2008-10-12, 18:08
Medlem
mr.demons avatar
Titta på majoriteten av alla trådar som startas i dessa två forumsdelar. är det sånt verkligen vill ha??

1 En massa småfolk i I&I som endast startar trådstarter om hur dem ska ta över Sverige etc, etc. Och hur jävla dåligt allt är. Åk hem för fan om allt är så dåligt, och alla svenskar är rassar!

2 En massa andra småfolk i I&I startar samma trådar om och om igen om hur invandrare är! Och det borde alla veta vid detta laget. Så de trådarna känns ochså helt meningslösa. Gör nått åt problemet i stället för att starta samma trådar om och om igen!

Två läger som bara föder varrandra. Och så vill ni väll inte att det ska vara.

Och för att inte glömma " gangsteravdelningarna "!!! Vad händer??? Jo eyyy jag känner han, han knullar alla. Eller den här Eyyyy han är störst, bäst, vackrast, osv osv. Vi vet alla om att ni älskar att leka gangsters. Men ni börjar bli lite väl tråkiga, när allt ni skriver bara är påhopp, och en massa egoskit.

Denho hit Denho dit, etc, etc.

Moderatorer! Ni måste väll ändå hålla med om att de två forums delarna jag nämner mer och mer påminner om ett dagis för hormonstinna ungar. Och så var det väll inte meningen att det skulle bli? Ni låter ju forumsdelarna bara sjunka längre och längre ner.

( Jag vet att jag är långt ifrån guds bästa barn. Ni behöver ej påpeka det. Men jag fan så mycket bättre än många andra på detta forum. )
Citera
2008-10-12, 18:09
Medlem
Doncos avatar
Det finns redan en gnälltråd om I&I. Kan du inte hålla dig i den, det är så jobbigt att behöva hålla reda på alla förvirrade inlägg annars.
Citera
2008-10-12, 18:12
Medlem
HC47s avatar
Håller med. Krim-forumet vet jag inte så mycket om men I&I är jag nästan aldrig i då där bara (få undantag) finns en massa idioter som om och om igen startar trådar om hur vidriga alla invandrare är osv.
Citera
2008-10-12, 18:12
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Donco
Det finns redan en gnälltråd om I&I. Kan du inte hålla dig i den, det är så jobbigt att behöva hålla reda på alla förvirrade inlägg annars.

Varför ska jag det??? Det är ju två forumsdelar jag gnäller på! och inget görs ju åt det. Möjligtvis att det låses nån tråd lite då och då. Men inte görs net nått nämnvärt för att höja kvalitén.
Citera
2008-10-12, 18:14
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Håller med. Krim-forumet vet jag inte så mycket om men I&I är jag nästan aldrig i då där bara (få undantag) finns en massa idioter som om och om igen startar trådar om hur vidriga alla invandrare är osv.

Nu är det inte så enkelt att bara skylla över allt på realisterna. Titta på trådarna som startas av invandrarna. Dem håller fan lägre kvalitè de.

Och jag syftar på de nyreggade invandrarna. Som bara är ute för att provocera och förstöra.
Citera
2008-10-12, 18:51
Medlem
johnny-62s avatar
Tycker modsen i krim sköter sig rätt bra med tanke på all OT som förekommer.
Men man blir less alla "Ska knulla din mamma" inlägg.
Och dom inläggen skrivs inte av realister..
Hur läget är i I/I kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte huserar så mkt längre i den forumsdelen..
Citera
2008-10-12, 19:02
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny-62
Tycker modsen i krim sköter sig rätt bra med tanke på all OT som förekommer.
Men man blir less alla "Ska knulla din mamma" inlägg.
Och dom inläggen skrivs inte av realister..
Hur läget är i I/I kan jag inte uttala mig om eftersom jag inte huserar så mkt längre i den forumsdelen..

Det var först och främst det jag syftade på. Men också mycket som skrivs av invandringskritiska är skit det med.

Men visst!! Kvalién har sjunkigt nått så enormt nu när det har blivit en massa småfolk som skriver i trådarna. Antar att dem inte tilllåter saker som " Jag ska knulla din mamma " " eyy fitta " " eyy jag känner han bree " på Lunarstorm.
Citera
2008-10-12, 19:59
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Nu är det inte så enkelt att bara skylla över allt på realisterna. Titta på trådarna som startas av invandrarna. Dem håller fan lägre kvalitè de.

Och jag syftar på de nyreggade invandrarna. Som bara är ute för att provocera och förstöra.

Han skrev väl inget om realister? Utan om dom som skapar sådana trådar.
Dom nyreggade invandrarna är väl som vilka troll som helst, oavsett om det är den hyllade ProfetenAli som fått ryggen sönderdunkad eller nån som larvar sig gällande att alla svennar ska knullas.
Trollen blir vi nog inte av med, att sluta mata dom är väl det enklaste.
Citera
2008-10-13, 01:05
Medlem
Äspens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Titta på majoriteten av alla trådar som startas i dessa två forumsdelar. är det sånt verkligen vill ha??

1 En massa småfolk i I&I som endast startar trådstarter om hur dem ska ta över Sverige etc, etc. Och hur jävla dåligt allt är. Åk hem för fan om allt är så dåligt, och alla svenskar är rassar!

2 En massa andra småfolk i I&I startar samma trådar om och om igen om hur invandrare är! Och det borde alla veta vid detta laget. Så de trådarna känns ochså helt meningslösa. Gör nått åt problemet i stället för att starta samma trådar om och om igen!

Två läger som bara föder varrandra. Och så vill ni väll inte att det ska vara.

Och för att inte glömma " gangsteravdelningarna "!!! Vad händer??? Jo eyyy jag känner han, han knullar alla. Eller den här Eyyyy han är störst, bäst, vackrast, osv osv. Vi vet alla om att ni älskar att leka gangsters. Men ni börjar bli lite väl tråkiga, när allt ni skriver bara är påhopp, och en massa egoskit.

Denho hit Denho dit, etc, etc.

Moderatorer! Ni måste väll ändå hålla med om att de två forums delarna jag nämner mer och mer påminner om ett dagis för hormonstinna ungar. Och så var det väll inte meningen att det skulle bli? Ni låter ju forumsdelarna bara sjunka längre och längre ner.

( Jag vet att jag är långt ifrån guds bästa barn. Ni behöver ej påpeka det. Men jag fan så mycket bättre än många andra på detta forum. )

Men håll dig borta då, Gandhi.
Citera
2008-10-13, 02:35
Medlem
backflash21s avatar
Kan inte TS ge oss några exempel?
Citera
2008-10-13, 10:06
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backflash21
Kan inte TS ge oss några exempel?

Behöver jag det?
Citera
2008-10-13, 11:03
Medlem
Carl Hamiltons avatar
Jag svarar samma sak som jag svarade dig i den här tråden...
https://www.flashback.org/showthread.php?t=756756

Citat:
Ursprungligen postat av Carl Hamilton
Jag vill bara säga att jag till stor del håller med om din kritik. Det finns dock ett antal medlemmar som fortfarande skriver väldigt läsvärda inlägg, men de inläggen drunknar i de övriga inläggen som aldrig borde ha postats.
Vi är väl medvetna om problemet och det pågår diskussioner om hur man ska kunna göra så att nivån höjs i Krim.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in