• 1
  • 2
2008-11-26, 09:56
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gnåmbord
Att jag t.ex för att få komma ut fick tvätta fyllecellen med mina bara händer för att mina skrubbsår hade blodat ner, det är ju bara löjligt beteende ifrån polisens sida. Och det var såklart enbart för att passa på att jävlas lite med mig, just för att han kunde och hade möjlighet till att få sig ett gott inre skratt.

Ja ja, din story kanske hamnar bland den där procenten. Eller inte...

Det är inte poliser som jobbar i intaget, arresten och fyllecellerna dock. Det är polisens egen goonsquad. De kan ibland vara lite elakare än poliser.
Citera
2008-11-26, 12:49
Medlem
PreDampors avatar
Kandidat till årets ljugtråd i FB. Underhållande dock. Fyllon.
Citera
2008-11-26, 13:15
Medlem
obans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreDampor

Här är mitt strå till stacken! Har blivit hotad med att bli nedkastad från ett 10m högt stup av tre poliser som hade förväxlat mig med en skurk när jag var ute och tog en promenad i ett grönområde. De gillade tydligen inte att jag frågade vad i helvete det var frågan om. Har dessutom gått förbi en polisstation där en konstapel utanför entren högljutt tillkännagav till sin kollega att "den där jävla svartskallen ska jag ta hand om". En förbipasserande gammal tant med rullator såg så rädd ut att jag trodde hon skulle ramla í backen.

Annars har jag nog generellt blivit bra bemött dom gånger man haft med polisen att göra.
Citera
2008-11-26, 14:04
Medlem
Raschoels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreDampor

Ja, för en polis kan självklart inte bete sig illa. Skittråd
Citera
2008-11-26, 15:55
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raschoel
Ja, för en polis kan självklart inte bete sig illa. Skittråd
Citat:
21-åring bajsade på polisen
SUNDSVALL En drogpåverkad stoppades av polisen när han var på väg till Umeå. Därefter bajsade han på dem.
Vk.se rapporterar om en drogpåverkad man som blev stoppad av polisen.

Det hela ska ha utspelat sig i april i år då mannen bestämt sig för att gå hem från Sundsvall till Umeå. När 21-åringen stoppades av polisen ska han ha bajsat på en av poliserna, hotat dem med att smitta med HIV och bitit en annan.

http://norran.se/nyheter/norrochvast...icle212110.ece
Här har du en som betedde sig illa mot polisen, men hur fan bär man sig åt för att skita på en polis.
Kan han haft en jävla rännskita så det sprutade ur röven på han kanske..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in