• 3
  • 4
2009-05-29, 12:31
Medlem
Kruzs avatar
Sitter här och planerar inför mors dag och skulle vilja ha tag i ätbara blommor som dekoration till tårta.Men vart kan man hitta detta i Göteborgs området? Något som vet?
Citera
2009-05-29, 18:52
Medlem
Cerwins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruz
Sitter här och planerar inför mors dag och skulle vilja ha tag i ätbara blommor som dekoration till tårta.Men vart kan man hitta detta i Göteborgs området? Något som vet?

Valfri lite större kan nog beställa hem till dig om du frågar lite snällt
Citera
2009-11-16, 10:49
Medlem
Curryketchup?

Läser man bakåt i tråden så är svaret ÖoB och Lidl men jag hittar det inte på nån av dom butikerna jag besökt. Nån butik i Stockholm vore förträffligt!
Citera
2009-11-16, 17:40
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GuyFawkes
Curryketchup?

Läser man bakåt i tråden så är svaret ÖoB och Lidl men jag hittar det inte på nån av dom butikerna jag besökt. Nån butik i Stockholm vore förträffligt!
Ica Kvantum i Kurvan brukar ha. Det finns alldeles säkert på Daglivs också om du inte orkar ta dig ut till Skärholmen.
Citera
2009-11-16, 23:53
Medlem
katchics avatar
Varit i USA en tid och fått drille på Diet Root Beer, någon som har ngr tips på vart man kan få tag på det? gärna nära Jönköping.
Citera
2010-03-24, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GuyFawkes
Curryketchup?

På ÖoB i Vällingby finns det just nu iaf.
Citera
2012-01-22, 09:07
Medlem
quaertys avatar
Mexikansk oregano, går det att köpa någonstans i Stockholm?
Citera
2012-07-31, 08:11
Medlem
quaertys avatar
Var i Stockholm säljer de Fontanas "GREKISK KEBAB PEPPERONI" på glasburk? Exakt så ska den heta. De saluför några andra varianter, men just den jag letar efter har blivit min favorit. Alla pepparfrukter hade perfekt konsistens, något andra varumärken alltid misslyckas med.

Burken som precis har tagit slut köpte jag i en mindre stad en bra bit norrut, och dit orkar jag inte åka enkom av den här anledningen.
Citera
2012-07-31, 10:57
Medlem
Schlags avatar
letar efter siracha i karlstad trakten har kollat på bergvik å de flesta större butikerna
Citera
2012-07-31, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quaerty
Var i Stockholm säljer de Fontanas "GREKISK KEBAB PEPPERONI" på glasburk? Exakt så ska den heta. De saluför några andra varianter, men just den jag letar efter har blivit min favorit. Alla pepparfrukter hade perfekt konsistens, något andra varumärken alltid misslyckas med.

Burken som precis har tagit slut köpte jag i en mindre stad en bra bit norrut, och dit orkar jag inte åka enkom av den här anledningen.

Jag brukar köpa på City Gross. Förmodar att de har samma sortiment över hela landet. Håller med om att dessa är de bästa. Krispiga och goda.
Citera
2012-07-31, 12:21
Medlem
Szechuanpeppar i Växjö, vem säljer?
Citera
2012-07-31, 12:41
Medlem
quaertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devade
Jag brukar köpa på City Gross. Förmodar att de har samma sortiment över hela landet. Håller med om att dessa är de bästa. Krispiga och goda.

Stort tack, jag ska undersöka så fort tillfälle ges, vilket kommer att bli väldigt snart känner jag.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in