2009-01-29, 00:28
Medlem
Flashpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Offtop:

Pizzabagarn Hillside är ett troll, ena dagen är Cosa Nostra, för att nästa dag vara 1%:are i ett svenskt mc-gäng osv, bry dig inte om honom. Killen pudrar näsan på tok för mycket och sitter uppe hela nätterna och svamlar sin skit. En smutsig narkoman.

Tillbaks till topic:

Frågan är om Wojtec fortfarande är med i OG eller om han och Dehno Acar har hamnat på kant med varann då Wojtec uppenbarligen inte stödjer babianen i hans försök att bli internetkung..

Man lämnar inte över en titel som Sverigepresident till en annan medlem utan vidare, känns rätt uppenbart att Dehno och den polska stjärtgossen kommit på kant med varann.

Vad tror ni andra? Någon insatt får gärna dela med dig sig, bör kanske poängtera att jag inte är intresserad av att höra trollet Hillsides synpunkt på det hela.

Hehe jo nog vet jag han bara är ett troll, ville bara jäklas lite kunde inte hålla mig!
Citera
2009-01-29, 00:28
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Precis, för titeln är tung i dessa kretsar och det kan inte kännas så kul att plötsligt bli av med den.

Något har hänt mina vänner och tids nog får vi veta vad
Kan det vara bad standing tro
ja måste ju varit tufft för polacken att en somalier eller vad han är fick hans plats, inte en chans att han lämnat över sin position frivilligt i alla fall..
Citera
2009-01-29, 00:29
Bannlyst
Förklaringen har ni här

Förklaringen till detta finns här:

http://www.imagebam.com/image/81898724949631

Bild på Deno Acars erigerade penis som läckte ut när deras mail blev hackad.

Citera
2009-01-29, 00:29
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zzzzzzzzzz
Till Leif.Jennekvist

Då har vi bevis på att dano acar äger 200000 tusen vad säger du om det mr vet allt som säger dano är pank

Ett par tomma ord är inte bevis nog, så kom tillbaks när du har mer på fötterna, vem som helst såg igenom både Janne och Acar, Jannes påstående om att han fick betala dyrt är bara ett PR-trick, inget annat.

Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
Trollet Hillside? Det är du som är trollet som tror att du vet en massa men egentligen vet du inte ett skit.

Jag skrev klart och tydligt att dina synpunkter inte är av intresse, jag förlåter dig den här gången. Förstår att det inte är lätt att ha autistiska drag, som du faktiskt har.

Go natt pojkar.
Citera
2009-01-29, 00:31
Medlem
abc..barns avatar
jag tror att polaken äter upp dano om dom blir osams ... han verkar JÄTTE stor..sen tror jag att pengarna går till stora kola påsar till ledningen
Citera
2009-01-29, 00:32
Medlem
Citat:
Ett par tomma ord är inte bevis nog, så kom tillbaks när du har mer på fötterna, vem som helst såg igenom både Janne och Acar, Jannes påstående om att han fick betala dyrt är bara ett PR-trick, inget annat.

Tomma ord? Kan säga dig att det faktiskt är så och att det inte är något PR-trick. Hur kan du se att det är ett PR-trick mr. Jag-vet-allt?

Citat:
Jag skrev klart och tydligt att dina synpunkter inte är av intresse, jag förlåter dig den här gången. Förstår att det inte är lätt att ha autistiska drag, som du faktiskt har.

Go natt pojkar.

Klarar du inte av att jag har rätt och du fel eller? Gör alla en tjänst och lämna denna tråden och kom inte tillbaka och skriv, du bidrar inte med något. Vill du veta något så läs i tidningarna som du har gjort hela tiden
Citera
2009-01-29, 00:33
Bannlyst
Glöm inte den här tråden, Admin bannlyser läderlasse från FB då läderlasse inte förmår betala för den reklamplats han haft på flashback, och blir åthutad av admin en gång för alla

https://www.flashback.org/showthread.php?t=278811

Den här misslyckade tattaren är alltså senare som nu kaxigt går ut på nyheterna 24:
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/107961-laderlasse-trader-fram

Citat:

Acars kumpan träder fram

"Jag kan försäkra dig att Denho och jag inte följer en utveckling, vi leder utvecklingen."

Oh ja, verkligen..
Senast redigerad av BabyMan 2009-01-29 kl. 00:36.
Citera
2009-01-29, 00:45
Medlem
Utopia.s avatar
Nån borde för övrigt starta en wikipedia artikel om läderlasse
Citera
2009-01-29, 00:52
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hillside
Tomma ord? Kan säga dig att det faktiskt är så och att det inte är något PR-trick. Hur kan du se att det är ett PR-trick mr. Jag-vet-allt?
:

Så du var närvarande när pengarna utväxlades?
"Kan säga dig att det faktiskt är så"
...och du har noll jävla trovärdighet. Du "känner yrkeskriminella" så då ska vi ta dig på ditt ord.
Sätter dig på ignore nu , för du tillför inte ett skit.
Citera
2009-01-29, 01:16
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kenty-59
Enligt polisen dom intervjuade så var det inte så mkt med OG längre, och så finns det dom här i tråden som snackar om minst 100 medlemmar..

Det är ju verkligen synd om dig.

"Enligt polisen" ?? Tror du på allvar att polisen har full insyn i det ?
Han har medlemmar och han tjänar pengar, och har även pengar!

Jaja inget att tjata om.. Jag ser inte upp till OG, Jag är inte med i og.
Citera
2009-01-29, 01:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Det är ju verkligen synd om dig.

"Enligt polisen" ?? Tror du på allvar att polisen har full insyn i det ?
Han har medlemmar och han tjänar pengar, och har även pengar!

Jaja inget att tjata om.. Jag ser inte upp till OG, Jag är inte med i og.

Är det ditt pass nu, när Hillside vilar lite?

Varför är ni två jättebäbisar som försvarar OG mot de sanna påståendena att de inte är en organisation värda att överhuvudtaget nämna bland de största i sverige? Varför är ni så rädda om Dano? Varför blir ni så lack när man nämner att OG-medlemmar får spö på kåken, och att Dano inlett samarbete på nätet med en känd clown som heter läderlasse?
Vad driver er?
Citera
2009-01-29, 01:32
Medlem
Alisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BabyMan
Glöm inte den här tråden, Admin bannlyser läderlasse från FB då läderlasse inte förmår betala för den reklamplats han haft på flashback, och blir åthutad av admin en gång för alla

https://www.flashback.org/showthread.php?t=278811

Den här misslyckade tattaren är alltså senare som nu kaxigt går ut på nyheterna 24:
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/107961-laderlasse-trader-fram

Oh ja, verkligen..
Och denna tråden får man inte glömma...Humor

Beställde 1G DiPT - Fick en lösfitta och en porrfilm...

https://www.flashback.org/showthread.php?t=156336
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in