2008-10-03, 17:57
Medlem
MadamMims avatar
Kommer ihåg när Molle jobbstrejkade och alla hatade honom. Efter ett tag kommer Marcus glidandes i en cab med några modeller i och sedan bar det iväg. Haha!
Har för mig att han försvann ganska snabbt från Baren efter det.
Citera
2008-10-03, 18:17
Medlem
Fina Herrns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pang olufsen
Du har inget favoritscenario med herr Dawkins som fastnat ordentligt?

Själv kommer jag ihåg när man låg på soffan på söndagarna och kollade reprisen av hela veckans program av Baren. Bakisångesten kändes genast lite lättare, när man såg Järnrörs-Danne vifta till en kille på Axeln. Ljuva tider.

Så hette han ju ja... Dawkins, just det.
Jag har nog lyckats förtränga detaljerna, men jag minns en scen när han rodde ut i en eka med en av de lite svagare individerna på gården i syfte att värva över denne till sin egen sida.
Det var mycket "Du är ett j-a kräk som inte vågar stå för dina åsikter, så nu kommer du över till min sida, du är en feg och svag människa etc etc..."
Klassisk psycho selling!

En klassisk händelse ur baren var väl den säsongen när den utspelade sig i Alby och Qristina trängde sig in i deltagarnas lägenhet och började läxa upp folk..
Kungligt!
Senast redigerad av Fina Herrn 2008-10-03 kl. 18:20.
Citera
2008-10-03, 19:03
Medlem
Crilles avatar
Det var jävligt kul i Club Goa när Stefan skulle förklara för Marina vad det var för skillnade på henne och den supersöta Tess.

Han sa något i stil med det här:
-Tess är ju väldigt söt och oskuldsfull, medans du, du ser mer använd ut..
Och hon svara på sin breda juggeskånska:
-Änvänd, vadå använd!!

Och hon såg ju verkligen använd ut.
Citera
2008-10-03, 20:12
Medlem
Det var en tjej som blev utmobbad i Villa Medusa (?) som jag tyckte var snygg.
Hon kom från typ Polen eller nåt och arbetade på sjukhus (?) i Kalmar (?).
Iallafall var dom på en ö i Västindien i serien.
Tror jag.
Hon var min typ...
Citera
2008-10-03, 20:32
Medlem
Satan i gatans avatar
Baren säsong tre:

När Diana ringde nummerupplysningen för att undersöka var det gick att hyra en karaokemaskin. Ett ytterst förvirrande samtal.
Citera
2008-10-03, 20:53
Medlem
Fina Herrns avatar
Ingen som minns Barens försök (med Dag Finn i spetsen) att sponsra Astrid Lindgrens barnsjukhus med pengar från en t-shirt försäljning, eller om det var barkassan för en kväll?
Astrid Lindgrens barnsjukhus vägrade ta emot sponsorpengarna under förevändningen att "de inte ville bli förknippade med den här sortens verksamhet".
Allt enligt ett telefonsamtal mellan Dag Finn och informationsansvarig på ALB som sändes i något Baren-avsnitt.
Citera
2008-10-03, 20:54
Medlem
Roland Janssons avatar
[quote=Crille]Det var jävligt kul i Club Goa när Stefan ...QUOTE]

Stefan var en sköning. Han såg till att Ditte Kjell http://hem.passagen.se/ankzan/ditte.htm var den förste att bli utsparkad ur Villa Medusa nånsin...det var snaskig dokusåpa på hög nivå

En annan kul händelse (I Robinson) var den där negerveterinären som fick spelet fullständigt när han blivit utröstad för att sen lyckas komma tillbaka via "andra chansen" el vad det hette.
Citera
2008-10-04, 13:18
Medlem
tepss avatar
Villa Medusa
Tror det var samma säsong som Marcus och Keith var med.
När hon, har glömt vad hon heter men jag känner igen hennes röst om jag hör den. Man kunde ju inte bli utröstad ur programmet om inte alla andra deltagarna tyckte det. Och hon blev det och hon blev såå jävla lack.
Roligt var det mest för att hon bodde i samma håla som jag på den tiden.
Citera
2008-10-04, 13:31
Medlem
GrovSnus01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralas
Club Goa,När Jugge grinade för Nalle hade skällt på honom.

haha ja för fan vilken highlight de var!!
Citera
2008-10-04, 14:36
Medlem
PAJasss avatar
grin-henrik från big brother förgyllde många av mina tråkiga dagar. haha.
Citera
2008-10-04, 14:37
Medlem
Minns mycket väl när Peter i Big Brother (säsong 2) full som ett as pissade i sin egen väska och på golvet. Jakob sitter brevid och skrattar och säger "Peter...Du är äcklig."
Dagen efter undrade Peter varför hans kläder var fuktiga.
Citera
2008-10-04, 14:41
Medlem
PAJasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domenicer
Minns mycket väl när Peter i Big Brother (säsong 2) full som ett as pissade i sin egen väska och på golvet. Jakob sitter brevid och skrattar och säger "Peter...Du är äcklig."
Dagen efter undrade Peter varför hans kläder var fuktiga.

haha "peeter du kan ju inte pissa på mattan fattaru väl"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in