Flashback bygger pepparkakshus!
2008-10-13, 02:53
Bannlyst
Den första benzon jag testade för ca 7 årsen var flunitrazepam(roppar) och efter de t året var det som om dom försvann helt påmarknaden. Jag har letat febrilt efter just flunizar men det verkar ju fan helt fösvunnit. Inte ens utländska webaffärer har det ju... Men nu när det verkar ha försvunnit letar jag efter en benz som är liknande i ruset.
Vilka anser ni är mest lik? Själv kandiderar jag Temazepam än sålänge
2008-10-13, 03:57
Medlem
DrLivingstons avatar
japp redan sagt.flunatrazipam och rohypnol

sobril, xanor verkar ju bara på nerverna, så du blir lugn men inte fluddrig
2008-10-13, 03:58
Medlem
Imponerads avatar
Är ni vakna på flunitrazepam/rohypnol eller sover ni på det? Alltså vilken av effekterna är det ni gillar?
Temazepam är väl likt för att svara på frågan.
2008-10-13, 04:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Imponerad
Är ni vakna på flunitrazepam/rohypnol eller sover ni på det? Alltså vilken av effekterna är det ni gillar?
Temazepam är väl likt för att svara på frågan.
Beror på. Tycker aat roppar ger jävligt likt alkoholrus. Alkohol är ju lätt att slagga på men desto roligare att vara vaken på. Nåt jag aktar mig för dock är att blanda roppar med mycket alkohol. Brukade alltid köpa ett sexpack folkisar å dela med en polare innan vi repade med bandet. Då gick det bra i ca en timme, sen blev det mycket falska toner haha...
2008-10-13, 04:09
Medlem
PsYcs avatar
Jag tyckte jag blev jävligt fluddrig på diazepam, så dessa kanske funkar istället för flunizarna ?

Funkade jävligt fint för mig iaf
2008-10-13, 09:50
Medlem
Himmler!s avatar
Bensotråden. Tråd låst.

Mod.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in