2008-10-04, 13:22
Medlem
A-Hs avatar
Ja, svt den sk fria televisionen, ska man skratta eller gråta?

http://www.dagensjuridik.se/sv/Artiklar/Jurist-leder-Halal-TV/

Ja, nu kan vi njuta av halal-TV. Men vem är egentligen programmet riktat till kan man fråga sig. Musslimerna ser väl inte på svensk TV om jag förstått saken rätt. Ändå ska SVT den politiskt obundna televisonen, som det kallas ha ett program för muslimer. Man tar sig för pannan!

Vad är egentligen poängen med detta program, vem kommer titta på smörjan? Kommer muslimer titta på detta program? Man kastar alltså ut våra surt förvärvade slantar på sånt här varför?
Senast redigerad av A-H 2008-10-04 kl. 13:26.
Citera
2008-10-04, 13:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A-H
Ja, svt den sk fria televisionen, ska man skratta eller gråta?

http://www.dagensjuridik.se/sv/Artiklar/Jurist-leder-Halal-TV/

Ja, nu kan vi njuta av halal-TV. Men vem är egentligen programmet riktat till kan man fråga sig. Musslimerna ser väl inte på svensk TV om jag förstått saken rätt. Ändå ska SVT den politiskt obundna televisonen, som det kallas ha ett program för muslimer. Man tar sig för pannan!

Vad är egentligen poängen med detta program, vem kommer titta på smörjan? Kommer muslimer titta på detta program? Man kastar alltså ut våra surt förvärvade slantar på sånt här varför?

jag är muslim, jag kollar på svensk tv..

jag är en av 100tusentals.
Citera
2008-10-04, 13:29
Medlem
A-Hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DontBeAretard
jag är muslim, jag kollar på svensk tv..

jag är en av 100tusentals.

Ja, det gör naturligtvis saken mycket bättre.
Citera
2008-10-04, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A-H
Ja, det gör naturligtvis saken mycket bättre.
mm..

https://www.flashback.org/showthread.php?t=752899

du glömde söka?
Citera
2008-10-04, 13:35
Medlem
mretys avatar
Hörde på radion att SVT hade förlorat massor med tittare, endast barnkanalen hade ökat med typ.. 3 procent. Kan vara ett försök till fler tittare?
Citera
2008-10-04, 13:40
Medlem
Bimsons avatar
Förstår inte poängen!

Förstår inte poängen med att ha ett program med muslimsk inriktning. Alla muslimer har ju parabol så varför tvinga på oss svenskar en massa ointressanta vinklingar av en ganska ointressant religion.
Har sagt det tidigare och säger det igen. Det är slut med mina licensinbetalningar.
Jag är helt övertygad om att majoriteten av muslimerna betalar sin licens. Just det, eller hur??????
Citera
2008-10-04, 13:42
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrety
Hörde på radion att SVT hade förlorat massor med tittare, endast barnkanalen hade ökat med typ.. 3 procent. Kan vara ett försök till fler tittare?

Dom verkar tydligen inte fatta att just multikulit hyllningarna är en grund till tappade tittare , men iom att det är tvång att betala till svt kan dom fortsätta gräva djupar i hålet dom står i.
Citera
2008-10-04, 13:45
Medlem
LoFFs avatar
Låt dem hålla på, det stör väl ingen privat person speciellt mycket och vem bryr sig om SVT nu när alla har mer valmöjligheter med box eller parabol. Ingen tvingas titta på skiten på 1:an och 2:an längre.
Citera
2008-10-04, 13:47
Medlem
Bengrots avatar
Det här programmet kommer nog att gå ganska obemärkt förbi. Har svårt att tro att det är speciellt många muslimer som ens känner till att det sänds. Dessutom så ska de ju prata svenska och bara på det så faller ju många presumtiva muslimtittare bort.
Citera
2008-10-04, 14:28
Bannlyst
Från en insändare från Metro i fredags

Citat:
För några år sedan hade tv-programet "Existens" i Sveriges Television ett inslat från Nigeria om fallet med Amina Laval som dömdes till att stenas till döds enligt sharialagar för hon hade fött ett barn utan att vara gift.

Hon blev senare frikänd. Efter inslaget uttalade den muslimska juristen Cherin Awad på klingande svenska sitt stöd för dödsdomen och att Guds lagar står över människors lagar.

Med tanke på detta islamistiska uttalande ser jag det som provocerande att hon ska vara programledare för "Halal-tv", som börjar sändas i det licensfinansierade Sveriges Television

Nån som såg programmet och kommer ihåg? Sanslöst att någon som förespråkar för dödsstraff samtidigt ska föra islam´propaganda om Islam på statlig television
Citera
2008-10-04, 14:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bengrot
Det här programmet kommer nog att gå ganska obemärkt förbi. Har svårt att tro att det är speciellt många muslimer som ens känner till att det sänds. Dessutom så ska de ju prata svenska och bara på det så faller ju många presumtiva muslimtittare bort.

Detta är väl i syfte att använda som propaganda mot kuffar och locka kuffar till islam?

Tror inte vi kommer att få höra en enda koranvers eller hadit utan man som all annan propaganda förskönar islam
Citera
2008-10-04, 14:39
Bannlyst
All muslimsk kultur inom Sveriges gränser bör utrotas.

Go on home muslim terrorists Go on home
Have you got no fucking homes of your own
For 800 years we've fought you without fear
And we will fight you for 800 more

If you stay muslim terrorists If you stay
You'll never ever beat the swedish spirit
For the people you murdered already
Are the last that you will bury
So take a tip And leave us bloody be

So Go on home muslim terrorists Go on home

We're not muslim, we're not sunni we're not shia
We're Swedish and proud we are to be
So fuck your geneva convention We want our country back
We want to see old Sweden free once more

We'll fight them muslim Jihadists for the cause
We'll never bow to mohammed because
Troughout our history We were born to be free
So get out muslim bastards leave us be

Go on home muslim terrorists Go on home
Yes, we will fight you for 800 more!
Senast redigerad av RödaBaronen 2008-10-04 kl. 14:42.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in