2008-09-26, 13:17
Medlem
Snes avatar
Få se om jag har fått det här rätt nu.

De två systrarna som nu spatserade på motorvägen och försökte ta livet av sig medans polisen var där har nu alltså en utav dom mördat en person, eller iaf misstänkt för det. Och alltså hittats för att hon hoppade ner från en bro och försökte ta livet av sig?

eller?

Fan va kul det är att folk tror aftonfablerna hittar nyheter från flashback, lägg av jävligt naivt.
Citera
2008-09-26, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sne
Få se om jag har fått det här rätt nu.

De två systrarna som nu spatserade på motorvägen och försökte ta livet av sig medans polisen var där har nu alltså en utav dom mördat en person, eller iaf misstänkt för det. Och alltså hittats för att hon hoppade ner från en bro och försökte ta livet av sig?
:
Som jag fattar det, rätt! Och sannolikt damen med röd kappa eftersom syrran blev liggande på sjukhus i sju veckor.

Kanske hon tog livet av langaren, hans fel alltihop

Edit: Det var ju en 20 åring som ramlade/knuffades ut ur en bil som nämndes i en av de tidigare länkarna. Tror inte hon har något med det här att göra annat än att förvirra. Eller vem vet, hon kanske också har en tvillingsyrra?
Senast redigerad av bayag 2008-09-26 kl. 13:25.
Citera
2008-09-26, 13:26
Medlem
Snes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bayag
Som jag fattar det, rätt! Och sannolikt damen med röd kappa eftersom syrran blev liggande på sjukhus i sju veckor.

Ja eller så är det deras pimp, dom kanske var i england och trixxa sen när syrran skadades så allvarligt så snea den andra syrran på pimpen som hade proppat i dom knark så hon ville ge tillbaka!

spekulationer
Citera
2008-09-26, 13:29
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bayag

Edit: Det var ju en 20 åring som ramlade/knuffades ut ur en bil som nämndes i en av de tidigare länkarna. Tror inte hon har något med det här att göra annat än att förvirra. Eller vem vet, hon kanske också har en tvillingsyrra?

Tre par tvillingar?
Citera
2008-09-26, 13:30
Medlem
frugimmels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sne
jag antar att det handlar om 2 helt olika fall.

Isåfall finns det två bindgalna Irlandsboende Sabina Erikssons i farten samtidigt.

http://www.highbeam.com/doc/1P2-16462190.html
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/e...re/7611794.stm
Citera
2008-09-26, 13:38
Medlem
Snes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frugimmel
Isåfall finns det två bindgalna Irlandsboende Sabina Erikssons i farten samtidigt.

http://www.highbeam.com/doc/1P2-16462190.html
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/e...re/7611794.stm

Ok nu känns det lite klarare i skallen, tack för upplysningen.
Citera
2008-09-26, 13:40
Medlem
Clay Allisons avatar
Vilken extremt udda historia!
Citera
2008-09-26, 13:40
Bannlyst
Okej, tvillngsystrarna gick på motorvägen lördagen 17/5, en av dem fick bäckenet brutet och låg på sjukhus i 7 veckor,den andra, Sabina fick en dags fängelse och 20/5 påstås hon ha mördat Glen, 54 för att sedan hoppa från en bro och bryta anklarna.
Citera
2008-09-26, 13:43
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LikeAGlove
100 spänn på att det här är med i aftonbladet imorgon, även om det var ett par månadersen det hände

Det är väl dock allmänt känt att aftonbladet fiskar info i fb-sjön
Senast redigerad av LikeAGlove 2008-09-26 kl. 13:46.
Citera
2008-09-26, 13:45
Medlem
Snes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berwald
Okej, tvillngsystrarna gick på motorvägen lördagen 17/5, en av dem fick bäckenet brutet och låg på sjukhus i 7 veckor,den andra, Sabina fick en dags fängelse och 20/5 påstås hon ha mördat Glen, 54 för att sedan hoppa från en bro och bryta anklarna.

Ja så verkar det vara. Nu vill man ju veta vem den här glen är. Vad är Sabina Erikssons motiv?
Citera
2008-09-26, 13:51
Medlem
LikeAGlove said it.

Läste den här tråden igår. Imorse när jag vaknar och i vanlig ordning glider in på aftonhoran (som har mig i sitt grepp *ohnoes*) så är den här historien det första jag ser ^^ Tänkte direkt på det LikeAGlove sa tidigare i tråden. Spot on.

Sjuk grej btw. Ser ju helgalet ut när hon bara sliter sig och springer ut framför långtradaren! Lär ju varit påtända, men den där kvinnliga snuten som fick en armbåge i nyllet nämner väl att hon var lika stark som folk hon stött på som varit påtända? Slutsatsen jag drar av den kommentaren är ju att de inte är påtända. Isofall är dom ju riktiga jävla wackos asså.
Citera
2008-09-26, 13:56
Medlem
pockis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zota
LikeAGlove said it.

Läste den här tråden igår. Imorse när jag vaknar och i vanlig ordning glider in på aftonhoran (som har mig i sitt grepp *ohnoes*) så är den här historien det första jag ser ^^ Tänkte direkt på det LikeAGlove sa tidigare i tråden. Spot on.

Nu var det ju, precis som andra påpekat, topnyhet på BBCs hemsida under gårdagen - och visades på BBC igårkväll.
Jag tror nog Aftonbladets journalister spenderar mer tid åt BBC än Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in