2010-02-20, 14:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jepperdi
Hur ser Danos familjesituation ut idag? Har han barn? Har han tjej?
Jag tror han har både tjej och barn.
Citera
2010-02-28, 22:53
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Vi kommer skänka dom äldre kaffe för 10000 kr om det behövs.

På måndag kommer ett nytt “matmöte” att äga rum där beslutas om hur mycket kaffe dom
äldre på äldreomsorgen i Timrå skall få dricka . Om Kommunen inte ändra ståndpunkt och låter
dom äldre få tillgång till det kaffe dom vill och önskar Kommer jag Lars Bergquist och Dano Acar att skänka kaffe för 10.000 kr till dom boende på äldreomsorgen i Timrå. .
http://rapport24.info/?p=679
Nu verkar dom leka Moder Teresa också..
Senast redigerad av Kenty-59 2010-02-28 kl. 22:58.
Citera
2010-02-28, 23:03
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Nu verkar dom leka Moder Teresa också..

Herregud att de ens orkar... de får chansen att skänka 10.000 kronor och väljer då att ge dem till några kaffesugna pensionärer i Timrå... suck... var är världen på väg.
Citera
2010-02-28, 23:13
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aceblack
Herregud att de ens orkar... de får chansen att skänka 10.000 kronor och väljer då att ge dem till några kaffesugna pensionärer i Timrå... suck... var är världen på väg.
Dom tror väl att det ska ge dom lite sympatier hos svenska folket, precis som det där med belöningen ang. upplysningar om mordet i Göteborg..
Citera
2010-02-28, 23:18
Medlem
aceblacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Dom tror väl att det ska ge dom lite sympatier hos svenska folket, precis som det där med belöningen ang. upplysningar om mordet i Göteborg..

Undrar om de där pensionärerna ens vet man han är? Halva Sverige har väl mer eller mindre glömt O.G, idag är det BC som är den stora hypen.

Jag undrar dock om de skulle ta emot pengarna sen om han nu verkligen skickar dem? Jag tror inte det, skulle nog bli för mycket skriverier i tidningarna.
Citera
2010-02-28, 23:32
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Undrar om de där pensionärerna ens vet man han är? Halva Sverige har väl mer eller mindre glömt O.G, idag är det BC som är den stora hypen.

Jag undrar dock om de skulle ta emot pengarna sen om han nu verkligen skickar dem? Jag tror inte det, skulle nog bli för mycket skriverier i tidningarna.
Knappast att Timrå kommun skulle ta emot några 10.000:- av dom och det är dom säkert medvetna om också, så rätt riskfritt för dom att gå ut med att dom skänker bort 10.000:-.
Men dom tycker väl att det er bra ut, att dom ställer upp för samhällets svaga eller nåt liknande..
Citera
2010-03-01, 01:54
Medlem
Citat:

Hahah ja, dom dör ju inte utan kaffe. Borde helt klart skänks till någon annan välgörenhet.

Om dom hade velat ha mer publicitet så borde dom väll fixat så aftonbladet fick nys om de så fler märker. De är ju endå en god gärning från -gangsters-.*

Men det måste ju endå gå bra för dessa på något sätt, vem lägger 10papp på ngt sånt

*Tänkte i fallet med haiti då,,, om dom tipsat aftonbladet att dom skänker t haiti istället, vilket lockar mycket mer publik.
Citera
2010-03-01, 09:39
Bannlyst
Citat:

Det tror jag inte dom skulle göra.
Skulle någon frisk människa ta emot pengar från någon som hotar att våldta barn?
Citera
2010-03-10, 09:03
Bannlyst
Skulle ju inte skriva mer här men... detta är kittlar mina "skallernerver" för mycket

Vem är nu denna kille och vad har han gjort?

http://rapport24.info/?p=767
Citera
2010-03-10, 12:44
Medlem
petters avatar
Rent spontant så gissar jag på knarkskuld som ska drivas in men att de har fått lite problem i och med att killen har gett falskt namn. Sedan har de köpt skulden. Killen ser ut att ha rökt heroin på den andra bilden... och på den första håller han väl på och fixar med folien eller nåt sånt. Men rena gissningar.
Citera
2010-03-10, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av petter
Rent spontant så gissar jag på knarkskuld som ska drivas in men att de har fått lite problem i och med att killen har gett falskt namn. Sedan har de köpt skulden. Killen ser ut att ha rökt heroin på den andra bilden... och på den första håller han väl på och fixar med folien eller nåt sånt. Men rena gissningar.

Men varför har man foton på en kille och inget namn? Den som tagit korten borde ju veta vem han är?
Citera
2010-03-10, 13:28
Medlem
petters avatar
Killen har kanske uppgett falskt namn till sin kran, kritat heroin för 1000 kronor och sedan bytt telefonnummer. Kranen har sedan sålt skulden till OG som nu vill ha 5000 istället. Men om min gissning ska stämma så lär han nog ha varit en stadig kund under en längre tid som kranen trodde att han kunde lita på. Bara för att sedan upptäcka att telefonen är avstängd och ingen verkar känna till namnet. Kranen kanske kände på sig att han ville ha någon sorts säkerhet så han passade på att ta ett par bilder när han erbjöd att killen skulle få sitta i kranens hem och röka sig frisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in