2008-10-04, 15:55
Medlem
grifterss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Nej och då är det ju tur att det inte är du som står för att reglerna efterföljs också. Vad är nyttan med RYS, Vardagsbekymmer och diskussioner om TV-serier? Finns det egentligen någon nytta med att diskutera något öht?

??????? ,

Citat:
Ursprungligen postat av FrasseFloyd
Du ser vart jag vill komma, va? Nu är jag inte speciellt juridiskt bevandrad men vari ligger det illegala i att sprida kontokortsuppgifter i informativt syfte om man, i enlighet med Isterbands exempel säger att man inte borde begå brott?

Vad är nyttan med att skriva ut enstaka (i det här fallet bara en person) personers kontonummer/kreditkortsnummer om man på något som helst sätt inte vill uppmana till något slags brott?Då är det ju enklast att låta bli?
Citera
2008-10-04, 19:07
Medlem
Germanias avatar
proof of concept?
Citera
2008-10-04, 20:40
Medlem
FrasseFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grifters
??????? ,
Jag tänkte mest att det blir löjligt om någon ska börja snacka om nyttan med något. Finns det något att diskutera finns det i mina ögon nytta - finns det inte disussionsunderlag ska det inte vara här, helt enkelt.

Citat:
Vad är nyttan med att skriva ut enstaka (i det här fallet bara en person) personers kontonummer/kreditkortsnummer om man på något som helst sätt inte vill uppmana till något slags brott?Då är det ju enklast att låta bli?
Se vad jag skrev nyss.
Citera
2008-10-08, 09:15
Medlem
grifterss avatar
JippiiiEE!!!!11

iTunes - Bannlysning för 1.04
https://www.flashback.org/member.php?u=277855

Bannlyst för 1.04

1.04. Att uppvigla till brott är förbjudet

Det är förbjudet att uppvigla och organisera brottslig verksamhet från forumet. Brottslig verksamhet är enbart tillåten i teorin.
Citera
2008-10-08, 12:21
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
JippiiiEE!!!!11

iTunes - Bannlysning för 1.04
https://www.flashback.org/member.php?u=277855

Bannlyst för 1.04

1.04. Att uppvigla till brott är förbjudet

Det är förbjudet att uppvigla och organisera brottslig verksamhet från forumet. Brottslig verksamhet är enbart tillåten i teorin.

Äntligen har rättvisan segrat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in