2009-01-07, 16:41
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Uppenbart vad syftet med övertaget av sidan är:

Utpressning och smutskastning av svenskar, sidan har tappat all respekt den en gång hade av de som startade den.

En bojkott av sidan är på sin plats.

Vilken jävla avatar

Tvivlar på att de kommer att lyckas så bra med utpressningen. Räcker med en anmälan på dem och snuten kommer att vara på dem direkt. Och sidan släcks och nån ny jävla lag träder i kraft.

Skulle heller inte rekomendera nån som riskerar att bli uthängd att betala. Betalar man så slutar dem aldrig och pressa på pengar. Är vad jag tror i alla fall.
Citera
2009-01-07, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Står en del här https://www.flashback.org/showthread.php?t=820154
och lite om varför han hatar FB https://www.flashback.org/showthread.php?t=278811

Den där tråden är verkligen belysande för att se vilken liten skit den där läderlasse är, vilken loser han är och vilken skandal det ändå är att han lyckas skrämma småkillar och idealister till att stänga ner sina nätshoppar. Det kanske kan lära folk att den där "maffian" som kontaktar dem på nätet och försöker tvinga dem att sluta sälja grejer inte är värda att ta på allvar

Dessutom ges i tråden en fin möjlighet att lära sig känna igen läderlars speciella utvecklingsstörda skrivstil. Han finns ju alltid på forumet under ett eller annat namn, ofta gör han bort sig genom att vara alldeles för hetlevrad och skriva smo en femåring. Min gissning nu är att han är happy666

Undrar om turken läst på om läderlasse innan han valde att bli kompanjon med honom?
Senast redigerad av smellberry 2009-01-07 kl. 16:49.
Citera
2009-01-07, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Att det är nyckelpersonerna som får en del av kakan - om de sitter - visar ju bara att de är värda den. De sitter ju för gänget/klubben. Det är ju själva poängen med att peta in pengar på kåken.

Att det är vanligare med medlemspengar där det finns västar mot invandrargrupper, osv, är ju av förklarliga skäl inte konstigt. Bland klubbarna så har de fått äran att bära färger som startats upp i andra länder, det är en klubb - och i vilken klubb som helst så är inte medlemsavgift något konstigt.

Medans invandrargängen mer 'frivilligt' hänger ihop, de kan vara deras påbrå som fört dem samman. Då blir medlemsavgiften inte lika naturlig. Då det skulle bli mer att de betalade till sig själva, sitt naturliga umgänge, än till en klubb som de fått 'äran' att gå med i.

Består inte HA kärnan av folk som lärt känna varandra snarare än att de "köpt sig en plats" i klubben då? Trodde alla seriösa organisationer utgick från en kärna av folk som kände varandra
Citera
2009-01-07, 16:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smellberry
Består inte HA kärnan av folk som lärt känna varandra snarare än att de "köpt sig en plats" i klubben då? Trodde alla seriösa organisationer utgick från en kärna av folk som kände varandra

Vem fan har pratat om att medlemsavgiften betalar någons plats ? Läs vad man skriver. Man kommer inte med för att man betalar en liten summa, men när man kommit med så betalar man en liten summa.

Inser du skillnaden ?
Citera
2009-01-07, 16:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sicilianaren
Vem fan har pratat om att medlemsavgiften betalar någons plats ? Läs vad man skriver. Man kommer inte med för att man betalar en liten summa, men när man kommit med så betalar man en liten summa.

Inser du skillnaden ?

Jo men han jag svarade på skrev som om det var invandrarklubbarna som man kände varandra innan, medan man i HA inte kände varandra utan bara anslöt sig "formellt". Och så är det väl knappast
Citera
2009-01-07, 16:55
Bannlyst
Kan det stämma att det är en sketen 17 åring som hackat? Enligt en blogg så är det en pojkspoling på 17 bast som gjort hacket. Han ska ha varit inblandad i hackat mot aftonbladet och nämndemannens mail förra året.
Citera
2009-01-07, 16:57
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LizaMarklund
Kan det stämma att det är en sketen 17 åring som hackat? Enligt en blogg så är det en pojkspoling på 17 bast som gjort hacket. Han ska ha varit inblandad i hackat mot aftonbladet och nämndemannens mail förra året.
Länka gärna till bloggen..
Citera
2009-01-07, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av The Messenger
Undrar hur eftersökningen för att få fram dom ansvarige ser ut. Kommer dom åka hem till J.A för att utpressa han på information? Eller kommer det gå lite lugnare till med egen sökning (fråga mig inte hur).

Men lite småjobbigt för Flashback ändå, jag skulle nog inte vilja ha dom här gubbarna efter mig.

Vad hade ni själva gjort? Publicerat mailen?

OG kmr aldrig kunna få tag på dom som hacka, det är helt omöjligt! Låt säga att Läder piskan Lasse skulle åka hem till J.A och skulle få tillgång till IP nmr osv (vilket han inte kan) så kan dom ÄNDÅ aldrig någonsin få fram något, dels för alla servers är krypterade och allt är gjort igenom proxy!

Och jaa jag hade publicerat, och gjort mer! dom har inget att göra på internet, spec läder gay lasse som visar hur dum i huvet han är när han anklagar J.A
Citera
2009-01-07, 17:00
Medlem
CD-skivas avatar
Citat:
Den där tråden är verkligen belysande för att se vilken liten skit den där läderlasse är, vilken loser han är och vilken skandal det ändå är att han lyckas skrämma småkillar och idealister till att stänga ner sina nätshoppar.

Läs den här tråden, det får dig inte att tycka bättre än honom iaf.
http://www.webmasternetwork.se/f2t19810hl-st0.html
Citera
2009-01-07, 17:01
Bannlyst
Citat:
Jo men han jag svarade på skrev som om det var invandrarklubbarna som man kände varandra innan, medan man i HA inte kände varandra utan bara anslöt sig "formellt". Och så är det väl knappast
Förortsgängen är väl mer barndomskamrater än vad klubbarna är. Resten vet du nu.
Citera
2009-01-07, 17:13
Avslutad
Är det nån här som tror att polis & myndigheter kommer försöka ta av Wojtek Walczak & Geoffrey Kitutus Svenska uppehållstillstånd, precis som de gjorde mot Acar? Inte för att jag vet om de två har dubbla medborgarskap, men helt osannolikt är det väl inte. Om polisen skulle vilja splittra O.G så vore väl detta ett enkelt sätt. Även om det finns andra som skulle ta över deras tomma platser. I Danos fall så var väl den officiella anledningen till upphävandet att han ej hade vistats i Sverige på 12 månader eller hur det nu var. Detta går väl inte att ange som skäl mot Walczak & Kitutu antar jag. Men jag begriper ej hur polisen och myndigheterna resonerar då de verkar godta att brottslingar med utländska medborgarskap begår brott år efter år utan att det får konsekvenser av att man mister det Svenska uppehållstillståndet. Är det nån här som har insiderinformation om hur de Svenska myndigeterna resonerar i dessa fall? Skulle vara intressant att få veta hur snacket går i korridorerna.
Citera
2009-01-07, 18:28
Medlem
ojvamysigts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danne9
Håll käft din fega råtta.

Imorgon kommer Stockholms blodbad nummer 2 att börja, och du har lyckonummer 1!

Grattis!!!!
Jag kollade febrilt på väg hem från jobbet, men såg inte ett skit. Har blodbadet börjat??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in