2008-10-10, 17:20
Medlem
mindwalkers avatar
Som topic lyseder: går det?

PEace
Citera
2008-10-10, 17:38
Medlem
Nicanors avatar
Hur menar du? Nästan allt tjack är ju bankat med dextro, varför skulle det inte gå att skjuta?
Citera
2008-10-10, 17:41
Medlem
mindwalkers avatar
Det är bankat av en "vän" till mig han vill ha mer (eller så det såg mer ut för att kunna bruka det längre eller något sånt sade han) Tänkte på om det blev något knas i kroppen om man trycker in dexo i blodet. Är ny inom skjutning.

Peace
Citera
2008-10-10, 20:07
Medlem
PsYcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindwalker
Det är bankat av en "vän" till mig han vill ha mer (eller så det såg mer ut för att kunna bruka det längre eller något sånt sade han) Tänkte på om det blev något knas i kroppen om man trycker in dexo i blodet. Är ny inom skjutning.

Peace

Verkar som om du är ny in om droger om du inte visste att man slår med dextrosol också

Men det går iaf och skjuta så det är bara att slå på, slå inte sönder det bara.
Citera
2008-10-10, 21:45
Medlem
On Steroidss avatar
Har du skjutit tjack förr så har du förmodligen skjutit dextro förut utan att du vetat det.
Är vanligt och ett av dom bästa medlen att banka med.
Så ta du din panna...
Citera
2008-10-11, 06:07
Medlem
Jean Claudes avatar
En ny pundare på g....

Amfetamin kan intas på de allra flesta sätt men om man börjar ta det intravenöst eller på annat lika snabbkickande sätt så blir det som en ny drog... kicken är allt just då och när man väl provat är det mycket svårare att sluta, för de flesta, så jag vill bara ge en liten varning för att testa att slå i sig tjacket.

I princip allt tjack går att slå i sig, det är till 99,99 % av fallen utblandat med något annat såsom destrosol och de flesta blandningar går som sagt att slå i sig.
Citera
2008-10-11, 08:01
Bannlyst
Klart att det går, det går att hugga sej i ögat med nålen med, frågan borde väl vara om det är farligt eller inte men skit i det för har du börjat med sprutor är ditt liv snart åt helvete i allafall.
Citera
2008-10-13, 23:00
Medlem
mindwalkers avatar
tackar för svaren men är itne jag som ska skjuta, är inte min grej. Nöjer mig med braj
Citera
2008-10-13, 23:03
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindwalker
tackar för svaren men är itne jag som ska skjuta, är inte min grej. Nöjer mig med braj

Kan man skjuta det?

Äsch du gillar väl 2C-B också har jag för mig....
Citera
2008-10-14, 03:19
Medlem
anakatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicanor
Äsch du gillar väl 2C-B också har jag för mig....
En ond fagel viskade i mitt ora att det ar skitkul att skjuta just 2C-B...
Citera
2008-10-14, 17:05
Medlem
Nicanors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anakata
En ond fagel viskade i mitt ora att det ar skitkul att skjuta just 2C-B...

Jag är övertygad om att det är betydligt trevligare än braj som jag, lite skämtsamt, syftade på.

Jo det är väl allmänt känt att fjäderfän och 2C-B är som handen i handsken. Det vore uppskattat om du mer utförligt kunde redogöra för vad pippin kvittrade om i den stora 2C-B tråden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in