2008-10-06, 18:36
Medlem
trinitass avatar
Letar efter ett elev program/bilspel för att lära mig lite regler, Har mycket bättre att komma ihåg bilder än text,

Så jag undrar, vilka program tycker ni har hjälpt er och kanske lite förslag på olika program/spel
Citera
2008-10-06, 19:01
Medlem
nex112s avatar
Detta är en bra fråga. Jag är en till som undrar
Citera
2008-10-06, 19:02
Medlem
Bonniers.Trafikskola.2005.SWEDiSH.WORKiNG.READ.NFO -BONNIE
Trafikskolan.Teo.2008-TFTISO

Har jag på min hårddisk.

Om du kan så låna en Bonniers Trafikskola 2008 skiva från en kompis eller något, installera det och lämna tillbaka skivan då man endast behöver skivan för att installera det. Rekommenderar det starkt.

Ett övningskörnings-bilspel har jag aldrig hört talas om.
Citera
2008-10-06, 19:19
Medlem
Mundas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umut
Ett övningskörnings-bilspel har jag aldrig hört talas om.

Tro det eller ej, det finns. Det finns på TPB och kallas för "3D Driving School", fungerar väldigt bra och tar under 100 mb. Grafiken kanske inte är den bästa, men den fyller sin funktion. Är på engelska också kanske jag ska poängtera.
Citera
2008-10-06, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Munda
Tro det eller ej, det finns. Det finns på TPB och kallas för "3D Driving School", fungerar väldigt bra och tar under 100 mb. Grafiken kanske inte är den bästa, men den fyller sin funktion. Är på engelska också kanske jag ska poängtera.
Kan du säga vilken av dom här som är den rätta? Som vanligt så gapar folk VIRUS på kommentarerna:
http://thepiratebay.org/search/3D%20Driving%20School/0/99/0
Citera
2008-10-06, 19:26
Medlem
Flärps avatar
Jag kan bara rekommendera Bonniers, för den använde jag och jag lyckades ta skiten på första försöket. Det är inte ofta sånt händer vill jag lova.

Och sen vill jag hysa en varning för Teo! Min flickvän använder det och det är tamigfan den sämsta skiten som finns.
Citera
2008-10-06, 20:07
Medlem
mogs avatar
Jag använde Trafikskolan Teo (tror det var 2006 eller 2007 år version) och Bonniers. Men mest Trafikskolan och jag klarade teorin på första försöket.
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Och sen vill jag hysa en varning för Teo! Min flickvän använder det och det är tamigfan den sämsta skiten som finns.
Vad är det för fel på Trafikskolan?

Tyckte att Trafikskolan Teo hade mer blandade frågor än vad Bonniers hade.

Citera
2008-10-06, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mog
Jag använde Trafikskolan Teo (tror det var 2006 eller 2007 år version) och Bonniers. Men mest Trafikskolan och jag klarade teorin på första försöket.
Vad är det för fel på Trafikskolan?

Tyckte att Trafikskolan Teo hade mer blandade frågor än vad Bonniers hade.

Håller med dig, men det bästa är nog att använda sig utav båda. Kan ju inte försämra din kunskap direkt.

Teo 2008 + Bonniers 2008 = förmodligen bästa kombinationen just nu.
Citera
2008-10-06, 21:27
Medlem
antagonistens avatar
Fildelning -> Bilar, båtar och fordon (?)
/Mod
Citera
2008-10-06, 21:38
Medlem
Mundas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Umut
Kan du säga vilken av dom här som är den rätta? Som vanligt så gapar folk VIRUS på kommentarerna:
http://thepiratebay.org/search/3D%20Driving%20School/0/99/0

3D Driving School som tar 90.65 MiB.
Citera
2008-10-07, 23:08
Medlem
Citat:
3D Driving School som tar 90.65 MiB.
Fan vad sjukt! Alla torrents är borta nu.
Citat:
Inga resultat. Försök lägga till en asterisk i din söksträng.
Citera
2010-01-13, 22:04
Medlem
Citat:

Hur gör man för att installera spelet? De frågar efter en kod.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in