• 1
  • 2
2008-10-13, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hinkpall
Hah!
Gissa vad man precis får reda på?
Tjejen har tydligen träffat någon snubbe i två månader som hon visserligen inte är ihop med men som det verkar kunna bli seriöst med.
Tack och hej leverpastej med andra ord....
Är det bara jag som tycker att om man är på gång med någon så av ren respekt för den personen så ger man fan i att hålla på med andra? Ska ju tilläggas att jag på festen jag tidigare nämnde stal henne från någon kåt och dräggig snubbe som hon var på vippen att hångla med.Man blir ju inte lite förbannad...

Hahahah flickvänsmaterial!?
Citera
2008-10-13, 21:32
Medlem
CDPs avatar
Spöa skiten ur dem och säg upp vänskapen för alltid.

Cockblockande är helt oacceptabelt. Fy fan vilka värdelösa polare.
Citera
2008-10-13, 22:22
Medlem
Caties avatar
Vad var det för egenskaper hon hade som gjorde henne till flickvänsmaterial? Mer än att hon var skitsnygg? Jag tänker att du kanske siktar lite högt om hon verkligen är intresserad av dig så är jag säker på att hon skulle eliminera dessa killar som du kallar cockblockers och definitivt inte hångla med andra killar eller vad det nu var hon gjort. En tjej som är intresserad tillbaka retirerar till sina honor (väninnor) för överläggning och strategier för att fånga den kille hon har siktat in sig på, hon håller inte på och sover hos andra killar. Med andra ord - du har siktat alldeles för högt! Hon är inte intresserad!
Citera
2008-10-13, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Catie
Vad var det för egenskaper hon hade som gjorde henne till flickvänsmaterial? Mer än att hon var skitsnygg? Jag tänker att du kanske siktar lite högt om hon verkligen är intresserad av dig så är jag säker på att hon skulle eliminera dessa killar som du kallar cockblockers och definitivt inte hångla med andra killar eller vad det nu var hon gjort. En tjej som är intresserad tillbaka retirerar till sina honor (väninnor) för överläggning och strategier för att fånga den kille hon har siktat in sig på, hon håller inte på och sover hos andra killar. Med andra ord - du har siktat alldeles för högt! Hon är inte intresserad!
Alltså, nog för att det hela är överspelat men jag måste väl ta och försvara mig lite.
Hon sa uttryckligen till en kompis till mig att hon var intresserad och alla signaler skickade min väg har indikerat det. Sedan var hon borta i två veckor och hade väl tid att tänka över (och springa runt med några fler >_>).
Det där med den dräggiga snubben på festen handlade mer om att han var skitpå och höll om henne, tog på henne, och försökte kyssa henne. Då gick väl ett ljus upp för henne (och en kompis som hänvisade henne i min riktning) och hon insåg vilket bottennapp han var (vilket han bevisade ett par timmar senare...).
Och ja, hon är cool som fan och har i princip samma intressen som jag. Väldigt mysig men väldigt osäker (därav hennes slalomåkning bland killar). Så nej, flickvänsmaterial är hon i allra högsta grad inte men det var hur som helst min åsikt innan allt det andra uppdagades. Och den åsikten grundades, något naivt, på umgänge i onyktert tillstånd då verkligheten inte alltid är som den egentligen är...
Citera
2008-10-13, 23:37
Medlem
BrB_DnDs avatar
Citat:
Alltså, nog för att det hela är överspelat men jag måste väl ta och försvara mig lite.
Hon sa uttryckligen till en kompis till mig att hon var intresserad och alla signaler skickade min väg har indikerat det. Sedan var hon borta i två veckor och hade väl tid att tänka över (och springa runt med några fler >_>).
Det där med den dräggiga snubben på festen handlade mer om att han var skitpå och höll om henne, tog på henne, och försökte kyssa henne. Då gick väl ett ljus upp för henne (och en kompis som hänvisade henne i min riktning) och hon insåg vilket bottennapp han var (vilket han bevisade ett par timmar senare...).
Och ja, hon är cool som fan och har i princip samma intressen som jag. Väldigt mysig men väldigt osäker (därav hennes slalomåkning bland killar). Så nej, flickvänsmaterial är hon i allra högsta grad inte men det var hur som helst min åsikt innan allt det andra uppdagades. Och den åsikten grundades, något naivt, på umgänge i onyktert tillstånd då verkligheten inte alltid är som den egentligen är...

ähh, hon har väll som alla andra krokarna ute så får man se vilken fisk som fastnar. Att ni har flörtat säger inget om att hon inte får flörta med andra. Speciellt när det verkar som om ni inte ens har strulat eller är pågång i övrigt. Du har nog gått händelserna lite i förväg.
Tyvärr
Citera
2008-10-14, 23:37
Medlem
HardcoreGuys avatar
oj, känner igen situation, satt nyligen i en liknande, träffade en tjej genom två kompisar, båda två var på henne men lyckades inegt vidare och vi kände kemi för varandra men båda kompisarna hindrade mig från att va ensam med henne, ville inte ens ge mig hennes msn, så ja letade upp hennes nummer messa henne och sket i dem, fick stryk av en polarna för ja lyckades bättre med men de va de värt, ska dem fitta runt trots att de dött lopp och inte ge mig samma villkor som dem så ska dem få känna de i nacken sen med, demn får ju bara smaka sin egen medicin så kör hårt
Citera
2008-10-15, 00:10
Medlem
Äminäms avatar
Citat:
Hah!
Tjejen har tydligen träffat någon snubbe i två månader som hon visserligen inte är ihop med men som det verkar kunna bli seriöst med.
Är det bara jag som tycker att om man är på gång med någon så av ren respekt för den personen så ger man fan i att hålla på med andra? Ska ju tilläggas att jag på festen jag tidigare nämnde stal henne från någon kåt och dräggig snubbe som hon var på vippen att hångla med.
Man blir ju inte lite förbannad...

Det var ju tråkigt. Om jag dejtar någon så håller jag mig till den personen, samtidigt utgår jag ifrån att denne gör detsamma gentemot mig. Även om man inte kommit överens om någonting. Den här tjejen är respektlös mot killen hon träffar samtidigt som hon ger dig falska förhoppningar.
Citera
2008-10-15, 01:26
Medlem
Citat:
Hah!
Är det bara jag som tycker att om man är på gång med någon så av ren respekt för den personen så ger man fan i att hålla på med andra? Ska ju tilläggas att jag på festen jag tidigare nämnde stal henne från någon kåt och dräggig snubbe som hon var på vippen att hångla med.
Man blir ju inte lite förbannad...

Och de där kallar du flickvänsmaterial Hormaterial skulle jag snarare påstå...
Citera
2008-10-15, 01:52
Bannlyst
Finns en del alternativ........

1. Skit i bruden och behåll kompisen
2. Ta bruden och förlora kompis
3. Knulla bruden och stanna där, dölj det för dina polare.... skyll på att du precis kommit från ett förhållande eller ha henne bara som kk.

Gör som du vill bollen ligger i dina händer.
Citera
2008-10-15, 03:03
Bannlyst
Låt tjejen bestämma själv, ingen kan ändå ändra på vem hon känner för.
Citera
2008-10-15, 18:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Xana
Låt tjejen bestämma själv, ingen kan ändå ändra på vem hon känner för.

Love is only a feeling anyway................ Personligen hade jag nog valt en bra kamrat framför någon random brud....... det finns fler fiskar i havet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in