2011-05-31, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av generalwhite
Finns det ingen som har hört något nytt?

NU minns jag inte riktigt vart jag läst det! LR minns inte. Men det är Sonny dom hittat!
Citera
2011-06-19, 10:52
Medlem
Tydligen så har Daniels syster åkt till Kambodja och skall stanna där i 3 veckor.
Och hon åker tydligen ensam. Det har folk i hennes närhet reagerat på då hon aldrig åkt
utan sin familj tidigare..

Kan det vara så att han finns i kambodja?
Citera
2011-06-19, 12:58
Medlem
Lalajlajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDen
Tydligen så har Daniels syster åkt till Kambodja och skall stanna där i 3 veckor.
Och hon åker tydligen ensam. Det har folk i hennes närhet reagerat på då hon aldrig åkt

Var det nyligen hon åkte, för om jag inte missminner mig har jag hört att hon åkt en gång tidigare, men det kanske är samma resa?
Citera
2011-06-19, 15:11
Medlem
Jag fick höra att hon åkt nyligen.. ( ca 1-2 veckor sedan )

Sen så har jag fått höra det av min fru som fått höra det av en bekant till systern..

Hoppas det inte är gammal skåpmat iaf.
Citera
2011-06-23, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDen

Och vad vet du om min Farbror om jag får fråga dig ?
Citera
2011-06-23, 22:52
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geiny
Välkommen till Flashback!

Vad vet du om din farbror, om jag får fråga dig?
Citera
2011-06-24, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geiny

Vet å vet....

Träffat han ett tjugotal gånger, festat ihop, samma vänkrets... Inget mer
Citera
2011-07-14, 22:05
Bannlyst
blev medlem här nyss och kom på att ni ganska säkert har startat en tråd om Peter kan säga att polackerna åkte in i fängelset redan innan Peter försvann, så de kan nog strykas. Kommer aldrig glömma när vi satt på hans balkong när kvällssolen var framme och vi käkade jordgubbar och drack öl, fyfan vilka tider.
Citera
2011-07-15, 19:04
Medlem
bluetramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mufasasluder
blev medlem här nyss och kom på att ni ganska säkert har startat en tråd om Peter kan säga att polackerna åkte in i fängelset redan innan Peter försvann, så de kan nog strykas. Kommer aldrig glömma när vi satt på hans balkong när kvällssolen var framme och vi käkade jordgubbar och drack öl, fyfan vilka tider.

Du som verkar känna Peter, vad tror du om Peters försvinnande ?
Citera
2011-07-23, 04:25
Bannlyst
Jag stod Peter väldigt nära, han var som en unik fadersfigur mot mig! Vet dock inte vad som ska sägas, hade han stuckit pga skulder osv, så känns det som att han borde ha lämnat något som helst meddelande som jag skulle ha förstått, men det har han inte gjort. Så förmodligen är han kidnappat, och hur mycket det än gör ont att säga det, död.
Citera
2011-07-24, 06:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mufasasluder
Jag stod Peter väldigt nära, han var som en unik fadersfigur mot mig! Vet dock inte vad som ska sägas, hade han stuckit pga skulder osv, så känns det som att han borde ha lämnat något som helst meddelande som jag skulle ha förstått, men det har han inte gjort. Så förmodligen är han kidnappat, och hur mycket det än gör ont att säga det, död.

ja tyvärr är det nog så.. Vet du hur mycket stålar det handlade om?
Citera
2011-10-19, 20:45
Medlem
Vet att detta va ett sen allt skedde o skrevs men såg detta nu o ni människor som inte vet ett jävla PISS eller är inblandade kan ta o knipa käft o sluta sitta o spy ut massa gojja på personer ni inte känner !!!!
En av dessa personer som skrivits om i denna tråd är min pappa så jag känner han o hans situationer mkt väl o jag HATAR att sitta o läsa skit om honom !!!!

Pissluffare !
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in