2011-12-23, 00:16
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braveh
Äh Cotto är en fotnot i boxningshistorien, en förlorare som hade levt på gatan om inte alla olika boxningsförbund funnits.
Ändå är det du som är förloraren.
Citera
2011-12-23, 00:19
Bannlyst
Citat:
Äh Cotto är en fotnot i boxningshistorien, en förlorare som hade levt på gatan om inte alla olika boxningsförbund funnits.

Du kan inte säga att Cotto är en förlorare, när den enda han mött som han inte vunnit över är Manny Pacquiao. Och Puerto Ricaner lever inte på gatan i usa men dom lever på welfare
Citera
2011-12-23, 00:19
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Ändå är det du som är förloraren.

Var arg på Pacman och Margarito. Det var inte jag som bankade hedern ur Cotto
Citera
2011-12-23, 00:23
Bannlyst
Citat:

Ehm, såg du Margaritos öga i deras andra match? http://2.bp.blogspot.com/_OwULE8sxiYo/TOJdmlOIdxI/AAAAAAAAApM/F-RQol-B1Nk/s1600/margartio+eye.jpg
Citera
2011-12-23, 00:24
Medlem
AIFares avatar
Citat:
Bara en riktig förlorare säger något sådant.

Aja, dumt av mig att börja diskutera med dig. Behåll dina tankar för dig själv så skippar vi denna diskussion.
Citera
2011-12-23, 00:30
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fiendin4life
Ehm, såg du Margaritos öga i deras andra match? http://2.bp.blogspot.com/_OwULE8sxiYo/TOJdmlOIdxI/AAAAAAAAApM/F-RQol-B1Nk/s1600/margartio+eye.jpg

Cotto förlorar sin manlighet inför hela världens ögon:

http://www.youtube.com/watch?v=_-izQ3m_a1c
Citera
2011-12-23, 00:33
Bannlyst
Citat:
Cotto förlorar sin manlighet inför hela världens ögon:

http://www.youtube.com/watch?v=_-izQ3m_a1c

Försök inte alla vet att Margarito fuskade, det vet man efter att han försökte fuska med Mosley ochså, som slog skiten ur Margarito och förlorade mot Cotto. Du har inget att komma med okej lägg ner bitch

Cotto vann ochså nästan alla ronderna i deras första match. Margarito hade något i sina boxningshandskar som gjorde att slagen blev hårdare och tyngre. Det är redan bevisat så försök inte komma med något där.
Senast redigerad av fiendin4life 2011-12-23 kl. 00:36.
Citera
2011-12-23, 00:38
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Försök inte alla vet att Margarito fuskade, det vet man efter att han försökte fuska med Mosley ochså, som slog skiten ur Margarito och förlorade mot Cotto. Du har inget att komma med okej lägg ner bitch

Cotto vann ochså nästan alla ronderna i deras första match. Margarito hade något i sina boxningshandskar som gjorde att slagen blev hårdare och tyngre. Det är redan bevisat så försök inte komma med något där.

Vem går ner på knä istället för att stå upp och ta slagen som en man?
Citera
2011-12-23, 00:40
Bannlyst
Citat:
Vem går ner på knä istället för att stå upp och ta slagen som en man?

Är du dum i huvudet? Vill du att han ska riskera sitt liv för en jävla boxningsmatch när han har familj och barn? Din jävla imbecil jag är klar med dig. Cotto fick tillbaka sin manlighet när han gjorde det här mot Margarito-http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/381622_10151027534180026_674850025_21873905_131967 5410_n.jpg
Citera
2011-12-23, 00:56
Medlem
bravehs avatar
Citat:
Är du dum i huvudet? Vill du att han ska riskera sitt liv för en jävla boxningsmatch när han har familj och barn?

Han kanske ska satsa på damboxning eller kuddkrig om det är så han tänker.
Citera
2011-12-23, 03:04
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIFare
Här kan du se hur mycket man Ward är:
http://www.lfpress.com/sports/othersports/2011/12/19/19145141.html
Efter att ha spöat Allan Green, Sakio Bika och Froch tycker han att han förtjänar en enkel match? BS! Om någon förtjänar en enkel match är det Froch, ändå är det han som ställer upp mot Bute.
Froch snackar en hel del skit, klagar på domslut, "whinar" om allt.

Du kommer aldrig se Cotto göra något likande. Till och med när hans motståndare uppenbarligen fuskat och besegrat honom pga det, skyllde han aldrig sin förlust på detta.
Ta en titt på vad som hände efter matchen mellan de två. Man får gåshud. Och förtjänade verkligen Margarito Cottos förlåtelse? Han bad ju inte ens om den.

Cotto är enligt mig den tveklöst mest beundransvärda boxaren idag. Imponerande också att han stannar med sin fru som han träffade innan hans karriär tog fart och tar sitt ansvar för sina barn. Det var ju inte så bra mellan dom två och dom levde separerat ett tag (pratade knappt). Men han tog inte den lätta vägen ut, istället red han ut problemen och stannade hos henne. Imponerande må jag säga.

Du glömde nämna att Ward även spöade Kessler och Abraham. Hur som helst Ward har aldrig påstått att han förtjänar en enkel match. Jag ser inget fel i hans uttalande om Bute. Enligt Ward kan han tänka sig att möta någon av toppnamnen i Lätt tungvikt i sin nästa match. Låter inte som att han tycker han förtjänar en enkel match.
http://www.boxingtoday.co.uk/interviews/andre-ward-keen-on-moving-up-to-light-heavyweight-2222

Apropå Cotto. Vad tycker du om hans inställning gällande Sergio Martinez? Trots att Martinez är en av världens bästa boxare vägrar Cotto möta honom för enligt honom själv kan han inte tjäna tillräckligt mycket pengar i en sån match. Så hur manligt är det av Cotto på din manlighetskala att utesluta ett av de hetaste namnen i boxnignsvärlden just nu därför han inte kan tjäna sina X antal miljoner som han begär?

Jag gillar Martinez svar:
Citat:
"I hope Margarito wins, because I know he wouldn't have any problem fighting me, which is something Cotto won't do. Cotto doesn't want to face me. He will make excuses about the money, or about this or that day not being good for him, or about not liking the color of my socks -- anything -- I don't know. Lately he has been saying that the money is too short. I have to tell Cotto that if all he cares about is money, then I promise to hand over my purse to him if he wins, no problem. I can sign on that, anytime and anyplace."
Senast redigerad av Reggie Hamond 2011-12-23 kl. 03:06.
Citera
2011-12-23, 03:54
Medlem
vivalamexicos avatar
varför möter inte floyd eller pac martinez?

det ward säger om bute är ju pinsamt. det står ju mellan bute och ward vem som är bäst i klassen. "b-level opposition" ja men du då hoppas jag för din skull att du inte möter anthony dirrell härnäst. för då kan vi snacka om b-level.
Senast redigerad av vivalamexico 2011-12-23 kl. 03:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in