Citat:
Ursprungligen postat av Bowzer
Finns det ngonting som bekrftar att det verkligen r han som styrt upp denna hackning? r det tips frn smlkar eller r det nrstende till J.A som tjallat?
Fr 500 000:- sger mnga personer mnga konstiga, och inte alltid sanna, saker.
h, det r vl nn liten fitta som sitter och vattnar utan ngon egentligen anledning.
Jag kan stta min pungpse p att det inte r Jan.A som sitter och nthackar p ntterna.
Att vara s urbota dum att man hackar O.G's hemsida det tror jag inte han r, drimot att p lite rebelliskt maner lgga ut pedofilers namn och adresser och liknande som man gjorde frr i vrlden.
-Jomenvisst, att hacka en knd kriminells organisations fdokrok...det r ju s jvla dumt att klockorna stannar och aldrig i mitt liv skulle jag tro ngot sdant.
Som sagt fr 500 lk sger man mycket dumt, sjlv tror jag att Lderlasse mfl har kokat ihop skiten sjlv.
De har sett att kontona legat uppe hr och sedan frskt dra linjerna...att man sedan pstr att man utfrdat 500.000kr och att ngon tagit emot belningen tycker jag luktar nys lng vg.
Man vill vl ha ngon att skylla p och alternativt pressa p sekiner. Det r min teori varjefall.
Hackarna kan ju rakryggade erknna istllet fr att sitta p pojkrummet och dra i snasen till World of Warcraft.