Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Vet vad en brasklapp är, sötnos? Det är när man avskriver sig skulden för något genom att i första rummet påpeka att man kan tänkas göra fel. Ungefär som jag gjorde.
Det där med att det kallas sök "i folkmun" har du snott från mig, och det är aldrig särskilt imponerande att försöka slå en kombattant med hans egna vapen.
I rest my case. Tack för att du ansträngt dig här.
Jag vet, men det sjuka var att jag försökta söka på alla möjliga kombinationer, ditt exempel inkluderat, men det fungerade aldrig. Alla program var antingen betalprogram med otillräckliga testmöjligheter eller pc-program. Överjävligt.
Tack för ditt inlägg.
Jerkus. Det är svårt, jag vet. men du överträffar dig själv varje gång.
Folkmun råkar finnas i svenska akademins ordlista. Och jag tvivlar på att det var du som kom upp med det. Det går hela vägen tillbaka till sandlådan att försöka "sno" ett ord. Och liksom "paxa" det ordet så att ingen annan får ta det.
Jag förstår bara inte varför en member på flashback med över tusen inlägg över över ett års medlemskap kan vara så bakåtsträvande att han inte ens tänker söka utan envisas med att skriva ändå, OCH sen försvara det!
Jag antar att jag bara säger det här för att toppa den ytterst höga spänningen i detta inlägg genom att skriva: Tack för DITT inlägg.
Case Closed
EDIT:
För att bidra till tråden:
Videora Ipod Converter funkar alldeles utmärkt för mig. Med en hyfsad dator får man ner ett 30 minuters avsnitt på 5-10 minuter.