• 2
  • 3
2008-10-10, 13:18
Medlem
Cryxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Vad har hans Ph.D med saken att göra?

Det är en insekt eller ett damkorn som är nära övervakningskameran. Inget spännande alls förutom för alla som har livlig fantasi.

Fördel att läsa vad jag svarade på först kanske?
Citera
2008-10-10, 15:22
Medlem
Personligen tror jag att det är ett dammkorn precis framför kameralinsen.
Citera
2008-10-11, 19:36
Medlem
Are-ons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bloodsucker
Ungefär 12000 personer har röstat. 60% svarade ja på frågan "Tror du att det finns andeväsen eller spöken?". Är det ett skämt?

Som du resonerar kan man inte riktigt se det. Att man tror på en andevärld innebär jue inte att man är dum i huvudet och tror på en ängel som varnar ett gym. Att man tror på en andevärld är upp till den religion du tror på.

Ser du det däremot i den vinkeln att folk tror på skiten för att de ser denna videon, då kan jag hålla med. Men jag tror inte riktigt att du menar det. Tror du är grymt skeptiskt på¨vad du själv tror på och därmed måste få andra att framstå dumma...
Citera
2008-10-13, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nokia
Haha, nja, inte helt övertygad om man säger så.

Skön efterkonstruktion att det skulle vara en ängel som varnade för att något höll på att gå sönder, och att det fattades sprintar i maskin. Händer väl rätt ofta på gym?
Men vi väljer ibland att se det vi vill se

Hmm borde inte den här "ängeln" varnat för flygolyckan förra månaden istället då? Hade ju räddat ett antal liv! Bluff och båg är ordet!
Citera
2008-10-14, 09:26
Medlem
otroligt bra PR för dammkorn i kamera linsen vad folk kommer gymma där änglar hållar till i det förlovade landet med en massa dumma amerikanare som tror på allt de ser i tv bara de får sin burgare och lite miller.

smart av hon som ägde gymmet ännu en person som gör sig rik på lättlurat folk
Citera
2008-10-14, 14:17
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryx
Fördel att läsa vad jag svarade på först kanske?

Sorry! Jag måste lära mig av med att skriva innan jag tänker
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in