Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Vet vad en brasklapp r, stnos? Det r nr man avskriver sig skulden fr ngot genom att i frsta rummet ppeka att man kan tnkas gra fel. Ungefr som jag gjorde.
Det dr med att det kallas sk "i folkmun" har du snott frn mig, och det r aldrig srskilt imponerande att frska sl en kombattant med hans egna vapen.
I rest my case. Tack fr att du anstrngt dig hr.
Jag vet, men det sjuka var att jag frskta ska p alla mjliga kombinationer, ditt exempel inkluderat, men det fungerade aldrig. Alla program var antingen betalprogram med otillrckliga testmjligheter eller pc-program. verjvligt.
Tack fr ditt inlgg.
Jerkus. Det r svrt, jag vet. men du vertrffar dig sjlv varje gng.
Folkmun rkar finnas i svenska akademins ordlista. Och jag tvivlar p att det var du som kom upp med det. Det gr hela vgen tillbaka till sandldan att frska "sno" ett ord. Och liksom "paxa" det ordet s att ingen annan fr ta det.
Jag frstr bara inte varfr en member p flashback med ver tusen inlgg ver ver ett rs medlemskap kan vara s baktstrvande att han inte ens tnker ska utan envisas med att skriva nd, OCH sen frsvara det!
Jag antar att jag bara sger det hr fr att toppa den ytterst hga spnningen i detta inlgg genom att skriva: Tack fr DITT inlgg.
Case Closed
EDIT:
Fr att bidra till trden:
Videora Ipod Converter funkar alldeles utmrkt fr mig. Med en hyfsad dator fr man ner ett 30 minuters avsnitt p 5-10 minuter.