2008-10-14, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontBeAretard
eller om korstågen? och slaget om jerusalem...eller om salah al-din
eller när ni plundrade en karavann på väg mot mecka?

På denna tid som du nämner var alla människor retards, grejen är att alla har utvecklats till moderna människor sedan dess utom just då muslimer, förstååårrr duuu brooosshhhaannn.

Sedan skiter jag personligen i att ni dyrkar pedofilen muhammed så länge ni gör det i era egna utvecklingsstörda länder.

Åk hem o bygg upp ditt land istället och gift dig med din 9 åriga kusin.
Citera
2008-10-14, 22:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Kan du ge mig en källa på att skaparna av hemsidan bara är 12 år?

sidans kvalitè ser ju inte ut att vara den bästa precis.. ser lite hemmagjord ut..(asså väldigt enkel)

/ M
Citera
2008-10-14, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Galenzo
Lustigt att ni två småmusslor anser siten för exmuslimer är gjord av en tolvåring när ni båda skriver/stavar som just tolvåringar.

Och eftersom du frågar vad samhällsgiftet Islam innebär trots att du är en sketen mussla själv överlåter jag svaret åt Reinhard på Fomi. Han är mycket kunnig i ämnet. Skola dig i ämnet här:

http://www.forummotislamisering.org/phpBB/viewtopic.php?f=5&t=101

http://www.forummotislamisering.org/phpBB/viewtopic.php?f=5&t=100

http://www.forummotislamisering.org/phpBB/viewtopic.php?f=5&t=98

http://www.forummotislamisering.org/phpBB/viewtopic.php?f=5&t=99

http://www.forummotislamisering.org/phpBB/viewtopic.php?f=5&t=97

http://www.forummotislamisering.org/phpBB/viewtopic.php?f=5&t=96

Videos
http://www.forummotislamisering.org/phpBB/viewforum.php?f=18

Varför har ni inget forum mot judendom nee de försökte ni ju utrota:O men hinduismen jaha de är så små varför ens argumentera om det alla har sin rätt att utöva den religion de vill!
Citera
2008-10-15, 00:08
Medlem
the_creators avatar
"Vad är Islam egentligen?"

En medeltida kontrollmetod som flitigt brukas än idag I diverse ökenländer.

Även kallad "Religion of peace"
Vilket klart & tydligt är falskt.
Många anhängare är snabba att hota, förbanna eller tillochmed döda för sin tro.

(Notera, jag sa många. Inte alla!)

Många av dessa islamstyrda länder är barbariska och har kvar sin medeltida mentalitet.
Groteska straff, kvinnoförtryck.

Runt om i europa får denne religion undantag.
Sharialagar i storbritannien tex.
Citera
2008-10-15, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av architectureArt
Varför har ni inget forum mot judendom nee de försökte ni ju utrota:O men hinduismen jaha de är så små varför ens argumentera om det alla har sin rätt att utöva den religion de vill!

Kanske inte känns lika aktuellt att sätta upp en bred front mot judendom, eftersom antalet judar i världen endast uppgår till runt 14-15 miljoner, och att religionen dessutom har den trevliga regeln som förbjuder missionering. Världens hinduer bor nästan uteslutande i Indien, men hade flera miljoner av dem emigrerat till Europa, och dessutom missionerat och kämpat för att föra in sitt hinduiska system i det europeiska sekulära samhället hade det känts mer aktuellt.
Citera
2008-10-15, 09:11
Medlem
Nu har jag visserligen inget emot några religösa dyrkare av något slag, folk får väll som tur är tro på vad dom vill här i sverige sen om dom har rätt eller fel är inte min sak att bedömma.

Nu tror jag inte islam isig är riktigt så våldsbenäget som folk vill få det till dock har jag svårt när jag ser islamister skriva som försvar att dom inte är de enda som tagit till vapen i religionens namn. Det man måste tänka på är att visserligen var kristna med sina fälttåg ganska mordlystna men dom slutade med det för 1000år sen medans många större militanta organisationer inom just islam fortfarande idag håller på och jävlas med övriga världen och det är oförsvarsbart.

Min fråga till alla islamister är varför ni inte på en större utsträckning tar ställning emot detta hade ni det så hade inte islam varit så hatat som det är av övriga världen.
Citera
2008-10-15, 09:43
Medlem
[quote=architectureArt]Islam förknippas oftast med våld och plågor men det finns ju innom alla religioner. Ett exempel är kristendomen som i själva verket spreds genom våld, de ansåg sig ha rätten att tvinga folk att bli kristna, tvingade andra länder att tala ett angivet språk och inte tala om KKK är inte de kristna?
Men det talas det aldrig om men som sagt det finns flera minoritets grupper i varje religion som "smutsar" ner den.

Men det jag vill säga är att Varför kan inte Islam ses som en vanlig religion som alla de andra judendom,hinuism osv.

Och om ni har det bekräftat att det är OK att använda våld innom islam kan ni jätte gärna publicera en länk där det tydligt står så och inte använda påhittade tal som någon annan har haft för sig att säga!

islam är ingen vanlig religion. Det är en ideologi som bestämmer sina tjänares varje livssituation, från födelsen till graven. Det är dessutom en sträng ideologi som har barbariska straff för "brott" som apostasi (dödsstraff) och otrohet (stening). Islam har också tveklöst spridits med våld. Och fortfarande är så fallet. Islam har inte gebomgått någon "upplysningstid" utan har stannat i den mörkaste medeltida öken.
Citera
2008-10-15, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av architectureArt
Så du menar att Muslimer hade Slavar som de piskade och tvingade att göra deras sysslor?

Muslimerna har tagit lika många slavar som västerlänningarna, skillanden att de tog fler kvinnor (varför kan du gissa) och slaveriet är fullt godkänt i islam.
Citera
2008-10-15, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskmaskinen
Intressant länk faktiskt. Har en fråga kring länken.

Varför riskerar dom att bli avrättade om dom återvänder till sina hemländer? Har inte dom, precis som du och jag en mänsklig rättighet att bestämma över sig själv och vad man tror? Iställer riskerar dom att bli avrättade när dom kommer hem för att dom har lämnat sin religion som dom har burit med sig sedan barnsben. Det hela är helt absurt för mig hur dom resonerar Islam. Alla människor på jorden måste ju få bestämma över sig själv och sin tro. Folk måste ju helt enkelt få bestämma vad man tro på utan att behöva rädd för att bli mördad i sitt hemland.

Dörför att apostasi är det värsta brottet i islam. Och medför, enligt sharia, dödsstraff.
Citera
2008-10-15, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ayanamii
Aha, vem då? Och hur anföll denna person en karavan för tusen år sedan?

men fyfan, du slår ju dig själv i baken!?

Ni skriker och gnäller om att muslimer slår sina fruar, barn, diskriminerar allmänheten.. skapar terror orginisationer, gör självmord, hatar allmänheten?

Men vem syftar ni på? Usama bin laden? eller som ni brukar göra, klaga på hela arabvärlden?
Citera
2008-10-15, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden-Muhammed
På denna tid som du nämner var alla människor retards, grejen är att alla har utvecklats till moderna människor sedan dess utom just då muslimer, förstååårrr duuu brooosshhhaannn.

Sedan skiter jag personligen i att ni dyrkar pedofilen muhammed så länge ni gör det i era egna utvecklingsstörda länder.

Åk hem o bygg upp ditt land istället och gift dig med din 9 åriga kusin.

Ditt sätt att skriva är bara brist på manlighet, så tro inte att du är rolig.
Att du erkänner att dina släktingar en gång i tiden varit retards, mentalt handikappade lika mycket som er nu gör mig inte besviken.

själv tycker jag inte att mina släktingar är retards.. men det är upp till dig att tycka att dina släktingar är retards.

alla har utvecklats till moderna människor?.. har du hört talats om Saudi arabien, dubai, egypten, jordanien och andra länder som USA och västvärlden inte har saboterat?
Nej du är inte min bror.

Om jag dyrkar någon pedofil?
Men din jude...inga fler kommentarer krävs.

vem vet, den där 9åriga kusinen kanske var din mamma, min son.
Citera
2008-10-15, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DontBeAretard

Men vem syftar ni på? Usama bin laden? eller som ni brukar göra, klaga på hela arabvärlden?

Kanske alla de islamister som dödar, spränger och förklarar jihad i Kina, Thailand, Filippinerna, Indonesien, Indien, Pakistan, Afghanistan, Ryssland, Somalia, Sudan, England, Spanien, Iraq, Egypten, Israel, Bangladesh, Saudiarabien, Singapore, Etiopien, Kenya, Libanon, Libyen, Tunisien också vidare också vidare...

Volume 4, Book 52, Number 65:

Narrated Abu Musa:

A man came to the Prophet and asked, "A man fights for war booty; another fights for fame and a third fights for showing off; which of them fights in Allah's Cause?" The Prophet said, "He who fights that Allah's Word (i.e. Islam) should be superior, fights in Allah's Cause."
Senast redigerad av LB542 2008-10-15 kl. 19:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in