Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Att ena parten hävdar att den andra parten är en polisinformatör gör att jag har svårt att tro att dessa herrar någonsin kommer att kunna dra jämt efter detta. Detta är en allvarlig beskyllning vare sig den är sann eller falsk.
Att Herr M har ett förflutet att lura pengar av folk kan man nog ha överseende med.
Att han vill låna stora summor pengar nu av folk i hojsvängen BEHÖVER inte betyda någonting,
han tänker nog betala tillbaks det. Det som fått mig att vara lite försiktig när man pratar med honom är hans stora nyfikenhet om vilka klubbar som sympatiserar med vilka och hur SBM-mötena fungerar.
Han kan mycket väl bara vilja väl och lära sig hur allt fungerar. Jag har inte dömt honom än, men jag är ganska misstänksam mot honom, och det var jag redan för ett par år sedan, INNAN hans och Peters sandlåda. Men OM, jag säger OM det stämmer så är jag glad att min intuition varnade mig. Annars så är han kanske bara en konstig kuf med vilda ideer, många minns nog även (agent006's länksamlingar) men min tunga kommer jag ändå fortsätta att vakta. Mot honom och mot alla andra som ställer för nyfikna frågor om klubbar, medlemmar och tillhörighet. Det man vill veta får man reda på ändå, OM det är meningen att man ska veta det.