Citat:
Ursprungligen postat av fugu
Ptja, jag klandrar honom inte direkt. Hopkins kan säkert få ännu mer för att möta nån semi-sopa. Helt klart en fight jag vill se dock.
Ja, vore sevärt. Bernard sa ju för nån månad sen att det blir inget mer boxande för honom men nu säger han att han vill se vem som vinner returen mellan Dawson-Johnson och kanske möta vinnaren. Det vore nåt.
För boxningens skull får man hoppas att Dawson vinner, sporten behöver nya unga stjärnor och Johnson har ju fyllt 40. Men vilken blue collar hjälte han är, Glen Johnson. Fortfarande bättre tränad än de flesta av de yngre, duckar aldrig någon. Jobbade extra som snickare ända fram till en månad innan han mötte Roy Jones. Jag älskar såna stories.