har en relativt enkel fråga. Det är nämligen så att min Documents and Settings-mapp inte innehåller en mapp med min användares namn. Den enda mappen jag hittar är den som heter All Users. Eftersom jag behöver komma åt en sak som ska ligga i C:\Documents and Settings\**** så undrar jag om någon kanske kan lista ut var min mapp har tagit vägen? Blir inte klok på detta!
C:\Users\****\AppData\Roaming. Det var hit jag ville komma från första början så tack, men är det inte underligt att den ligger gömd någonstans mitt i min vanliga användarmapp (i den mappen där de klassiska mapparna som Bilder, Musik, Hämtade filer etc finns från början när man installerar Windows.) När jag klickar upp min mapp så hittar jag inte heller någon mapp som heter AppData, beror det på att den är gömd? I så fall skulle du kunna tala om för mig hur jag "unhidar" den, har glömt bort hur man gör.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!