Citat:
Ursprungligen postat av Catie
Vad var det för egenskaper hon hade som gjorde henne till flickvänsmaterial? Mer än att hon var skitsnygg? Jag tänker att du kanske siktar lite högt om hon verkligen är intresserad av dig så är jag säker på att hon skulle eliminera dessa killar som du kallar cockblockers och definitivt inte hångla med andra killar eller vad det nu var hon gjort. En tjej som är intresserad tillbaka retirerar till sina honor (väninnor) för överläggning och strategier för att fånga den kille hon har siktat in sig på, hon håller inte på och sover hos andra killar. Med andra ord - du har siktat alldeles för högt! Hon är inte intresserad!
Alltså, nog för att det hela är överspelat men jag måste väl ta och försvara mig lite.
Hon sa uttryckligen till en kompis till mig att hon var intresserad och alla signaler skickade min väg har indikerat det. Sedan var hon borta i två veckor och hade väl tid att tänka över (och springa runt med några fler >_>).
Det där med den dräggiga snubben på festen handlade mer om att han var skitpå och höll om henne, tog på henne, och försökte kyssa henne. Då gick väl ett ljus upp för henne (och en kompis som hänvisade henne i min riktning) och hon insåg vilket bottennapp han var (vilket han bevisade ett par timmar senare...).
Och ja, hon är cool som fan och har i princip samma intressen som jag. Väldigt mysig men väldigt osäker (därav hennes slalomåkning bland killar). Så nej, flickvänsmaterial är hon i allra högsta grad inte men det var hur som helst min åsikt innan allt det andra uppdagades. Och den åsikten grundades, något naivt, på umgänge i onyktert tillstånd då verkligheten inte alltid är som den egentligen är...