Citat:
Ursprungligen postat av HeppaPeppa
Okej, eftersom att partiprogrammet inte är ett dugg rasistiskt men att dess politiker är rasister, så måste du antingen känna samtliga partier eller vara samma bekantskrets som de eller ha övernaturliga krafter och veta all personlig fakta om alla Sverigedemokratiska politiker. Har du det?
Ingen har heller tvingat dig att rösta på "idioter" och ingen tvingar dig att tycka likadant som Sverigedemokraterna, det är precis det som SD står för, att du som individ ska få tycka vad fan du vill utan att behöva bli påhoppad av personer som t.ex dig
Är f.ö inte SD själv utan Socialdemokrat så inget rasistpåhopp nu tack.
Nej jag känner inte samtliga i partiet. Men man skapar ju en bild av hur människorna i SD är. Efter att pressekreteraren hamnar i krogbråk. Och han plus många andra SD-toppar blir filmade när de sparkar och hamnar i slagsmål med Soran Ismail. När det kommer fram att flera gamla nazister är med Sverigedemokraterna. När partitoppen blir smygfilmade på en båt då de sjunger extremt kränkande sånger om när Olof Palme blev mördad.
Så jag kan nog utan att ha övernaturliga krafter och utan att känna varenda Sverigedemokrat ganska så enkelt räkna ut att om jag röstar på Sverigedemokraterna så röstar jag in idioter som ska styra vårt land.