2008-03-31, 20:04
Medlem
Bambuelos avatar
Absolut min favorit-komiker. Gillar i stort sett alla hans filmer, speciellt Elf och Anchorman. Även hans mer seriösa filmer, Stranger Than Fiction är riktigt bra.

Har inte sett så mycket från han i SNL, men de klipp jag sett på YouTube är helt klart guld.

Längtar starkt till Semi-Pro och Land of the Lost.
Citera
2008-03-31, 20:51
Medlem
Plastpåses avatar
Längtar till nästa film med honom Det var alldeles för länge sedan jag såg något med honom nu...
Citera
2008-03-31, 23:48
Bannlyst
Hans drama film Stranger Than Fiction är en av mina absoluta favoritfilmer. Jag tycker han är kungen men.. Känns bara som om han är med i dåliga komedier Visst är han bra, men filmen han är med i är dålig, så känns det.
Citera
2008-03-31, 23:56
Medlem
AxelFoleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bambuelo
Absolut min favorit-komiker. Gillar i stort sett alla hans filmer, speciellt Elf och Anchorman. Även hans mer seriösa filmer, Stranger Than Fiction är riktigt bra.

Har inte sett så mycket från han i SNL, men de klipp jag sett på YouTube är helt klart guld.

Längtar starkt till Semi-Pro och Land of the Lost.

För att inte ens nämna Step Brothers Kommer nog bli hans bästa film sedan Anchorman.
Citera
2008-04-01, 12:16
Medlem
HATs avatar
Elf, Anchorman och Stranger Than Fiction är schyssta. I övrigt tycker jag inte han har varit med i några höjdarfilmer precis. Jag brukade tycka han sög totalt men på senare tid har jag börjat gilla honom ändå... Jag börjar bli gammal och harmonisk eller något.
Citera
2008-04-01, 14:33
Medlem
Aldhisslans avatar
Såg honom för första gången i en film när jag såg A Night At the Roxbury, sedans dess har jag avgudat honom.
Citera
2008-05-20, 23:13
Medlem
AxelFoleys avatar
Kom nyss hem från Stockholm där jag såg Semi-Pro på bio, något Ferrell fan på Flashback som sett den? Den var bra, man fick sig som vanligt många skratt genom filmen, men den höll inte lika hög klass som Blades of Glory, Anchorman & Talladega Nights, subploten kändes oerhört meningslös också och tog bara upp massa tid.

Step Brothers blir nog jävligt bra.
Citera
2008-05-21, 00:38
Medlem
Jimmypops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxelFoley
Kom nyss hem från Stockholm där jag såg Semi-Pro på bio, något Ferrell fan på Flashback som sett den? Den var bra, man fick sig som vanligt många skratt genom filmen, men den höll inte lika hög klass som Blades of Glory, Anchorman & Talladega Nights, subploten kändes oerhört meningslös också och tog bara upp massa tid.

Step Brothers blir nog jävligt bra.

Tycker den var allmänt dålig. Det enda roliga var ju när han skrek åt domaren och grejjen med "if you have a child, use it as a shield". Kan ha funnits en del smågrejjer till, men det är ingen film jag kommer se om på ett bra tag.

Step Brothers tror och hoppas jag kommer vara lika rolig som Anchorman.
Citera
2008-05-21, 01:05
Medlem
blotarns avatar
Gillar han inte speciellt mycket.
Däremot var han kanonbra i Jay & Silent Bob Strikes Back!
Citera
2008-05-21, 07:21
Medlem
Zappeds avatar
Anchorman är skitkul, men jag gillar inte Will Farrel så mycket som skådespelare.
Citera
2008-05-21, 08:02
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zapped
Anchorman är skitkul, men jag gillar inte Will Farrel så mycket som skådespelare.

Håller med. Men i "Stranger than fiction" är han riktigt bra, och det är ju för övrigt hela filmen. En av de bättre jag sett när jag tänker närmare på saken. Skickar med en trailer för er som inte vet vad jag pratar om:
http://www.apple.com/trailers/sony_p...ion/large.html

I anchorman är ju Steve Carells karaktär Brick Tamland roligast:
http://www.youtube.com/watch?v=BkWZ698RI00
Citera
2008-05-21, 11:52
Medlem
Will är absolut en av mina favoritskådespelare, så fort han är med i en film så är man garanterad att få skratta

Såg Semi-Pro för nån dag sen och tyvärr så fanns inte samma känsla som man hade när man sett klart Anchorman, Old School, Blades Of Glory osv. Så fort jag hade sett klart den så blev det som bara ett "jaha, va de allt..." Ingen film som man kommer komma ihåg eller se ett flertal gånger till. Det fanns ett par st riktigt roliga scener, men om man ser över hela filmen så blev jag lite besviken faktiskt...

Är det nån som missat småfilmerna Will har gjort med en liten unge som heter Pearl så se dom, riktigt roliga. Kommer bara ihåg att en heter The Landlord, http://youtube.com/watch?v=XK-b07JbTRU&feature=related
sen ska det finnas en till där Pearl är en polis som ska försöka få en erkännelse från Will men kan inte hitta den eller komma på vad den heter...
Senast redigerad av baruba 2008-05-21 kl. 12:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in