2010-11-29, 11:57
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snartsomdu
Är inte hela smutskastningskampanjen ganska larvig. Att två vuxna karlar sitter på internet och öser skit över varandra i ren och skär sandlådenivå, det måste väl vara ett bottennapp av sälan skådat slag.

Det bevisar ju bara att bikerkollektivet är på väg att rämna.

Sådant här trams var inte och är inte anledningen till att jag åker hoj.
Visst är det larvigt, både verkar ju vara jävligt blonda.
Citera
2010-11-29, 13:48
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Tror nog det lugnar ner sig mellan Micke och Peter rätt snart. "Beviset" är solklart förfalskat.
Att ena parten hävdar att den andra parten är en polisinformatör gör att jag har svårt att tro att dessa herrar någonsin kommer att kunna dra jämt efter detta. Detta är en allvarlig beskyllning vare sig den är sann eller falsk.
Citera
2010-11-29, 14:22
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mcmonster
Att ena parten hävdar att den andra parten är en polisinformatör gör att jag har svårt att tro att dessa herrar någonsin kommer att kunna dra jämt efter detta. Detta är en allvarlig beskyllning vare sig den är sann eller falsk.

I mina ögon sett är deta ju på gränsen till fars. Om nu beviset är fabricerat så har ju Peter för all framtid gjort bort sig å det grövsta och vice versa.
Citera
2010-11-29, 14:31
Medlem
Citat:
Att Herr M har ett förflutet att lura pengar av folk kan man nog ha överseende med.
Att han vill låna stora summor pengar nu av folk i hojsvängen BEHÖVER inte betyda någonting,
han tänker nog betala tillbaks det. Det som fått mig att vara lite försiktig när man pratar med honom är hans stora nyfikenhet om vilka klubbar som sympatiserar med vilka och hur SBM-mötena fungerar.
Han kan mycket väl bara vilja väl och lära sig hur allt fungerar. Jag har inte dömt honom än, men jag är ganska misstänksam mot honom, och det var jag redan för ett par år sedan, INNAN hans och Peters sandlåda. Men OM, jag säger OM det stämmer så är jag glad att min intuition varnade mig. Annars så är han kanske bara en konstig kuf med vilda ideer, många minns nog även (agent006's länksamlingar) men min tunga kommer jag ändå fortsätta att vakta. Mot honom och mot alla andra som ställer för nyfikna frågor om klubbar, medlemmar och tillhörighet. Det man vill veta får man reda på ändå, OM det är meningen att man ska veta det.
Citera
2010-11-29, 14:40
Medlem
Softails avatar
Citat:

Nu är det väl så att den ena parten bara hänvisar till en blogg som i sin tur påstår saker om den andra?
Citera
2010-11-29, 14:57
Medlem
snartsomdus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felaktigt
Att Herr M har ett förflutet att lura pengar av folk kan man nog ha överseende med.
Att han vill låna stora summor pengar nu av folk i hojsvängen BEHÖVER inte betyda någonting,
han tänker nog betala tillbaks det.
Det som fått mig att vara lite försiktig när man pratar med honom är hans stora nyfikenhet om vilka klubbar som sympatiserar med vilka och hur SBM-mötena fungerar.
Han kan mycket väl bara vilja väl och lära sig hur allt fungerar. Jag har inte dömt honom än, men jag är ganska misstänksam mot honom, och det var jag redan för ett par år sedan, INNAN hans och Peters sandlåda. Men OM, jag säger OM det stämmer så är jag glad att min intuition varnade mig. Annars så är han kanske bara en konstig kuf med vilda ideer, många minns nog även (agent006's länksamlingar) men min tunga kommer jag ändå fortsätta att vakta. Mot honom och mot alla andra som ställer för nyfikna frågor om klubbar, medlemmar och tillhörighet. Det man vill veta får man reda på ändå, OM det är meningen att man ska veta det.

Det fetstilta struntar jag blankt i precis som du, men jag har reagerat över precis samma saker som du gjort vilket också fått mig att der öronen åt mig en smula.
OM nu herren i fråga skulle vara i maskopi med polisen så kan man ju fråga sig hur högt deras tolerans nivå är lagd då det förkommit en del oegentligheter med och runtomkring honom på diverse fester, saker som han inte alls hymlat med.
Citera
2010-11-29, 17:27
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:

Nu är det ju inte Peter som påstått något utan bara länkat. Vilket då Micke retade upp sig på eftersom han tyckte att han kunde kollat upp lite först. Sen eskalerade det en stund, mest på grund av missuppfattningar. Peter verkar ha släppt det nu och Micke koncentrerar sig på att hitta bloggmannen.

Själv är jag 100% säker på att detta är ett rent påhitt.
Citera
2010-11-29, 21:41
Medlem
Wurztens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherFakeName
Nu är det ju inte Peter som påstått något utan bara länkat. Vilket då Micke retade upp sig på eftersom han tyckte att han kunde kollat upp lite först. Sen eskalerade det en stund, mest på grund av missuppfattningar. Peter verkar ha släppt det nu och Micke koncentrerar sig på att hitta bloggmannen.

Själv är jag 100% säker på att detta är ett rent påhitt.
Var det skumma diarienumret kommer ifrån är nu löst.

RPS 531.2 visar sig vara ansökningsblankett till pass för minderåriga
Citera
2010-11-29, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wurzten

Om DET är sant så är ju blanketten klart fake, det vore ju skönt om Herr M INTE var informatör utan bara väldigt nyfiken i en strut. Hoppas att han då låter tiden ha sin gång, det som är menat att han ska veta, får han reda på i sinom tid, precis som alla vi andra.
Citera
2010-11-29, 23:19
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:

Var väl det jag trodde
Citera
2010-11-29, 23:59
Medlem
Softails avatar
Citat:

Dock ser inte den ansökningsblanketten ut som dokumentet. Inte ens i närheten och texten RPS 531.2 finns inte på det. Dock verkar det märkligt att ett dokument skulle får just ett diarienummer som stämmer överens med en blankett. Och borde det då inte vara 531.1 då dokumentet bara består av en sida. Ja jag vet dock inte hur RPS diarieför sina dokument.
Citera
2010-11-30, 00:03
Medlem
AnotherFakeNames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softail
Dock ser inte den ansökningsblanketten ut som dokumentet. Inte ens i närheten och texten RPS 531.2 finns inte på det. Dock verkar det märkligt att ett dokument skulle får just ett diarienummer som stämmer överens med en blankett. Och borde det då inte vara 531.1 då dokumentet bara består av en sida. Ja jag vet dock inte hur RPS diarieför sina dokument.

Klipp o klistra kallas det :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in