2009-01-29, 01:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BabyMan
Är det ditt pass nu, när Hillside vilar lite?

Varför är ni två jättebäbisar som försvarar OG mot de sanna påståendena att de inte är en organisation värda att överhuvudtaget nämna bland de största i sverige? Varför är ni så rädda om Dano? Varför blir ni så lack när man nämner att OG-medlemmar får spö på kåken, och att Dano inlett samarbete på nätet med en känd clown som heter läderlasse?
Vad driver er?

Vi försvarar inte OG? :s Men när folk som inte har en aning om vad dom snackar om så får man ju sticka in och berätta hur det faktiskt ligger till, sen när dom börjar böla för dom har fel och vägrar inse det så blir det till att man verkar försvara OG. Men så är inte fallet.

Jag blir inte lack när en från OG får spö på kåken? Men när folk snackar skit så blir jag irriterad och rättar bara, kanske fel av mig?

Har ju kommit fram att jag har haft mest rätt i diskussionerna jag har varit inblandad i vilket har resulterat att folk har gett upp.

Samarbetet med clownen är en del i deras marknadsföring, clownen som du säger, han har ett område där han är välkänd och har "kunder" och OG har det likadant. Slå ihop två affärer och få en större affär som dom kommer tjäna mer pengar på än om dom vore ensamma. Taktiskt eller korkat? Upp till dig att välja. Sen att säga att dom inte tjänar pengar på det, ingen sida genererar flera hundra tusen i början.

Vad som driver mig? Folket okunnighet och förmåga att snacka om saker dom inte har en aning om, den stör mig.
Citera
2009-01-29, 01:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Och denna tråden får man inte glömma...Humor

Beställde 1G DiPT - Fick en lösfitta och en porrfilm...

https://www.flashback.org/showthread.php?t=156336

Hahaha.. "Beställde DiPT - fick lösfitta och porrfilm", ochy "porrchocken mot Björne".. ja herregud. Dano anar inte vem han har att göra med!
Mr Läder skulle nästan göra sig i nån film-komedi.
Kanske en film av Kaurismäki
Citera
2009-01-29, 02:09
Medlem
[quote=BabyMan]Är det ditt pass nu, när Hillside vilar lite?

Hahahah så jävla skön!!!!
Citera
2009-01-29, 02:49
Medlem
Haha, läderlasse.. Mailet som skickades ut, skickades alltså till...? EU-L? RC-E? och såna sajter? Nej till maffian..
Citera
2009-01-29, 03:16
Bannlyst
Pannkaka!

Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
Vi försvarar inte OG? :s Men när folk som inte har en aning om vad dom snackar om så får man ju sticka in och berätta hur det faktiskt ligger till, sen när dom börjar böla för dom har fel och vägrar inse det så blir det till att man verkar försvara OG. Men så är inte fallet.

Jag blir inte lack när en från OG får spö på kåken? Men när folk snackar skit så blir jag irriterad och rättar bara, kanske fel av mig?

Har ju kommit fram att jag har haft mest rätt i diskussionerna jag har varit inblandad i vilket har resulterat att folk har gett upp.

Samarbetet med clownen är en del i deras marknadsföring, clownen som du säger, han har ett område där han är välkänd och har "kunder" och OG har det likadant. Slå ihop två affärer och få en större affär som dom kommer tjäna mer pengar på än om dom vore ensamma. Taktiskt eller korkat? Upp till dig att välja. Sen att säga att dom inte tjänar pengar på det, ingen sida genererar flera hundra tusen i början.

Vad som driver mig? Folket okunnighet och förmåga att snacka om saker dom inte har en aning om, den stör mig.

Efter gått igenom hela tråden så är det bara Hillside som när han vilar så tar i love mary över, frågor om OG haglade av flertal som hade rätt, men inga svar av värde kom av dessa 2 ivriga försvarare för läderlasse och dano o OG, var är deras vapendragare i denna frågestund, dom finns inte! Dom vet som många påtalat att dom inte är skrivkunniga eller ens finns.

Frågor av kenty-57 , leif, smachen av Wurtzen tog musten ur Hillside och i love mary, inga pengar har betalas ut av janne, det vet alla insatta.

Att hillside vill påskinna att folk är okuniga och vi har ingen aning om något säger mig allt om den mannen och nivån på debatten som aldrig vart av.
Citera
2009-01-29, 04:18
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Efter gått igenom hela tråden så är det bara Hillside som när han vilar så tar i love mary över, frågor om OG haglade av flertal som hade rätt, men inga svar av värde kom av dessa 2 ivriga försvarare för läderlasse och dano o OG, var är deras vapendragare i denna frågestund, dom finns inte! Dom vet som många påtalat att dom inte är skrivkunniga eller ens finns.

Frågor av kenty-57 , leif, smachen av Wurtzen tog musten ur Hillside och i love mary, inga pengar har betalas ut av janne, det vet alla insatta.

Att hillside vill påskinna att folk är okuniga och vi har ingen aning om något säger mig allt om den mannen och nivån på debatten som aldrig vart av.

Tug musten ur?

Varför drar du in mig i det här, jag skrev ett inlägg där jag avslutade med att skriva vart jag står när det gäller OG.

Jag vill bara säga att Denho har cash. Men nu känns det som om jag tjatar om det. Ursäkta för det
Citera
2009-01-29, 07:07
Medlem
Mäkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Tug musten ur?

Varför drar du in mig i det här, jag skrev ett inlägg där jag avslutade med att skriva vart jag står när det gäller OG.

Jag vill bara säga att Denho har cash. Men nu känns det som om jag tjatar om det. Ursäkta för det
har cash? skulle inte tro att han har över en miljon svenska kronor.
Citera
2009-01-29, 07:37
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Jag är riktigt besviken på inslaget som sändes igår, snacka om att slösa på resurser, skicka ner ett tv-team till Turkiet och sedan sända 3-4 minuter av hela intervjun. Värdelöst. Lennart Ekdahl fick inte ut något från Acar som vi redan inte känner till.

Hela den här grejen med Janne Helander och Acar kändes uppgjord.
Citera
2009-01-29, 08:00
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoliQuZ
Jo jag vet, och de e dom vi ska va rädda för?

Ja han var väl misstänkt för snatteri hos blatten som driver närköpet runt hörnet där han bodde? En grov brottsling som flyr från rättvisan.
Citera
2009-01-29, 08:10
Medlem
abc..barns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Jag är riktigt besviken på inslaget som sändes igår, snacka om att slösa på resurser, skicka ner ett tv-team till Turkiet och sedan sända 3-4 minuter av hela intervjun. Värdelöst. Lennart Ekdahl fick inte ut något från Acar som vi redan inte känner till.

där har du nog rätt leffe kändes som han fått tillåtelse att säga det han sa och vaktade sin tunga noga..tänkte även på att han (dano)tittade mycket "över axeln när dom satt o pratade på cafét.
sen kan man undra ominte grabben bara va en ursäkt för att kliva ur OG för janne .jag hade även velat sett något av den där läderlasse för att höra deras roliga instälning om nätapoteken ...skulle va kul att se ett seriöst program granska og.
Citera
2009-01-29, 09:29
Medlem
alpha-betas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

Överhuvudtaget fattar jag inte varför denna trashade turk får så mycket uppmärksamhet??? Att killen beskrivs av vissa som artikulär och karismatisk är ju rena skämtet, han hakar ju upp sig på varannat ord! Killen borde ju vara med i antigängsammanhang, att se denna fiskmås uttala sig om diverse saker borde skrämma bort de flesta från att gå med i gäng
Citera
2009-01-29, 09:58
Medlem
Stormis84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alpha-beta
Överhuvudtaget fattar jag inte varför denna trashade turk får så mycket uppmärksamhet??? Att killen beskrivs av vissa som artikulär och karismatisk är ju rena skämtet, han hakar ju upp sig på varannat ord! Killen borde ju vara med i antigängsammanhang, att se denna fiskmås uttala sig om diverse saker borde skrämma bort de flesta från att gå med i gäng

HAHA.. kan inte annat än och hålla med och skratta
Senast redigerad av Stormis84 2009-01-29 kl. 10:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in