2008-10-10, 23:39
Medlem
tjena

Har precis köpt mig en ny TV det blev en Sharp LC-37XD1E

Ja har ett xbox 360 utan HDMI utgång. Och när jag försöker ställa in 1080p på xboxet så blir bilden helt svart efter en stund så komme rbilden tillbaks och då är xboxet inställt på 1080i. Jag använder standard kablen som ingår till
xbox 360 (premium) allt är kopplat rätt. Tror ni att det funkar att köra på 1080p via en microsoft VGA kabel?

en sån här: http://www.webhallen.com/prod.php?id=46051

Som ni säkert vet så har inte den tvn nån komponent utgång utan man får en VGA adapter till tvn som man kopplar in kompont kablarna i.

Uppskattar verkligen svar och jag ber om ursäkt om jag skriver slarvigt.
Citera
2008-10-11, 00:47
Medlem
XD1E är ju en jättegammal modell. Låter konstigt att du har köpt en sådan nu då dom inte finns att köpa sen länge.
Citera
2008-10-11, 01:06
Medlem
köpte den här i våran lilla stad, vettu lokala elektronik affären.

han sa de att den har vart med ett bra tag men är fortfarande lika bra som förr.

Men jag har nu kollat lite nämre på detta och tvn stödjer bara 1080p via HDMI, s de får väl bli till att skaffa sig ett nytt 360 snart
Citera
2008-10-11, 01:34
Medlem
Ja det brukar vara så i dom där lilla lokala elektronikaffärerna att tiden står stilla. Detta har ju inte med saken att göra men undrar ändå vad du gav för den? Kanske prisutvecklingen på modellen också har stått stilla i affären?
Citera
2008-10-11, 01:59
Medlem
10000 spänn gav jag.

Men en grymt jävla bra tv faktiskt, aja förutom det där med vga utgången
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in