Citat:
Ursprungligen postat av BabyMan
Är det ditt pass nu, när Hillside vilar lite?
Varför är ni två jättebäbisar som försvarar OG mot de sanna påståendena att de inte är en organisation värda att överhuvudtaget nämna bland de största i sverige? Varför är ni så rädda om Dano? Varför blir ni så lack när man nämner att OG-medlemmar får spö på kåken, och att Dano inlett samarbete på nätet med en känd clown som heter läderlasse?
Vad driver er?
Varför är ni två jättebäbisar som försvarar OG mot de sanna påståendena att de inte är en organisation värda att överhuvudtaget nämna bland de största i sverige? Varför är ni så rädda om Dano? Varför blir ni så lack när man nämner att OG-medlemmar får spö på kåken, och att Dano inlett samarbete på nätet med en känd clown som heter läderlasse?
Vad driver er?
Vi försvarar inte OG? :s Men när folk som inte har en aning om vad dom snackar om så får man ju sticka in och berätta hur det faktiskt ligger till, sen när dom börjar böla för dom har fel och vägrar inse det så blir det till att man verkar försvara OG. Men så är inte fallet.
Jag blir inte lack när en från OG får spö på kåken? Men när folk snackar skit så blir jag irriterad och rättar bara, kanske fel av mig?
Har ju kommit fram att jag har haft mest rätt i diskussionerna jag har varit inblandad i vilket har resulterat att folk har gett upp.
Samarbetet med clownen är en del i deras marknadsföring, clownen som du säger, han har ett område där han är välkänd och har "kunder" och OG har det likadant. Slå ihop två affärer och få en större affär som dom kommer tjäna mer pengar på än om dom vore ensamma. Taktiskt eller korkat? Upp till dig att välja. Sen att säga att dom inte tjänar pengar på det, ingen sida genererar flera hundra tusen i början.
Vad som driver mig? Folket okunnighet och förmåga att snacka om saker dom inte har en aning om, den stör mig.
Mailet som skickades ut, skickades alltså till...? EU-L? RC-E? och såna sajter? Nej till maffian..