• 1
  • 2
2008-10-07, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JochenP
som rubriken lyder. finns det något smidigt sett att se vem som blockat en på msn live messenger.

tacksam för snabbt svar

Tänk dig att jag skriver nedanstående fras runt 10^4000 gånger...

Citat:
SÅNNA SITER ÄR PHISHINGSITER!!!

Capish???
Citera
2008-10-07, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Targenor
Det räcker med att högerklicka på kontakten och välja kontaktinformation

så står det "Du finns med på användarens lista / Du finns inte med på användarens lista

annars kan man gå via verktyg -> inställningar -> privat (?)

Sitter på en engelsk version så ja vet inte vad de heter på svenska. dock kan man se vilka som har en på sin lista, vilka man har på sin egna lista och vilka man själv har blockat

Shit, när man gick in o kollade: Visa vem som lagt till dig på sin lista! Fan med folk där fanns som jag knappt kom ihåg ens.

Är den listan uppdaterad? Alltså om det står att de lagt till mig på deras lista, har de då verkligen det?
Citera
2008-10-07, 14:42
Bannlyst
jag vet att för ca 7(??) år sen fanns det ett program som hette "block buster" till msn som kunde se vem som blockade dig. Dock slutade det fungera med varje ny version av msn messenger som kom ut. Dom fortsatte att uppdatera ett tag men tröttnade nog efter ett tag eftersom jag aldrig hittade någon version som fungerade sen.

Men sök på block buster eller något sånt.. riktigt bra program, dock var det säkert fullt med trojaner och keylogger och annan skit, vad vet jag.. jag var typ 14..

Du kan ju se om du kan få tag på ett gammalt msn-block-grej program och sen köra en gammal version av msn (om det går?) eller alternativt söka efter motsvarande program till "windows messenger" som är en väldigt basic version av msn messanger vad jag vet.. tror det kom standard med XP eller nått och jag fann det mest störande bara..

hmm.. kika på det kan man göra iaf..

EDIT: Gjorde en snabb sökning på google och jag kan ju varna dig och säga att 99% av allt är fullt av virus/trojaner/adware mm.. klicka inte på något du inte är säker på.. det bästa att göra är nog att söka på forum och se om det finns något som flera stycken rekommenderar..
Senast redigerad av MyNameIsNobody 2008-10-07 kl. 14:46.
Citera
2008-10-07, 14:54
Bannlyst
Sök på "msn block" på youtube så finns det en del trick där..

Du kan ju alltid be din kompis blocka dig, sen göra vad dom förklarar på youtube och se om det funkar..

Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in