2008-10-07, 22:28
Medlem
På senaste tiden har det dykt upp fler och fler trådar om folk som ska köpa dittan och dattan och behöver tips & råd, så varför inte göra ett underforum till 'Musik' för just köpråd av instrument och relaterade produkter som ljudkort, mickar, inspelningsprogram. Om inte ett underforum så borde iaf en "Köprådstråd" sitta som sticky i "Egen musik" forumet.

Nå, låter det som en bra förbättring eller bara något onödigt?

Btw: Sätt mig på plats om jag sagt något dumt.
Citera
2008-10-07, 22:32
Medlem
Pratbubblans avatar
Jag tycker det låter som en alldeles utmärkt idé! Datorforumet har ju ett underforum om hårdvara, så musikforumet skulle mycket väl kunna ha ett underforum för instrument, mickar och andra prylar man använder.
Citera
2008-10-07, 23:13
Medlem
Krellyans avatar
En klistrad tråd tror jag blir bättre. Tycker inte det är tillräckligt mycket sådana trådar för att det ska bli ett helt underforum, särskilt inte när de flesta av de trådarna berör gitarr.
Citera
2008-10-08, 06:38
Medlem
Zwerchstands avatar
Frågan är aktuell i Hur gör vi musikforumet bättre? och passar i min mening bättre där eftersom det hela lutar mer åt samlingstrådar & trådklistring än forumdelning. Snacket går bakom gardinerna ock, men trögt på grund av högt generellt arbetstryck kontra icke-akut frågeprioritet. Jag håller personligen med om att behovet gör sig alltmer gällande och hoppas ni har mer tålamod än vi tid.
Citera
2008-10-08, 12:56
Medlem
Krellyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
Frågan är aktuell i Hur gör vi musikforumet bättre? och passar i min mening bättre där eftersom det hela lutar mer åt samlingstrådar & trådklistring än forumdelning. Snacket går bakom gardinerna ock, men trögt på grund av högt generellt arbetstryck kontra icke-akut frågeprioritet. Jag håller personligen med om att behovet gör sig alltmer gällande och hoppas ni har mer tålamod än vi tid.

Bra där! Tålamod har vi, eller åtminstone jag, så ta er tid och gör det så bra som möjligt
Citera
2008-10-08, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
Jag som tyckte att jag sökte så fint.

Nej, akut är det inte jag bara tänkte att det skulle vara en fin förbättring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in