• 1
  • 2
2008-10-14, 01:53
Medlem
jerkuss avatar
Det hr har skert tagits upp tusen gnger frut, men...

Serist: finns det inget gratis konverteringsprogram fr filtyper som .avi till det format som iPod Classic stder, vad det nu heter? Inget?

Snlla hjlp! Lnka ngonstans, tillrttavisa mig fr att jag inte skt tillrckligt bra, bara ni hjlper mig!
2008-10-14, 07:44
Medlem
systems avatar
Jag orkar inte googla efter ngra gratisalternativ, men QuickTime Pro kan exportera till en hel del format, och det brukar vara ltt att hitta koder fr att uppdatera till Pro-version.
2008-10-14, 12:06
Medlem
Meursaults avatar
iSquint
2008-10-15, 02:38
Medlem
jag anvnder mig av VisualHUB, fungerar klockrent
2008-10-15, 03:49
Medlem
devilspawns avatar
Tycker att Winavi r det bsta och snabbaste programmet fr konvertering till Ipod.
2008-10-21, 18:27
Medlem
Dorothees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Det hr har skert tagits upp tusen gnger frut, men...

Serist: finns det inget gratis konverteringsprogram fr filtyper som .avi till det format som iPod Classic stder, vad det nu heter? Inget?

Snlla hjlp! Lnka ngonstans, tillrttavisa mig fr att jag inte skt tillrckligt bra, bara ni hjlper mig!

din idiot, det finns inte bara hur mnga sna program som helst utan ocks hur mnga sna trdar som helst p flashback.

Uppe vid hrnet, ungefr bredvid "snabblnkar" och "nya inlgg" finns det en funktion som funkar ganska bra, "sk" kallas den i folkmun, sen har vi ocks en ganska stor sn hr.. vad kallar man det.. juste! hemsida! som heter www.google.com.

Funkar ganska bra fr mig, men jag vet inte vad du tycker.

Puss och kram!
2008-10-21, 18:45
Medlem
FillilutteN2s avatar
Tycker man ska vara hjlpsam, trevlig och mer tollerant n vad det vanligtvis r p forum men det hr var faktiskt extremt. En googling p "iPod video convert" gav all info man behver fr att genomfra det du vill gra.

Bttre lycka nsta inlgg (:
2008-10-21, 19:06
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dorothee
din idiot, det finns inte bara hur mnga sna program som helst utan ocks hur mnga sna trdar som helst p flashback.

Uppe vid hrnet, ungefr bredvid "snabblnkar" och "nya inlgg" finns det en funktion som funkar ganska bra, "sk" kallas den i folkmun, sen har vi ocks en ganska stor sn hr.. vad kallar man det.. juste! hemsida! som heter www.google.com.

Funkar ganska bra fr mig, men jag vet inte vad du tycker.

Puss och kram!

Vet vad en brasklapp r, stnos? Det r nr man avskriver sig skulden fr ngot genom att i frsta rummet ppeka att man kan tnkas gra fel. Ungefr som jag gjorde.

Det dr med att det kallas sk "i folkmun" har du snott frn mig, och det r aldrig srskilt imponerande att frska sl en kombattant med hans egna vapen.

I rest my case. Tack fr att du anstrngt dig hr.

Citat:
Ursprungligen postat av FillilutteN2
Tycker man ska vara hjlpsam, trevlig och mer tollerant n vad det vanligtvis r p forum men det hr var faktiskt extremt. En googling p "iPod video convert" gav all info man behver fr att genomfra det du vill gra.

Bttre lycka nsta inlgg (:

Jag vet, men det sjuka var att jag frskta ska p alla mjliga kombinationer, ditt exempel inkluderat, men det fungerade aldrig. Alla program var antingen betalprogram med otillrckliga testmjligheter eller pc-program. verjvligt.

Tack fr ditt inlgg.
2008-10-21, 19:18
Medlem
akksel2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greven87
jag anvnder mig av VisualHUB, fungerar klockrent

VisualHUB finns inte lngre, Ja rekommenderar http://www.bitfield.se/roadmovie/
2008-10-21, 19:28
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Vet vad en brasklapp r, stnos? Det r nr man avskriver sig skulden fr ngot genom att i frsta rummet ppeka att man kan tnkas gra fel. Ungefr som jag gjorde.

Det dr med att det kallas sk "i folkmun" har du snott frn mig, och det r aldrig srskilt imponerande att frska sl en kombattant med hans egna vapen.

Jag vet, men det sjuka var att jag frskta ska p alla mjliga kombinationer, ditt exempel inkluderat, men det fungerade aldrig. Alla program var antingen betalprogram med otillrckliga testmjligheter eller pc-program. verjvligt.

Tack fr ditt inlgg.

Man googlar, hittar ett program, googlar sedan "programnamn+torrent", klart (:

S brukar jag iaf gra, alternativt kolla swebits/piratebay efter programmet. Tyvrr r mac-scenen inte alltid den strsta, men sen r programmen ofta billiga s man kan kosta p sig att betala om man anser programmets skapare frtjnar en slant.
2008-10-21, 19:31
Medlem
Tjippmunks avatar
mediacell video converter
2008-10-21, 19:53
Medlem
Dorothees avatar
Citat:

Tack fr ditt inlgg.

Jerkus. Det r svrt, jag vet. men du vertrffar dig sjlv varje gng.
Folkmun rkar finnas i svenska akademins ordlista. Och jag tvivlar p att det var du som kom upp med det. Det gr hela vgen tillbaka till sandldan att frska "sno" ett ord. Och liksom "paxa" det ordet s att ingen annan fr ta det.
Jag frstr bara inte varfr en member p flashback med ver tusen inlgg ver ver ett rs medlemskap kan vara s baktstrvande att han inte ens tnker ska utan envisas med att skriva nd, OCH sen frsvara det!

Jag antar att jag bara sger det hr fr att toppa den ytterst hga spnningen i detta inlgg genom att skriva: Tack fr DITT inlgg.

Case Closed

EDIT:Fr att bidra till trden:
Videora Ipod Converter funkar alldeles utmrkt fr mig. Med en hyfsad dator fr man ner ett 30 minuters avsnitt p 5-10 minuter.
Senast redigerad av Dorothee 2008-10-21 kl. 19:55.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in