2008-10-09, 12:59
Bannlyst
Som topic lyder; Håller dom vad dem lovar 1-3 arbetsdagar leverans eller är dom som SD att det tar över en månad?

Mvh
2008-10-09, 13:03
Medlem
zodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rib0t
Som topic lyder; Håller dom vad dem lovar 1-3 arbetsdagar leverans eller är dom som SD att det tar över en månad?

Mvh

Fick avi'n i brevlådan efter 2 dagar så för mig gick det rätt fort.
2008-10-09, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zodster
Fick avi'n i brevlådan efter 2 dagar så för mig gick det rätt fort.
ok tack för snabbt svar!
2008-10-09, 15:52
Medlem
PerpetualVoids avatar
Leveranstiderna är bra ja, men det är nog det enda. Tycker att de överlag är alldeles för dyra, speciellt med frakt och liknande. Mycket billigare att köpa från t.ex. A****us.
2008-10-09, 15:54
Medlem
b0gfettos avatar
Nästa gång så kan du ju testa i https://www.flashback.org/showthread.php?t=447616 eller att söka på namnet då dom förmodligen nämnts ett flertal gånger då dom har annons på sidan.
2008-10-09, 16:01
Medlem
ray-mans avatar
jag har en dålig erfarenhet av smoketower.
jag beställde två pipor och det fattades en del på den ena, så det gck inte att röka ur den. jag mailar dom 3 gånger utan svar, den fjärde gången hotar jag med polisanmälan, då får jag som svar att jag skulle skicka tilbaks pipan så fick jag en ny, självklart skull ejag betat frakten själv. ca. 2 veckor efter jag skickade pipan har jag inte hört av dom, så jag skickar 4 mail till dom och får inget svar, väntar några veckor och mailar igen, då får jag som svar att dom redan har skickat pipan, men inget avi har jag fått, har varit på posten och frågar efter paketet, men inget. så, jag kommer inte handla där igen
2008-10-09, 16:14
Bannlyst
Ok!

....Tack för era svar..
Dock en liten n00b fråga då jag inte sysslat med bong innan endast provat. Glasbongar är dem man har vatten i va?
2008-10-09, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rib0t
....Tack för era svar..
Dock en liten n00b fråga då jag inte sysslat med bong innan endast provat. Glasbongar är dem man har vatten i va?

Lol? Du har vatten i alla bongar, så vidare det inte är en torrbong.
2008-10-09, 16:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Lol? Du har vatten i alla bongar, så vidare det inte är en torrbong.
Lol behöver du inte skriva då jag sa att jag var n00b inom området bong....
Men tack för svaret iaf!
2008-10-09, 16:45
Medlem
beställt några gånger från dom vanligast 2 dagar men en gång fick jag vänta fyra
2008-10-09, 17:51
Medlem
PhantomBlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Nästa gång så kan du ju testa i https://www.flashback.org/showthread.php?t=447616 eller att söka på namnet då dom förmodligen nämnts ett flertal gånger då dom har annons på sidan.

Just så. Denna låses.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in