2022-09-16, 10:12
Medlem
Wladmircosiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Wtf, pratar räkodlaren om? Låter som han lever i det blå och tror han kan prata omkull drakarna med massa floskler.

Haha ja det var sjukt frustrerande. Var värre än en politiker på att undvika att svara rakt på frågorna.

Oerhört fattig presentation också. Två bägare med vatten och en tafatt plansch... Känns som en person som lyssnat lite väl mycket på diverse framgångspoddar och betalat för kurser inom försäljning.

Fattar fortfarande inte vad det var han försökte sälja vidare.
Citera
2022-09-16, 14:26
Medlem
Enmansdemos avatar
Vad hade dom 3 slöj-arabfruntimmerma uppfunnit? jag han inte se det
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-16 kl. 14:28.
Citera
2022-09-16, 21:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Mia Skoog är en jävla het killtjej
https://media-exp1.licdn.com/dms/image/C4E03AQFFJz_B-TnrAQ/profile-displayphoto-shrink_200_200/0/1641982447300?e=2147483647&v=beta&t=L0by48B6rvKiC1 WVIfh1h_I-o8LExsjpSL2QWOrJ2xI
Citera
2022-09-16, 21:32
Medlem
putteH_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Mia Skoog är en jävla het killtjej
https://media-exp1.licdn.com/dms/image/C4E03AQFFJz_B-TnrAQ/profile-displayphoto-shrink_200_200/0/1641982447300?e=2147483647&v=beta&t=L0by48B6rvKiC1 WVIfh1h_I-o8LExsjpSL2QWOrJ2xI
Gillar man gående skelett med en skvätt av skogstroll så, absolut.
Citera
2022-09-16, 21:33
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putteH_
Gillar man gående skelett med en skvätt av skogstroll så, absolut.
Det vet jag inget om jag såg bara snygga kindben och pudelpermanent (lav) vilket jag tänder på, anteckna det
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-09-16 kl. 22:10.
Citera
2022-09-18, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aibut
Sara Wimmercranz ser bra ut och är trevlig att vila ögonen på i programmet.

https://www.instagram.com/p/Cegla00j1Az/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Ja, hon har ett vackert och fräscht utseende, det måste man ge henne.

Sen klickade jag på länken och det första hon skrev var något klyschigt om klimatet. Hade det varit för 5-6 år sedan hade hon väl vurmat för afghaner. Men med tanke på gullandet med de två slöjdamerna, vad kunde man förvänta sig?

Någon som kan placera hennes dialekt? Definitivt Sydsverige men var?
Citera
2022-09-19, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MidlifeMommy
Ja, hon har ett vackert och fräscht utseende, det måste man ge henne.

Sen klickade jag på länken och det första hon skrev var något klyschigt om klimatet. Hade det varit för 5-6 år sedan hade hon väl vurmat för afghaner. Men med tanke på gullandet med de två slöjdamerna, vad kunde man förvänta sig?

Någon som kan placera hennes dialekt? Definitivt Sydsverige men var?
Söker man på Sara så får man fram att hon är född i Älmhult, Småland, så hennes dialekt kan vara småländska. Dock kan jag inte själv säga att jag vet hur dialekten låter i Småland och Sara kanske är född i Älmhult men uppväxt nån annanstans i Sydsverige än där. Så frågan förblir obesvarad tills någon annan som känner igen dialekten också kan placera den. Fram till dess är det väl ett rimligt antagande att hennes dialekt är just småländska.
Citera
2022-09-19, 13:04
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Visste inte att de körde igen nu. Men minns att det var skitdåligt i våras. PK redan då och eftersom ni skriver att det är så mycket nu också så... Avstår jag från att kolla. Var även väldigt hoppigt och man kunde haft fler avsnitt istället för att man fick se 20sek av några pitchar.

Nä tacka vet jag Dragons Den på youtube.
Citera
2022-09-20, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Visste inte att de körde igen nu. Men minns att det var skitdåligt i våras. PK redan då och eftersom ni skriver att det är så mycket nu också så... Avstår jag från att kolla. Var även väldigt hoppigt och man kunde haft fler avsnitt istället för att man fick se 20sek av några pitchar.

Dragons' Den har också en del korta pitchar.
Just de antar jag dock att de inte bryr sig om att lägga upp på YouTube.
Citera
2022-09-20, 13:31
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored

Ja det är rätt uselt faktiskt. Dock är ju Deborah Meaden och Peter Jones också rätt PK intill tråkighetens gräns emellanåt.
Citera
2022-09-22, 02:39
Medlem
So far i år var fikagubben helt klart mest investerbar

Tänk hur många företag eller events som kommer safea genom köpa in hans fika när väl rulljansen kommer igång på riktigt.
Citera
2022-09-22, 20:12
Moderator
Dr Kings avatar
Barnmatsbruden med algoljan värderade alltså sitt bolag till 17 mille men så fort de andra frågade henne om siffror och prognoser började hon bara svamla om att hon skulle marknadsföra på Instagram göra poddar o.s.v.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in