• 2
  • 3
2008-10-15, 14:15
Medlem
Aimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apocalypto
Är det inte väldigt individuellt hur ens kropp reagerar på låga respektive höga reps? För jag hört många som fått mycket bättre muskelutveckling på låga reps än de fått på höga och tvärtom.

Jo, alla har olika fördelning av muskelfibrer.
Citera
2008-10-15, 16:33
Medlem
Mr-andersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrADM
Va väll ändå inte så han menade? Han menade väll att hans bröst är större i proportion till resten av kroppen och han vill komma ifatt?

Det jag menade var att han ska kolla över sin kost på dagar då han tränar rygg ben osv. För som jag sa nybörjare/medel kan i princip träna hur fan som helst så länge kost och vila sköts.
Citera
2008-10-15, 16:51
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apocalypto
Är det inte väldigt individuellt hur ens kropp reagerar på låga respektive höga reps? För jag hört många som fått mycket bättre muskelutveckling på låga reps än de fått på höga och tvärtom.

And we have a winner.

Att köra 1-3 reps och tro att man bara kommer bli starkare är lite riskabelt.

Det smartaste är att bara köra lätt underhållsträning tills övriga muskler har kommit i kapp.
Citera
2008-10-15, 18:22
Medlem
WeeMaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
And we have a winner.

Att köra 1-3 reps och tro att man bara kommer bli starkare är lite riskabelt.

Det smartaste är att bara köra lätt underhållsträning tills övriga muskler har kommit i kapp.

Men samtidigt vill han ju fortsätta bygga styrka.
Citera
2008-10-15, 18:27
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeeMaan
Men samtidigt vill han ju fortsätta bygga styrka.

Då får han nog köra sina 1-3 reps och hoppas att han inte växer så mycket
Citera
2008-11-14, 03:34
Medlem
MannyRiberas avatar
tydligen

Citat:
Ursprungligen postat av Digitalman
Hah ska du bli styrkelyftare eller?

Tydligen skulle jag bli det hehe men visste inte om det själv.
Citera
2009-11-11, 08:28
Medlem
Har en fråga angående brösten..
Tränade rätt mycket för länge sen, och hade då rätt bra volym.. Hade uppehåll från gym och sport i några år innan formen blev lite kass och jag fick fett lite överallt.. Nu har jag lyckats träna bort det mesta fett, och få igen konturen på kroppen.. "Mycket smalare, men ändå grundkonturen"...
Problemet är brösten, det ser typ ut som bitch-tits.. Hur mycket jag än tränar så händer inget.. Skulle kunna använda bh ... Nu hänger visserligen inte brösten , men det är ändå alldeles för .. .Rörligt eller hur man nu ska säga...

Nej jag har inte använt anabola.
Citera
2009-11-11, 10:48
Medlem
tallmisters avatar
ahmen ffs gammal tråd såg inte
Citera
2009-11-11, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shujaa
Har en fråga angående brösten..
Tränade rätt mycket för länge sen, och hade då rätt bra volym.. Hade uppehåll från gym och sport i några år innan formen blev lite kass och jag fick fett lite överallt.. Nu har jag lyckats träna bort det mesta fett, och få igen konturen på kroppen.. "Mycket smalare, men ändå grundkonturen"...
Problemet är brösten, det ser typ ut som bitch-tits.. Hur mycket jag än tränar så händer inget.. Skulle kunna använda bh ... Nu hänger visserligen inte brösten , men det är ändå alldeles för .. .Rörligt eller hur man nu ska säga...

Nej jag har inte använt anabola.

Det är väl fett på brösten som hänger? Isåfall får du gå ned mer i vikt för att bli av med det.
Citera
2009-11-11, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Canucks
Det är väl fett på brösten som hänger? Isåfall får du gå ned mer i vikt för att bli av med det.

Något trött jag var när jag skrev, ett under om någon förstod en..
Det är inte riktigt fett, utan mer att dom är "mjuka" .. Eller fett är det ju antagligen till en viss del.. Men med tanke på volymen jag hade innan så känns det lite som en ballong man inte riktigt fått upp luften i helt.. Ska se vad som händer inom ett halvår, men får känslan av att jag antingen behöver få samma "massa" som jag hade förut.. Eller så får man väl försöka skära bort lite haha =) Är lite rädd för att träna bröst, för vill inte få volym igen ... Har gärna en relativt platt bröstkorg... För är väl ren matematik vad som händer med volym som inte tränas.. Får väl försöka länka lite bilder...=)
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in