Har inte sett om det finns något officiellt utlåtande men avbilderna finns att tanka iallafall. Har använt Intrepid sen alpha3 och det har fungerat bra som nyinstallation men på en burk jag uppgraderade från Hardy till Intrepid alpha6 så fungerade det riktigt dåligt. Jag fick reparera en massa libs och paket. Networkmanager krånglade också en hel del. Synaptics touchpaden gick inte längre att stänga av via hårdvara eller mjukvara utan jag var tvungen att fixa till några rader i xorg.conf. Nytt bl a i Intrepid är att Network manager stödjer 3G och GSM anslutningar, xorg.conf används så lite som möjligt, ett hopp till Linux med ojämt versionsnummer (2.6.27), eject ikoner i Nautilus, Guest session.
Här satt jag och funderade varför det tog så lång tid att få ner iso:n och så ser jag att den är på drygt 4GB och för DVD. Betyder detta att även final hamnar på DVD?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!