2021-07-20, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackNegern
Ingen som såg fajten mellan Charlo mot Castano! Så jävla bra, Charlo har definitivt ingen som helst chans emot de andra mellanviktarna. Ändå så är han högst på BoxRecs lista! Hans bedrövliga insats borde dra ner honom ordentligt. GGG kan säkert till och med slå honom. Inte för att GGG är dålig utan väldigt gammal.
Kan bara instämma.
Såg inte alls bra ut stundtals..
Citera
2021-07-21, 11:06
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackNegern
Ingen som såg fajten mellan Charlo mot Castano! Så jävla bra, Charlo har definitivt ingen som helst chans emot de andra mellanviktarna. Ändå så är han högst på BoxRecs lista! Hans bedrövliga insats borde dra ner honom ordentligt. GGG kan säkert till och med slå honom. Inte för att GGG är dålig utan väldigt gammal.
Sett den nu.
Men jag tror charlo bara följde matchplanen. Vänta, hitta lucka, bomba. Såg ju ut att kunna gå vägen ett par gånger också.
Kan inget om castaño förutom att han har 12KO på sina 17 matcher. Har han dålig KO-power eller höll han igen till förmån för att hålla trycket uppe?

Har självklart inte räknat träffarna själv men vad tycker du/ni om domslutet?
Citera
2021-08-11, 20:21
Medlem
bravehs avatar
Så det verkar inte som att Errol Spence vågar möta Pacquiao. Tråkigt! Pacquiao kommer ju förmodligen vara för gammal när matchen väl blir av.
Citera
2021-08-16, 12:35
Medlem
Ortiz vs silva och de la hoya vs belfort på samma kort.

Silva tvingade ner ortis till 195 lbs vilket är ganska sjukt.
Silva gör det endast för att ha en fördel då han har tävlat i 205 lbs flera gånger. Detta enligt mmanytt: https://www.mmanytt.se/senaste-nytt/ortiz-sagar-anderson-silva-for-hans-harda-krav-forlorade-min-respekt-m1/

ortiz tävlade ju i lätt tungvikt som är just 205lbs flera gånger så vad är problemet?
Citera
2021-08-17, 19:08
Medlem
Cobas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Så det verkar inte som att Errol Spence vågar möta Pacquiao. Tråkigt! Pacquiao kommer ju förmodligen vara för gammal när matchen väl blir av.
Ugg, besviken. Jag var laddad för att få se vad pac-man skulle göra.

Det är svårt att inte tänka mygel. Men å andra sidan är det ju så viktigt i fanlore att vara obesegrad idag. De flesta vill gå till där pengarna (och legacy-berömmelse) är.
Det förblir boxarens uppgift att vara obesegrad, fast i modern tappning.
Citera
2021-08-21, 19:55
Medlem
Helt sjuk att Aftonbladet sändet Manny Paquioas fight live inatt... Underbetyg de lux till Viaplay mfl. att en blaska sänder en topp fight.
Tror förövrigt att Pacman tar det vi UD.
Bara att skaffa Plus 29kr(en månad) så kommer fighten..👍
Citera
2021-08-21, 23:13
Medlem
Flaklypans avatar
Manny Pacquiao mot Yordenis Ugás, vart tittar ni matchen?
Citera
2021-09-19, 17:45
Medlem
Mindre än en vecka kvar till mötet AJ vs Usyk. Vad tror ni??
Jag tror att ukrainaren vinnare men om han får domarna med sig i London är strivit i stjärnorna. Tror inte AJ får tag i honom. Blir lite som i finalen i WBSS när han mötte Murat Gasiev.
Citera
2021-09-19, 17:57
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Mindre än en vecka kvar till mötet AJ vs Usyk. Vad tror ni??
Jag tror att ukrainaren vinnare men om han får domarna med sig i London är strivit i stjärnorna. Tror inte AJ får tag i honom. Blir lite som i finalen i WBSS när han mötte Murat Gasiev.
Usyk i all ära men AJ är numret för stort..

AJ kommer ta det på poäng!
Citera
2021-09-21, 15:58
Medlem
Ojoj.... Otto Wallin i en rejäl fight mot Dyllian Whyte den 30 oktober i O² arena..
Sen får man inte missa.
Många fina tungviktsfightet närmsta månaden..
Med Aj vs Usyk först.. sen part 3 mellan Fury vs Wilder den åttonde oktober.. 🥊🥊💥💥🥊🥊
Citera
2021-09-21, 17:48
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Ojoj.... Otto Wallin i en rejäl fight mot Dyllian Whyte den 30 oktober i O² arena..
Sen får man inte missa.
Många fina tungviktsfightet närmsta månaden..
Med Aj vs Usyk först.. sen part 3 mellan Fury vs Wilder den åttonde oktober.. 🥊🥊💥💥🥊🥊
Wallin Vs Whyte kommer bli ytterst intressant tror han kan ta Whyte på poäng, Sedan Fury Vs Wilder III nej ointressant ärligt talat Ddt är bara Finkel och övriga tomtar hos PBC FOX som har mer intresse i skit fighten då alla vill se AJ Vs Fury men den tror jag vi inte kommer ens få se!
Citera
2021-09-21, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Wallin Vs Whyte kommer bli ytterst intressant tror han kan ta Whyte på poäng, Sedan Fury Vs Wilder III nej ointressant ärligt talat Ddt är bara Finkel och övriga tomtar hos PBC FOX som har mer intresse i skit fighten då alla vill se AJ Vs Fury men den tror jag vi inte kommer ens få se!
Dessvärre tror jag oxå att den aldrig blir av och det är pga att Usyk vinner mot AJ. Därav slipper Hearn vs Warren braka ihop mer, vilket hade varit kul att beståda..😃
AJ tror jag gjort sitt. Matchen mot Ruiz sa en massa saker.. sen att han vann returen vilket vilken som helst random tungviktare gjort utan problem.. AJ komm jaga en snabbfotad Usyk till ingen nytta, det enda som kan rädda honom är de sk "hemmadomarna"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in