2014-07-16, 18:54
Medlem
The Beach boys avatar
Zach Braff är trotts sitt extremt judiska utseende släkt med Mitt Romney (via sin protestanta mor)http://en.wikipedia.org/wiki/Zach_Braff .
Senast redigerad av The Beach boy 2014-07-16 kl. 18:57.
Citera
2014-07-26, 16:03
Medlem
Poogles avatar
Drottning Louise av Sverige var kusinbarn till Gustaf VI Adolfs första fru Kronprinsessan Margareta, samt moster till den nuvarande Prins Philip av England. Kungens mor Sibylla var kusinbarn till sin svärmor Kronprinsessan Margareta. Alla kungligheter är släkt
Citera
2014-07-27, 16:01
Medlem
Limma skinkbits avatar
(Filip Hammar - KG Hammar)

Citat:
Ursprungligen postat av Lundamicke
Filip är inte släkt med KG. KG är skåning och Filip från Köping. Källa på det.

Filips far är skåning...
Citera
2021-09-10, 20:43
Medlem
leprasjuklings avatar
Vi i femman-programledaren Berndt Friberg var gift med en kusin till Lisbeth Palme.

KG Hammar är inte släkt med Filip Hammar, men hans farfarsfar var gift med två av sina kusiner.

Patriarken och fantasifiguren Abraham knullade sin halvsyster.

Just det, Jesus var på något konstigt vänster far till sig själv.
Senast redigerad av leprasjukling 2021-09-10 kl. 20:50.
Citera
2021-09-10, 21:42
Medlem
horomhebs avatar
Sökfunktionen verkar ha ballat ur, så jag vet inte om nån har outat Carl-Michael Edenborg (idéhistoriker, författare, förläggare, m.m.) som son till Bernt Dahlbäck (gammal komiker).
Och så lär Johnny Cash's fru June Carter, och därmed hela Carter Family, vara släkt med gamla presidenten Jimmy Carter.
Agnes Wold, idag Sveriges linslus #1, är dotterdotter till Svante Arrhenius, nobelpristagare i kemi.
Citera
2021-09-10, 22:36
Medlem
Starbacks avatar
Jag tycker att den där äckliga tv-kocken Moberg eller vad han nu heter är misstänkt likt en skådespelare som spelade pappan i filmen Änglagård Tord Pettersson (dog i år). Han var en av två gamla gubbar som bodde tillsammans. Han kan inte svära sig fri från Morbergs existens, enligt mej.
Citera
2021-09-10, 22:56
Medlem
Lillarapunzels avatar
Långt ifrån någon sensation egentligen, ber också om ursäkt ifall det redan är nämnt i tråden.
Fotbollspelaren Henrik Larsson är pappa till hoppryttaren Janelle Larsson.
Antonia Ax:son Johnsons barnbarn Stella Röhlcke är hoppryttare hon med.
Citera
2021-09-13, 00:35
Medlem
horomhebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Jag tycker att den där äckliga tv-kocken Moberg eller vad han nu heter är misstänkt likt en skådespelare som spelade pappan i filmen Änglagård Tord Pettersson (dog i år). Han var en av två gamla gubbar som bodde tillsammans. Han kan inte svära sig fri från Morbergs existens, enligt mej.

Ja, Tordan var en riktig kvinnolägrare. Han är även farsa till Edison Cavani.
Citera
2023-10-14, 08:26
Medlem
Room531s avatar
Mike gunner och Dann Andrews undrade jag om, båda i ledarposition er (iaf för ett par år sedan) i Australien. Lika i både utseende och sätt. Bröder?

Mike gunner:
https://m.youtube.com/watch?v=8hIKhtCB8PA
Orkar inte leta specifika klipp med båda.. dan Andrews:
https://m.youtube.com/watch?v=_afB4o2ZYxI
Citera
2023-10-14, 09:47
Medlem
lasse demian och joel kinnaman
Citera
2023-10-15, 02:33
Medlem
Artisten Timo Räisänen är gift med Lotta Lundgrens lillasyster Lina

Och… kanske inte riktigt tillhör kategorin ”nöjesbranschen” men den moderata politikern Sofia Fölster är barnbarnsbarn till Gunnar & Alva Myrdal. Lite lustigt ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in