2014-01-18, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainwalker
En snygg kuk:

Den ska vara ca 18cm, grov, utan förhud, rak, utan ådror, stort ollon, ingen kejsarkrans (extremt avtändande), skall inte vara mörkare än resten av kroppen, inga finnar på kuken, ingen hängpung, pungen ska vara fast (absolut inte hängande eller skrynklig) och ganska stor.

vad är "kejsarkrans"?
Citera
2014-01-18, 01:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kanzaki
Fin kuk kallar jag f.ö för porrkuk.. eftersom porr är det enda jag har o utgå ifrån så har jag sett många media kukar... o jag har faktiskt sett över 50tals kukar irl... o de är aldrig i porrkuk klass.. jag har porrkuk... men assåmm utseende tycker jag kan vara fördel i en attraktion men det är ju inte värd för sig något när man också kan säga att en porrkuk inte finns o se när resten av personen inte är attraktiv, som mig ;p ... det är en bra god grej... om man har de andra

Tog du bort förhuden för att efterlikna en "porrkuk"? Fryser du inte om ollonet på vintern?
Citera
2014-01-18, 13:22
Medlem
Paramours avatar
Stor, hård och ådrig! Gärna ansad, fuktigt svullet ollon. Mmm... Mums!
Citera
2014-01-18, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av assyria
Tog du bort förhuden för att efterlikna en "porrkuk"? Fryser du inte om ollonet på vintern?
hahah nej xD hände när man var liten
Citera
2014-01-18, 23:47
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Så länge den är ren och fri från könssjukdomar så får den se ut hur som helst.
Citera
2014-01-18, 23:56
Medlem
Ralphie-Cifarettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manmed
Killar Jag Vill Veta Vad Tjejerna Tycker Inte Från Er.

Spelar Ingen Roll Vad Killar Tycker, Det är Ju Tjejer Man Vill Ha.

Mvh

Varför börjar du varje ord med stor bokstav för?
Citera
2014-01-19, 17:49
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manmed
Tja

Nu vet vi hur en snygg fitta ser ut, men hur ser en snygg kuk ut då?

Han får gärna ha ett snyggt ansikte med markerat käkben och lite halvlångt hår. Givetvis ska han ha snygg kropp och inte vara benig eller tanig. Fläskmagar går också fett bort, så han får gärna ha magrutor.

Ute på krogen tar det inte många sekunder att hitta de snyggaste kukarna. Dom sticker ut från mängden.
Citera
2014-01-20, 08:31
Medlem
Ostpungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Han får gärna ha ett snyggt ansikte med markerat käkben och lite halvlångt hår. Givetvis ska han ha snygg kropp och inte vara benig eller tanig. Fläskmagar går också fett bort, så han får gärna ha magrutor.

Ute på krogen tar det inte många sekunder att hitta de snyggaste kukarna. Dom sticker ut från mängden.

Så du kan se hur stor en kuk är utan att du ser den?

Legit.
Citera
2014-09-12, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rainwalker
En snygg kuk:

Den ska vara ca 18cm, grov, utan förhud, rak, utan ådror, stort ollon, ingen kejsarkrans (extremt avtändande), skall inte vara mörkare än resten av kroppen, inga finnar på kuken, ingen hängpung, pungen ska vara fast (absolut inte hängande eller skrynklig) och ganska stor.

Du vet att pungen brukar vara skrynklig ?
Citera
2014-11-08, 08:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tremens
Minst 18cm, grov, omskuren, samma färg som på resten av kroppen (inte mörkare så jävla äckligt), ollonet skall vara större än skaftet, hängpung är också riktigt vidrigt, renrakat kön, ingen fiskstank från kuken utan den ska va fräsch (nytvättad).
Ingen fiskstank? Klart som fan att han inte ska vara otrogen mot sin partner.
Citera
2014-11-08, 11:56
Medlem
V.Putlers avatar
Visst måste en kraftig uppåtböj vara som gjord f.a. stimulera G-punkten? Om den är snygg då är väl tveksamt..
Citera
2014-11-08, 11:59
Medlem
V.Putlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Hjälper geishakulorna till med det??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in