ofta är samma typ av berikare det rör sig om i de olika vita nationerna. Det är alltså relevant att diskutera negrers beteende i Norge eller Tyskland eftersom även vi har negrer och negrer generellt överallt beter sig som just negrer. Negrer, zigenare, somalier och andra berikarfolk är gränslösa i sitt beteende och ändrar sig inte bara för att de råkar befinna sig i Sverige istället för Norge eller Holland.

Definitivt, en neger är alltid en neger och uppför sig alltid som en neger oavsett om den sitter och pockar med en pinne i en termitstack i Afrika eller om den går runt och ser missanpassad ut i Stockholms City.

Samma sak gäller med de andra berikarna.
2008-10-15, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 109740
Exakt. Varför arbeta för 2000kr i månaden i mitt hemland när jag kan sitta hemma och rulla tummarna för 9000 kr i månaden i Sverige Sen kanske jag väljer att jobba svart me, tjäna dryga 20k i månaden och skicka mina 9000 socialbidragcash till brurshurna till mitt fattiga värdelösa hemland. Jag är glad att du förstår hur vårat underbara system fungerar, Hunden.

Haha klockrent
2008-10-15, 14:35
Medlem
Doncos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruttis
Haha klockrent

Ja, en del tycker att det är 'klockrent' när berikarna utnyttjar samhället till fullo andra tycker det är mindre bra.

Du kommer också växa upp en dag och ångra dig att du käkade kebaben just på Hassaws kebabhak när du står på alla fyra och skiten sprutar medan du spyr. Då får vi se hur vänligt inställd du är till snuskiga berikare.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in