2008-10-08, 22:15
Medlem
Kewtys avatar
Tjenare!

Installerade service pack 3 igår, och det ångrar jag nu När jag ska logga in står det att det är ett program som blockerar windows från att validera licensnyckeln eller något sånt. Har testat felsäkert läge, men kom inte in då heller. Hur jag kan komma runt det här? Vars kommer jag åt systemåterställning utan att vara inne i windows, har ju inte gjort nån sån där diskett heller.

Snälla hjälp mig!

/Max
Citera
2008-10-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kewty
Tjenare!

Installerade service pack 3 igår, och det ångrar jag nu När jag ska logga in står det att det är ett program som blockerar windows från att validera licensnyckeln eller något sånt. Har testat felsäkert läge, men kom inte in då heller. Hur jag kan komma runt det här? Vars kommer jag åt systemåterställning utan att vara inne i windows, har ju inte gjort nån sån där diskett heller.

Snälla hjälp mig!

/Max

det finns ju WGA cracks

om du inte får det att funka så kan du ju bara köra systemåterställning annars.
Citera
2008-10-08, 22:27
Medlem
Kewtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
det finns ju WGA cracks

om du inte får det att funka så kan du ju bara köra systemåterställning annars.

Problemet är ju att jag inte kommer in i windows. Felmeddelandet kommer upp vid inloggningen, sen så loggar den ut igen
Citera
2008-10-08, 22:28
Medlem
Citat:
Problemet är ju att jag inte kommer in i windows. Felmeddelandet kommer upp vid inloggningen, sen så loggar den ut igen

starta om datorn. tryck f9 när den håller på att starta, sen kör du felsäkert läge
Citera
2008-10-08, 22:35
Medlem
Kewtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
starta om datorn. tryck f9 när den håller på att starta, sen kör du felsäkert läge

Om du läser lite noggrannare så ser du att jag har testat det, funkade inte
Citera
2008-10-08, 22:48
Medlem
Kewtys avatar
Har fått i en ny installation av xp på D:\ Men hur gör jag för att få bort sp3 från andra installationen?
Citera
2008-10-08, 23:37
Medlem
Kewtys avatar
http://support.microsoft.com/kb/950249

Funkade mycket bra =)
Citera
2008-10-09, 08:09
Medlem
Citat:
Om du läser lite noggrannare så ser du att jag har testat det, funkade inte

Jasså, ursäkta min slarvighet.
Du kan ju ladda ner usb versionen av winxp och göra backup på allt du vill spara och sedan formatera? det är också ett alternativ.
Citera
2008-10-09, 12:00
Medlem
gubbjävels avatar
Byt cd-nyckel till xp så slipper du sånt där tjaffs. Förslagsvis använder du den nyckel som finns i nfo-filen till Microsoft.Windows.XP.Professional.Student.Edition. SP3.Integrated.SWEDiSH-ETH0
Då fungerar XP som om du köpt det.
Citera
2008-10-10, 15:03
Medlem
Kewtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbjävel
Byt cd-nyckel till xp så slipper du sånt där tjaffs. Förslagsvis använder du den nyckel som finns i nfo-filen till Microsoft.Windows.XP.Professional.Student.Edition. SP3.Integrated.SWEDiSH-ETH0
Då fungerar XP som om du köpt det.

Får ta och göra det! Vet ju hur man får bort sp3 nu ifall det skulle skita sig igen =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in