2011-09-05, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexyBlatteKille84
Varför ska han ta bort den? Han har inte gjort något fel, han är inte rädd och feg som rasisten Erik som tror han toffa med sin polisen efter sig. Väx upp för fan.

Ska hälsa på han idag efter jobbet senare ta en ficka i stan.
Nej, han kanske inte har gjort fel, vad vet jag. Men likväl lär han få en del puckade meddelanden från puckade människor. Tyvärr.
Citera
2011-09-05, 17:00
Medlem
Cawrholajns avatar
Jag har ett namn på denne SD-politiker och det som står i tidningarna är bara skitsnack.

Jag sitter på sanningen
Såhär gick det egentligen till med politikerns egna ord:
Citera
2011-09-05, 17:05
Medlem
Mike.Spetzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cawrholajn
Jag har ett namn på denne SD-politiker och det som står i tidningarna är bara skitsnack.

Jag sitter på sanningen
Såhär gick det egentligen till med politikerns egna ord:

Försöker du vara lustig eller?
Citera
2011-09-05, 17:06
Medlem
Citat:
Sen undrar jag hur Erik har tillgång till poliser? Hur mycket kostar inte det oss skattebetalara att den åsnana ska ha säpo skydd? Det är inget jag eller mitt bolag jag driver skrivit på!

Fy fan

Varken Erik Almqvist eller jag har skrivit på för att ta hit den där vakten, hans föräldrar eller släktingar

Fy fan.

Ska du driva ditt företag i samma anda som din gode vän?
Senast redigerad av hoogee 2011-09-05 kl. 17:12.
Citera
2011-09-05, 17:12
Medlem
Mike.Spetzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ignatius I
För att han vill slippa bli trakasserad av SD-snorvalpar som inte inser när deras företrädare gör bort sig?

På vilket vis gjorde Erik bort sig?
Idiot.

För övrigt är det bara att hoppas att denna rasistiska blatte-vakt får vad han förtjänar.
Citera
2011-09-05, 17:16
Medlem
Mike.Spetzas avatar
Citat:
Varför ska han ta bort den? Han har inte gjort något fel, han är inte rädd och feg som rasisten Erik som tror han toffa med sin polisen efter sig. Väx upp för fan.

Vilken efterbliven typ du är.
Han behöver naturligtvis livvakter tack vare idioter (som du kanske?) som inte klarar av att leva i en demokrati.
Citera
2011-09-05, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvardHalvHuve
Sicken liten jävel!

aftonbladet har den bara på löpsedeln än så länge, nån som vet vem?

http://wwwc.aftonbladet.se/special/ettan/ettan_vnav.jpg?2011846b4
Va lite källkritisk för fan. Om du läser utredningen så ser du att de va vakten som misshandlade Riksdags mannen. Så läs på lite innan du slänger ut dej nått så dumb. Miffo
Citera
2011-09-05, 17:29
Medlem
Citat:

"Rasisten Erik" snälla kom med fakta invalida invandrar jävel. Åk hem till Mohammed å Abdulla å våldta barn. Och lär dej vara källkritisk, man ska inte lyssna på sossebladet å DN men ni lågutbildade banan plockare inser inte de.
Citera
2011-09-05, 17:29
Medlem
Månsans avatar
En dåre som också borde polisanmälas är Johan Rydevärn, marknadschef på Stureplansgruppen.
Han påstår i Svenska Dagbladet följande:

Citat:
– Efter att ha blivit nekad om och om igen blir han ytterst aggressiv och slår ordningsvakten i ansiktet, säger Johan Rydevärn.

– Det är inte våra vakter som för ut honom utan det är Säkerhetspolisen. Vi tycker att det är ytterst obehagligt att han blev så våldsam att Säkerhetspolisen var tvungen att avlägsna honom från platsen, säger Johan Rydevärn.

– Att slå en ordningsvakt är våld mot tjänsteman och det är allvarligt oavsett vilken gäst som gör det.

En sällsynt värdelös marknadschef således. Med sina idiotiska uttalanden har han med stor säkerhet åsamkat sin arbetsgivare Stureplansgruppen betydande skada. Visar det sig att dörrsluskarna ljugit bör Johan Rydevärn avskedas i samma ögonblick som vaktpersonalen byts ut.

EDIT. Jag ser nu att Almqvist anmält sopan Rydevärn för förtal. Ett utmärkt beslut.
Senast redigerad av Månsan 2011-09-05 kl. 17:33.
Citera
2011-09-05, 17:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Samyboy
Va lite källkritisk för fan. Om du läser utredningen så ser du att de va vakten som misshandlade Riksdags mannen. Så läs på lite innan du slänger ut dej nått så dumb. Miffo

Har det redan gjorts en utredning?
Citera
2011-09-05, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
En dåre som också borde polisanmälas är Johan Rydevärn, marknadschef på Stureplansgruppen.
Han påstår i Svenska Dagbladet följande:

En sällsynt värdelös marknadschef således. Med sina idiotiska uttalanden har han med stor säkerhet åsamkat sin arbetsgivare Stureplansgruppen betydande skada. Visar det sig att dörrsluskarna ljugit bör Johan Rydevärn avskedas i samma ögonblick som vaktpersonalen byts ut.

Och om det visar sig att Erik med vänner ljugit får man hoppas att SD sparkar honom ut ur partiet och att nästa gång sätta munkavel på när det händer något, tills fakta ligger på bordet.
Citera
2011-09-05, 17:35
Medlem
Månsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CatoHectorian
Och om det visar sig att Erik med vänner ljugit får man hoppas att SD sparkar honom ut ur partiet och att nästa gång sätta munkavel på när det händer något, tills fakta ligger på bordet.
Ingen vet vad en munkavel är så det går inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in