2008-10-14, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Eller så försöker man lösa grundproblemet istället för att på ett individuellt plan skjuta sig ur det. Flashback har rätt att dra in pengar på reklam. Allt är inte gratis i denna värld, satans snorunge.
Känsligt ämne det här för dig, eller hur?

Har jag påstått att FB inte har rätt att driva in pengar på reklam? Just jag vill inte ha reklam när jag surfar men om du vill är det ditt val!
Citera
2008-10-14, 00:30
Medlem
Khapis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Twenty-nine
Känsligt ämne det här för dig, eller hur?

Ja, jag blir en gammal grinig farbror när jag ser moraliskt förfall runtomkring mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Twenty-nine
Har jag påstått att FB inte har rätt att driva in pengar på reklam? Just jag vill inte ha reklam när jag surfar men om du vill är det ditt val!

Ja, du har påstått att Flashback inte har rätt att dra in intäkter via reklam genom att använda adblock och uppmuntra användandet av det.
Citera
2008-10-14, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Ja, jag blir en gammal grinig farbror när jag ser moraliskt förfall runtomkring mig.
Se till att inte komma med personangrepp annars blir inte Twenty-nine trevlig.
Citat:
Ja, du har påstått att Flashback inte har rätt att dra in intäkter via reklam
Skolan verkar inte vara ditt största intresse men jag får väl försöka igen. Var någonstans har jag skrivit att Flashback inte har rätt att dra in intäker?
Citat:
genom att använda adblock och uppmuntra användandet av det.
Men har jag sagt att Flashback inte har rätt att tjäna pengar via reklam etc.
Citera
2008-10-14, 12:00
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ödlan
"De som är insålda får vara kvar under insåld annonsperiod, men de får inte förnya några kampanjer (ifall de inkluderade flash-banners) och vi kommer inte ta emot några fler flash-banners i framtiden."

Vi nekade flash-banners under en tid, men så hamnade vi i en märklig situation där det visade sig att flera flash-banners tog mindre kraft än motsvarande gif/jpg-banners. Och då faller ju hela grundargumentet.

Vad vi då gjort är att avråda annonsörer att använda flash, men ibland godkänt dem (efter vi granskat koden på varje flash-banner). Om det i efterhand visat sig att det ändå är problem för vissa användare så har vi raderat flash-bannern och ersatt den med en gif eller jpg-motsvarighet.

admin
Citera
2008-10-14, 15:50
Medlem
darkdeds avatar
sprängde mina högtalare på den siten :/ vem fan väntade sig att massa sirener skulle tjuta om man klickade på nått och att fönstret skulla krossas och allt som nu hände
Citera
2008-10-14, 19:03
Medlem
ExitBags avatar
Ok jag vill fortfarande ha bort skiten, men hur?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in