Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-12, 19:49
Bannlyst
Skulle vilja ha hjälp med en till datorsak. Då jag skriver i inloggningsfält och andra "rutor" så kommer det jag skrivit förut, upp. Hur får man bort det? Hittar inte det någonstans. Vill ha bort det gamla samt att det inte ska vara så fortsättningsvis...
Senast redigerad av sisan 2008-10-12 kl. 20:03.
Citera
2008-10-12, 19:55
Medlem
* Din rubrik är totalt värdelös på att beskriva vad du har för datorproblem och vad fan spelar det för roll att du har XP?
* Du skriver inte vilken sökfältshistorik det är du vill radera, är det den i IE, FF eller annat?
* Ämnet har tagits upp tusentals gånger tidigare.
Senast redigerad av Mansig 2008-10-12 kl. 20:19.
Citera
2008-10-12, 19:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
* Din rubrik är totalt värdelös på att beskriva vad du har för datorproblem och vad fan spelar det för roll att du har XP?
* Du skriver inte vilken sökfältshistorik det är du vill radera, är det den i IE, FF eller annat?
* Ämnet har tagits upp fler gånger än hur många inlägg jag har.

ska man skriva en hel jävla story i rubriken
Citera
2008-10-12, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sisan
ska man skriva en hel jävla story i rubriken
Om man startar en tråd med rubriken "XP", så finns det miljoner diskussioner som inryms där under.
Om man istället skriver "Radera sökfältshistoriken i...", så finns det bara en diskussion som inryms under den diskussionen.

Personer med kunskap att hjälpa kan då göra detta, genom att de förstår problemet genom rubriken och andra kan hitta tråden mycket lättare då de söker.

Det viktigaste är dock i vilket program du vill radera sökfältshistoriken, men det har du inte vett nog att svara på.
Citera
2008-10-12, 20:02
Bannlyst
Citat:
Om man startar en tråd med rubriken "XP", så finns det miljoner diskussioner som inryms där under.
Om man istället skriver "Radera sökfältshistoriken i...", så finns det bara en diskussion som inryms under den diskussionen.

Personer med kunskap att hjälpa kan då göra detta, genom att de förstår problemet genom rubriken och andra kan hitta tråden mycket lättare då de söker.

Det viktigaste är dock i vilket program du vill radera sökfältshistoriken, men det har du inte vett nog att svara på.

I vilket program??? PÅ HELA DATORN...
Citera
2008-10-12, 20:02
Bannlyst
Citat:

Det gäller inte den vanliga historiken utan det som kommer fram då man ska logga in på sidor...
Citera
2008-10-12, 20:07
Medlem
tomten_på_loftes avatar
Kan va bra o veta vilken webbläsare?
Citera
2008-10-12, 20:08
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
ÄR HELA DIN DATOR ETT JÄVLA SÖKFÄLT ELLER? NEGER!

Du skriver "rutor" som beskrivning på i vilket program du har detta problem i. Vad fan tänker du med?

Hähä

För att låtsas vara lite snäll trots TS alla brister: I firefox så använder du "Verktyg" - "Rensa ut känslig data..."

Men du har som sagt inte ens skrivit vilket program du vill ha hjälp med, så det kanske inte hjälper...
Citera
2008-10-12, 20:08
Bannlyst
Citat:
ÄR HELA DIN DATOR ETT JÄVLA SÖKFÄLT ELLER? NEGER!

Du skriver "rutor" som beskrivning på i vilket program du har detta problem i. Vad fan tänker du med?
Är du seriöst dum i huvudet? Håll dina personliga problem för dig själv
Citera
2008-10-12, 20:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tomten_på_lofte
Kan va bra o veta vilken webbläsare?

internet explorer..
Citera
2008-10-12, 20:11
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
internet explorer..

Se där! Hade du skrivit det i första inlägget så hade du fått svar för 10 inlägg sen! Men nu orkar jag inte starta IE bara för att jag fick anstränga min mushand när jag kikade hur man gjorde i Firefox åt dig.
Citera
2008-10-12, 20:13
Medlem
Citat:
Är du seriöst dum i huvudet? Håll dina personliga problem för dig själv
Du är den sista personen att tala om andras problem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in