Tjenare.
jag har en fråga angående min dator. jag har haft den på lagning "Datorbutiken.se" pga Svart skärm vid uppstart, men får tillbax den och samma fel fortfarande de skriver i deras "service logg att dom flashar bios" men jag får inte enns upp dos eller ja ni vet när det laddar innan windows startar åså, bara helt svart det känns som att det inte vill komma någon ström till grafikkortet har testat att ta bort RAM minnen ett efter ett för att se om det är det som krånglar men ändå svart skärm. vad kan jag göra? Datorbutiken vet inte vad dom sysslar med har dom ju bevisat för mig iallafall, vore super om nån smart tex datorbyggare kunde ställa upp med lite tips.
ps, för er som ej är så hajj på detta köp förfasen inte nån dator på Datorbutiken.se, dom har otroligt dålig service över telefon och alla jag känner har köpt sina datorer där ifrån och har haft jätte mycke problem, fast jag tar nog priset.. har skickat tillbaka datorn kanske 6-7 gånger, eller så har vi haft oturen att få ett "måndags exemplar" till dator
Men iallafall vore supersjysst om ni kunde hjälpa till!
/mvh Suggsugg
EDIT: jag bör säga att dom på datorbutiken säger att den funkar till 100% hos dem. så frustrerande!, låter som att dom leker med mig