Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-11-26, 11:45
  #8053
Medlem
Tony Bomber Bellew vs David Pussy Haye i mars.. Lär smälla.
Citera
2016-11-28, 16:28
  #8054
Medlem
Libérées avatar
"No mas" ... wow.

Man kan förstå Walters frustration. Han slog i luften hela fajten, och var fullkomligt utklassad mellan rond 4-7. Visst att Lomachenko var favorit, men att han skulle vara så här överlägsen. Fick mig att tänka på Rigo v Donaire, och om vi går tillbaka ytterligare, Leonard v Duran II. "No mas", som sagt.

Lomachenko alltså. När såg ni den typen av teknisk perfektion innan? Fotarbetet. Undanglidningarna. Han slår ju inte löst heller.

Är "Hi-Tech" boxningens nya P4P-kung? Ska vi säga det? Ska vi verkligen gå så långt? Ja, det gör vi.
Citera
2016-11-30, 16:58
  #8055
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libérée
"No mas" ... wow.

Man kan förstå Walters frustration. Han slog i luften hela fajten, och var fullkomligt utklassad mellan rond 4-7. Visst att Lomachenko var favorit, men att han skulle vara så här överlägsen. Fick mig att tänka på Rigo v Donaire, och om vi går tillbaka ytterligare, Leonard v Duran II. "No mas", som sagt.

Lomachenko alltså. När såg ni den typen av teknisk perfektion innan? Fotarbetet. Undanglidningarna. Han slår ju inte löst heller.

Är "Hi-Tech" boxningens nya P4P-kung? Ska vi säga det? Ska vi verkligen gå så långt? Ja, det gör vi.
Nja. Jag antar att Lomachenkos mest imponerande seger var över Martinez men det är bara 2 år sedan han förlorade mot Salido. Att besegra en Walters, en obesegrad, fd. mästare som ger upp efter sju ronder är inte lika imponerande som det som Golovkin visar upp i sina matcher.
Citera
2016-11-30, 18:39
  #8056
Medlem
Hettan var det inget fel på idag när Bellew och Hayes möttes i första PKn... Ett snackade i munnen på varandra oavbrutet i 25 min. Haye gav också Edddie Hearn ett par verbala smockor. Den sista fick Bellew på örat när tumult utbröt vid steardown..
Citera
2016-12-04, 14:46
  #8057
Medlem
Vad var det för en pajas Kuvalev Pulev mötte igår?? Vägrade komma ut till femte ronden. Och helt slut efter 2.. Det är just dessa clowner i sporten som drar ett löjelse skimmer över tungvikten. Otränade och med en massiv övervikt.
Citera
2016-12-07, 12:04
  #8058
Medlem
Dillian Whyte och Dellboy Chisora verkar inte ha mycket till övers för varandra. Hetta till rejält i Sky´s Gloves are off med Johnny Nelson härom kvällen... Kan bli lördagens galahöjdpunkt!
Citera
2016-12-08, 22:40
  #8059
Medlem
O än värre blev det när Chisora kastade iväg ett helt bord mot Dillian. Komiskt o se ett bord flyga över Eddie 's o Skys Alan Smiths huvud.. Lär ha kostat Chisora 25 000£...
Citera
2016-12-09, 07:40
  #8060
Medlem
Skoglund ikväll. Vad tror vi i denna extremt viktiga match. UD ef 12 ronder är mitt tips. Lätt o bekvämt. Go Skogis Go! 👊
Citera
2016-12-09, 14:18
  #8061
Medlem
jirlows avatar
vart kan man se skoglunds match? ser inte den i någon tvtablå, och stream lyckas jag aldrig hitta när han går match.
Citera
2016-12-09, 14:44
  #8062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
vart kan man se skoglunds match? ser inte den i någon tvtablå, och stream lyckas jag aldrig hitta när han går match.
Viaplay fighting såklart ☺️
Citera
2016-12-09, 15:44
  #8063
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiFlag
Viaplay fighting såklart ☺️

ah i see, får leta fulstream senare då.
Citera
2016-12-09, 20:48
  #8064
Medlem
Varför finns ingen boxning längre i Eurosport - TV10 - Viasat Sport.
Helt jävla dött - jag kan abonnera på program - MEN FAAN INTE
BETALA FÖR PROGRAM SOM VIAPLAY DÄR EN STOR DEL AV DET
JAG BETALAR O SOM TAR UPP TIDEN ÄR SparkBoxning som jag
vägrar att titta på

Fuck all the TV-sport programs

har alla Eurosport kanalerna m fl men tittar aldrig numera
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback