Jag började precis med Voxra. Jag har bara goda saker att säga om det. Jag vågar prata med min föräldrar och syskon och är posetiv till allt nästan. Har lite ångest, men använder benzo(iktrorivil) för att det ska tona ner ångesten.
Det är tredje dagen jag tar Voxra och känner mig sjukt aktiv. Jag kan inte sitta still, måste röra mig hela tiden. Är snäll mot allt å alla.
Så får se när jag höjer dosen. Får se om det blir ännu bättre eller sämre. Så min åsikt om Voxra är väldigt bra.
Ska väl tillägga att jag sover bra och vaknar i bra tid på morgonen. Behöver inte använda väckar klocka.

Så jag rekommenderar det till folk som har depression och mår väldigt dåligt. OBS; det är inte nå russyfte. Vad jag kännt av iaf. Alla reagerar olika som sagt.
Har ju som sagt bara kört i 3 dar så kan ju inte säga så mkt mer. Har kännt av lite biverkningar.. Susning i öronen, rastlös och hjärtklappningar. Men det har gått över.
Så hoppas att mer människor här i Sverige får hjälp med den medicinen. Lycka till mig själv och till er alla.
Ber om ursäkt om min svenska är dålig eller grammatiken. Gjorde mitt bästa.
Svara gärna, och ställ frågor. Tack för mig. Mr. P
Ursäkta men OT.. Varför får man inte nå mejl av SPS forum? Aktiveringsmejl. Har testat med massa olika mejladdreser. Får inge mejl alls. Nån som vet varför? Hittar inte vart man kan kontakta nån moderator. Och ingen här verkar kunna läsa det jag skrivit. Aja, återigen, ber om ursäkt för OT.
Frid människor!