2008-10-12, 08:11
Medlem
Blokkets avatar
Haer länge funderat på vilken skärm jag skall köpa av dessa 2: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=297230,301579

Varför jag inte gått och köpt Samsung än är för att jag hört att dem hår dålig betraktningsvinkel och eftersom jag skall handla på netonnet så kan jag inte kolla saken själv. Skulle va guld värt om nån me lite kunskap kunde hjälpa till
Citera
2008-10-12, 09:04
Medlem
Dust0rs avatar
Och du sitter ofta och tittar på skärmen från sidan?
Citera
2008-10-12, 09:07
Medlem
Blokkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dust0r
Och du sitter ofta och tittar på skärmen från sidan?

Haha, jo det är väl iofs sant nu när du säger det

Men har hört att om man bara vrider huvudet lite så skall det vara helt annan färgnyans, kanske överdrivet men va fan vet jag
Citera
2008-10-12, 09:08
Medlem
Skiftnyckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blokket
Haer länge funderat på vilken skärm jag skall köpa av dessa 2: http://www.prisjakt.nu/produkt.php?j=297230,301579

Varför jag inte gått och köpt Samsung än är för att jag hört att dem hår dålig betraktningsvinkel och eftersom jag skall handla på netonnet så kan jag inte kolla saken själv. Skulle va guld värt om nån me lite kunskap kunde hjälpa till

Vinkeln är 160 grader på den ena och 170 på den andra, oftast sitter man väl ändå framför skärmen?
Citera
2008-10-12, 09:34
Medlem
Dust0rs avatar
Spontant skulle jag tagit LG'n.
Baserat på att den drar mindre ström och har bättre färgdjup.
Citera
2008-10-12, 12:21
Medlem
Rigets avatar
Jag skulle valt Samsungen. Mest för att jag gillar deras snygga design men även för att jag bara har bra erfarenheter med deras skärmar.

Ett stort plus på samsungen är dessutom att den än höj/sänkbar.

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in