Här om veckan köpte jag och en kompis 10 påsar (60 muskotnötter) på ICA.
Drog hem till honom och hackade skiten med en kniv, hämtade ett paket filmjölk och började äta. MMMMMMMMMMMMMM smaka inte så illa som jag hade trott.
Kunde tillochmed tugga skiten.
Satt och glodde någon timma, men hände inget.
Drog hem till mig och satte mig vid datorn och drog igång CS.
Efter 4-5 timmar började jag få huvudvärk, skulle gå och dricka mer vatten, höll på att ramla ihop.
Benen kändes som gummisnoddar. Blev förbannad och gick o lag mig och kollade på TV, huvudvärken blev värre, trodde jag skulle bli tokig. Försökte sova! gick åt helvete! Drog på skithuset och försökte spy ur mig muskotäcklet! Gick halvbra, gick och lag mig igen. Efter många om och men somnade jag faktiskt.
Dagen efter
Vaknade, hade fortfarande huvudvärk, en aning mildare än gårdagens.
Drack vatten, började hulka. MÅDDE SKIT!
Drog på skithuset, spydde ur mig en halvliter vatten och något annat som liknade köttfärs. NU DÖR JAG TÄNKTE JAG, VAD FAN SKA JAG GÖRA?
Drog i mig 5 alvedon, förberedde mig på att dö, lag mig i fosterställning och inväntade slutet.
Vaknade upp 6-7 timmar senare och mådde nästan bra!
Tog en cigg och kokade lite makaroner! Satte mig vid MSN och vibbade kompisen. Han mådde hur bra som helst, inga bi-effekter på han.
FAN!
Muskotnötter, vem i helvete kom på att man blir hög på det?
Måste vara någon som gillar att jävlas och se andra plågas!
FYFAN!
TACK OCH HEJ!
Drog hem till honom och hackade skiten med en kniv, hämtade ett paket filmjölk och började äta. MMMMMMMMMMMMMM smaka inte så illa som jag hade trott.
Kunde tillochmed tugga skiten.
Satt och glodde någon timma, men hände inget.
Drog hem till mig och satte mig vid datorn och drog igång CS.
Efter 4-5 timmar började jag få huvudvärk, skulle gå och dricka mer vatten, höll på att ramla ihop.
Benen kändes som gummisnoddar. Blev förbannad och gick o lag mig och kollade på TV, huvudvärken blev värre, trodde jag skulle bli tokig. Försökte sova! gick åt helvete! Drog på skithuset och försökte spy ur mig muskotäcklet! Gick halvbra, gick och lag mig igen. Efter många om och men somnade jag faktiskt.
Dagen efter
Vaknade, hade fortfarande huvudvärk, en aning mildare än gårdagens.
Drack vatten, började hulka. MÅDDE SKIT!
Drog på skithuset, spydde ur mig en halvliter vatten och något annat som liknade köttfärs. NU DÖR JAG TÄNKTE JAG, VAD FAN SKA JAG GÖRA?
Drog i mig 5 alvedon, förberedde mig på att dö, lag mig i fosterställning och inväntade slutet.
Vaknade upp 6-7 timmar senare och mådde nästan bra!
Tog en cigg och kokade lite makaroner! Satte mig vid MSN och vibbade kompisen. Han mådde hur bra som helst, inga bi-effekter på han.
FAN!
Muskotnötter, vem i helvete kom på att man blir hög på det?
Måste vara någon som gillar att jävlas och se andra plågas!
FYFAN!
TACK OCH HEJ!