2009-05-31, 12:59
Medlem
OSOs avatar
Ellenor vann rättvist! Hon tog det lungt sparade på kroppen störde inte någon nämnvärt vad jag kunde se, skötte sig socialt bra. När det väl blev alvar i tävlingarna så sopade hon banan med de övriga med sin uthållighet, som säkert behövs i en riktig överlevnadsstituation.

Muppen Jarmo som sprang allt vad han orka till kameran med maskar och dylikt -titta vilken överlevare jag är!! Jag äter ju mask, jag är ju Robinsson upp idagen

Robinson crusoe hade nog låtit Fredag "tagit hand" om Jarmo lite avsides om han kom ingymnastiserande/inskvalpande till deras ö för att få lite lugn och ro.
Citera
2009-05-31, 13:01
Medlem
Giant Squids avatar
Ellinor må ha vunnit på pappret, men Jarmo är den riktiga vinnaren.

Det måste ha varit lillgamla Angela som sålde ut Jarmo, obegripligt.
Citera
2009-05-31, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OSO
Ellenor vann rättvist! Hon tog det lungt sparade på kroppen störde inte någon nämnvärt vad jag kunde se, skötte sig socialt bra. När det väl blev alvar i tävlingarna så sopade hon banan med de övriga med sin uthållighet, som säkert behövs i en riktig överlevnadsstituation.

Muppen Jarmo som sprang allt vad han orka till kameran med maskar och dylikt -titta vilken överlevare jag är!! Jag äter ju mask, jag är ju Robinsson upp idagen

Robinson crusoe hade nog låtit Fredag "tagit hand" om Jarmo lite avsides om han kom ingymnastiserande/inskvalpande till deras ö för att få lite lugn och ro.

Du tror att den gubben sprang till produktionsfolket hela tiden? Inte det att de filmar precis allt det gör och gör produktion av det som är roligt att se på?

Ellinor vann för att hon va kass. Dock verkar hon vara en grym människa så det e ju bra, men värdigast vinnare var Jarmo.
Citera
2009-05-31, 13:04
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krutburken
Eller snarare, vad i fittans namn har överlevnad på en öde ö med programmet Robinson att göra?

Är det vildmarksliv man vill se finns det nog andra program som är mer relevanta.

Japp, det är trots allt en dokusåpa ingen dramadokumentär gjord av SVT Naturspecial där överlevarna själva filmar i sann Alive-anda.
De senaste säsongerna har varit ett stort antiklimax, orkar inte ens bli glad/upprörd oavsett vem som vann.

Hoppas nästa säsong blir den sista, verkar inte blivit nån större hit iaf, typ 1,2-4 milj tittare?
Senast redigerad av wonderland 2009-05-31 kl. 13:06.
Citera
2009-05-31, 13:22
Medlem
Lantbruks avatar
Erik Billing (fan, jag gillar honom skarpt) tycker att Ellenor är en värdig vinnare ---> http://trevoltbilling.blogg.se/

Citera
2009-05-31, 13:33
Medlem
kan man se finalen på nätet någonstans?
Citera
2009-05-31, 13:35
Medlem
FillilutteN2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce

http://www.tv4.se/robinson
Citera
2009-05-31, 13:36
Medlem
4283s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pierce & Pierce
http://tv4play.se/noje_och_humor/robinson?videoId=1.1022764&renderingdepartment=2.3 4564
Citera
2009-05-31, 14:02
Bannlyst
Värdiga vinnare av robinson 2009

1. Rafael Aka Raffe Ortega
2. Ellenor
3. Billing
Citera
2009-05-31, 14:10
Medlem
Bluebloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika

Luggen Hur kändes det när Linda läste den sista lappen och sa "Ellenor"?
Ellenor Overkligt! Synd att jag inte hade ätit på hela dagen, jag hade
gett bort mitt portion ris, för att de andra skulle tävla...

Fan vad kul hon skriver, bjuder verkligen på sig själv! Lite synd dock att hon inte ätit ris när hon fick höra sista rösten..

Hahahahaha! Underbar humor Konika!
Citera
2009-05-31, 14:38
Medlem
Giant Squids avatar
Röstning som fortfarande pågår på AB, fram tills nu har ca, 60000 röstat vem de tycker borde vunnit.

Ställningen just nu:
Jarmo (82.8 %)
Anna (9.6 %)
Nina (1.1 %)
Ellenor (6.5 %)

Borde svenska folket fått telerösta?
Citera
2009-05-31, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Röstning som fortfarande pågår på AB, fram tills nu har ca, 60000 röstat vem de tycker borde vunnit.

Ställningen just nu:
Jarmo (82.8 %)
Anna (9.6 %)
Nina (1.1 %)
Ellenor (6.5 %)

Borde svenska folket fått telerösta?

Finns inget att diskutera, det är redan klart ändå. Gjort är gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in