Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-10-07, 05:05
Medlem
Så har äntligen Sveriges utrikesminister Carl Bildt valt sida i den viktigaste av strider: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/artikel_1839229.svd

Det är bara att välkomna honom in i värmen.
2008-10-07, 07:31
Medlem
systems avatar
Sent ska syndaren vakna.
2008-10-07, 10:31
Avslutad
Nu när jag har en diskussion med någon och vi kommer fram till punkten då jag berättar att jag använder Mac så kommer h*n säga "Jaha! Du är som denadära Bildt!"

Så grattis Mac-världen.. Mac användare = Carl Bildt, Sveriges "gråaste" människa..
2008-10-07, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onaka
Nu när jag har en diskussion med någon och vi kommer fram till punkten då jag berättar att jag använder Mac så kommer h*n säga "Jaha! Du är som denadära Bildt!"

Så grattis Mac-världen.. Mac användare = Carl Bildt, Sveriges "gråaste" människa..
Det var det löjligaste jag läst på länge.
Om du har såna problem i diskussioner borde du kanske inte diskutera?
Ett exempelsvar om fallet skulle uppstå kanske kan vara: "Ja, om en framgångsrik människa som CB kör Mac borde alla göra det. Han har ju trots allt blivit tilldelad den näst högsta utmärkelsen en svensk medborgare kan bli tilldelad, d.v.s. H.M. Konungens medalj i 12:e storleken med kedja"
2008-10-07, 11:44
Medlem
skinner5000s avatar
Tycker inte att tråden passar så speciellt bra här i forumet, dessutom kommer det om jag inte låser tråden att bli en Mac vs PC diskussion.

Låser därför tråden, frågor tas i PM.

/
Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in